G MASS = Ihottuma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Isojussi
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs oon tässä syöny nyt n. 2kg tollasta "G MASS" nimistä massanlisääjä jauhoa ja olen 99% varma että mulle on tullu siitä ihottumaa, ton 2kg jauhoa oon ehtiny vetästä naamaan tässä n. 1 kk sisällä.
- jauho sisältää CFM-menetelmällä valmistettua ja instantoitua heraproteiinikonsentraattia ja heraproteiini-isolaattia, maltodekstriinia, kreatiinimonohydraattia, L-glutamiinia
-ihottuma mitä siitä on tullu on tollasta punasta täplikästä ja sitä on syntyny tohon rintakehän ja kylkien seuduille
-en ole millekkään allerginen, joten tästähän se on tullu!? :curs:
Ja tässä purkissa lukee vaa että Valmistuttaja: Leader Sport Nutrition, valmistusmaata ei lue(varmaan jotain kiinassa valmistettua :urjo: kaa)
Kysymys kuuluu että onko tietoa mikä tossa jauhossa on sen ihottuman aiheuttanut, onko vaarallista ja lähteekö toi ihottuma pois!?? :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla sama mutta ei kovinkaan pahana. Ite ollut tyytyväinen kyllä tohon, ja ostan ehkä uudestaan.

Alkanu syömään kunnolla paino noussu 4kk aikana 8kg, ja nyt lähti vielä kovempaa nousuun kun vedän raejuustoa ym paljon.

Black dog sanoi:
Alkanu syömään kunnolla paino noussu 4kk aikana 8kg, ja nyt lähti vielä kovempaa nousuun kun vedän raejuustoa ym paljon.

Tähän vois lainata Jaakopilta, jotta: massaa on, missä lihakset?

Siis rasvaprosentti on varmaan 6. Juoksen joka päivä 2km dösärille, ja kävelen takasin päivällä. Taekwondo 2kertaa viikossa, teen todella kovaa kaikki.
Muutenkin liikun paljon.

No melkosta on kehitys sitten :worship:
Sulla on kyllä aika otollinen ikä kasvulle, ootas pari vuotta, no puoli vuotta, niin alkaa jo junnata paikallaan.

Jep, nyt innostustus on muutenkin huipussa, nytkin lähössä kohta salille. Eka vaan kauppaan, 20€ sillä aion ostaa raejuustoa ja puuroa.

Hmm, ite en oo huomannu mitään ihottumaa tms. En kylläkään oo ikinä ollu allerginen tai herkkä millekään ruuille.

(Nyt oon tosin ollu kaks viikkoo offilla tosta G-massasta, kun pitää pitää krea -taukoa)

Mulle tuli jotain syyhyä naamaan, kun aloitin taas piiitkästä aikaa (vuosien tauon jälkeen) kreatiinin + dekstroosin käytön. Nokkosihottumaa naamassa. Selvä allergian merkki. Täytyy pitää viikon tauko jommassa kummassa aineessa ja katsoa sitten, häviävätkö oireet. Toinen vaihtoehto on kokeilla toista protskujauhetta, tällä hetkellä käytän Fastin mansikanmakuista heraa.

:curs: :piis:

Kaikkial aina lukee et sitä vedetään n. 3 kauhallist, ni mitä se kauha tarkottaa??
Meikäläisen kauhan tilavuus on 55ml
Eli pari kauhallista on noin 1 dl joka on perusheran suositus annoskoko.

, kreatiinimonohydraattia,

Kysymys kuuluu että onko tietoa mikä tossa jauhossa on sen ihottuman aiheuttanut, onko vaarallista ja lähteekö toi ihottuma pois!?? :hyper:

Kreatiinistä tulee huomattavana suurelle osalle käyttäjistä sivuvaikutuksena finnejä, mulle noita on kreatiinikaudella tullut leukaan, ja satunnaisesti jonnekkin muualle. Kavereilla levinnyt selkään, niskaan ja naamaan nuo punaset finnit. Tästä huolimatta itse nyt massakaudella en lopeta käyttämistä, finnit kyllä lähtevät ajan kanssa. Riittävästi vitamiinejä ja kasviksia vaan.

Luultavasti kreatiinimonohydraatti on tuon ihottuman sulle aiheuttanut, ei ole vaarallista. Finnit saattavat olla hieman kipeitä jos koskee mutta se on pientä. Lähtee ajan kanssa, toisilla kestää kauemmin.

Ootteko olleet tyytyväisiä g massa jauheeseen? itse tilasin juuri ei ole vielä saapunut. Kun se paino nousee niin tuleeko se aluksi rasvana vai heti tulee lihaksen vai kumminkin ois toi vielä mukava tietää? ja monta kertaa vejätte sitä päivässä vaikka monta kertaa rreeni päivänä 1-2? ja reenittämättömänä päivänä 1-2?

Ootteko olleet tyytyväisiä g massa jauheeseen? itse tilasin juuri ei ole vielä saapunut. Kun se paino nousee niin tuleeko se aluksi rasvana vai heti tulee lihaksen vai kumminkin ois toi vielä mukava tietää? ja monta kertaa vejätte sitä päivässä vaikka monta kertaa rreeni päivänä 1-2? ja reenittämättömänä päivänä 1-2?

Sulla taitaa vielä olla vähäsen hakusessa tuo ruuan ja treenin vaikutus lihaksen kasvuun ja painonnousuun. Paino nousee jos syöt enemmän kuin kulutat päivän aikana, ei mitenkään muuten. Sen painonnousun laatua, eli tuleeko lihasta ja läskiä missä suhteessa, määrittää sitten syötyjen plussakalorien määrä ja treenin laatu. Jos syö paljon yli kulutuksen, tulee enemmän läskiä ja jos treeni on huonoa, tulee enemmän läskiä. Jos syö sopivan maltillisesti yli kulutuksen ja treenaa kovaa, isompi osa nousseesta painosta on lihasta.

Tuohon G massiin en koskis pitkällä tikullakaan siihen nähden mitä se sisältää ja mihin hintaan. Ylihintaista sokeria lähinnä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom