G-mass

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
38
Kertokaapa ihmiset kokemuksianne G-massasta itse olen viikko sitten alkanut käyttää...ja ihan hyvin on tulokset noussut....ja ei ainakaan vielä ole keräytynyt läskiä ainakaan enempää mitä sitä jo nyt on:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Möykky86
Kertokaapa ihmiset kokemuksianne G-massasta itse olen viikko sitten alkanut käyttää...ja ihan hyvin on tulokset noussut....ja ei ainakaan vielä ole keräytynyt läskiä ainakaan enempää mitä sitä jo nyt on:D

Buahahahaa :lol2:

:thumbs:

en niinkään keskity painonpudottamiseen vaan rasvaprosentin alentamiseen pitkällä tähtäimellä.....

tosta 25% 8-10 maille.....

Tommosel 1-2 vuoden tähtäimellä

Sulla on varmaan valmiiks jo sen verran sitä ylimäärästä ettet huomaa jos sitä tulee vähän lisää. Ja viikossa sitä ei kerkee tulla paljookaan vaikka kuinka söisit. Varmasti lihot jos vedät semmosta ja syöt normaalisti. ETKÄ LAIHDU.

Itellä on suht vähän ylimäärästä enkä silti huomannut että sitä oli tullut lisää 1kk aikana... vasta muutama päivä sitten kattelin että selän puolelle ja pakaroihin oli tullu ylimäärästä.

Tarkista takamus ja selkä !

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eli siis toi on yksi niistä monista turhista massanlisääjistä?? kerroppa paljon on hiilaria ja protsua per 100g.

ja tosiaan et oikein voi sanoa että onko tulosta tullut ton ansiosta vai ei. Eikä muutenkaa tulokset ole varmaankaan paljoa noussu viikon aikana:) Niin ja kai nyt tajua sen että jos haluat että rasva lähtee = miinuskalorit. miinuskalorit = ei lihasta (yksinkertaistettuna).

Ja jos onnistut tiputtamaan vaikka vuodessa rasvat 25% ----> 15% ja kasvattamaan lihasmassaasi, niin toivon että voit lähettää tapahtuneeesta kuvia.;)

Menee kyllä nämä tavotteet nyt aika pahasti ristiin, mutta eiköhän sen viimestään pari kuukauden päästä huomaan miten massanlisääjä vaikuttaa...:david:

Originally posted by Möykky86
öö se tais olla et proteiinit jotai 60 ja hiilihydraatit 34

eiköhän ne ole juuri toisinpäin.... muistaakseni

EDIT:

Annoksessa (160g):
50 g proteiinisekoitusta
5 g kreatiinia (Creapure)
2 g glutamiinia
103 g kaksivaiheista hiilihydraattisekoitusta

Zone-sarja -42%
Sähän Möykky valitit just et sä et saa kotona kunnon ruokaa. En usko et tollanen sokerijauho korvaa esim. makaronilaatikkoa tai kinkkukiusausta. Opettele sen verta kokkaamaan ja sitten tee noita kyseisiä ruokia pakastimeen talteen. Sieltä vedät paketin päivässä hyvää perusmössöä. Luulis olevan parempaa ku sun lihasmassaa ja "maksimivoimaa" kasvattava ihmejauho.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom