FUN light, sitäkö käytetään ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja frutta
  • Aloitettu Aloitettu
terve mieheen, ja naiseen.

itse olen runsaissa määrinn kuluttanut FUN light :iä ja vatun maulla.
se on ollut suurena apuna illallakin lipitellessä 1-1,5L TV:n ääressä, niin on pysynyt loitolla vahvemmat kiusaukset langeta johonkin muuhun herkkuun taikka ahmia vaikka useita rahka-purkkeja yhden sijaan ja vielä hillon kera.
lisään myös eri juomiin tarpeen vaatiessa ja joskus aamupuuroonkin
voi koittaa ja toimii.

mitä olette olleet muut tuotteesta mieltä?

vakiohinta näyttää olevan sellaisen 1,50-1,60eur / 0,5L
onneksi nyt löytyki uusi mesta josta saa 2,30eur / 1,0L

frutta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mieti mitä syöt: laitat teollista myrkkyä ihmiselle epäluonnolliseen ravintoon.

http://www.funlight.fi/

fun light on myrkkyä, vaikka kuinka olisi iloiset nettisivut. kerääntyy hiljalleen elimistöön. maitotuotteet myös kasvattaa syöpäriskiä.

lue tuota aspartaamiketjua. '

maitotuotteet on kai liitetty ainakin miehillä mm. lisääntyneeseen eturauhassyövän ja kivessyövän riskiin.

muista sitten tää ketju 3-10 vuoden kulutuksen jälkeen, kun ensioireet ilmaantuu. :)

oot myös kivessyövän kannalta riskin huippuiässä.

muista sitten tää ketju 3-10 vuoden kulutuksen jälkeen, kun ensioireet ilmaantuu. :)

hahhah :hyvä: go Ilkka!
mä sulle näytän ja juon ananas-guanabania suoraan pullosta! NAM ^^ funlightiä menee aamulla, väläipalalla, lounaalla, päivällisellä, illalla, sitten myös janoon ja muutenvaan kun tekee mieli juoda ;)

Mitenkäs kun olen >15 vuotta tässä jo noita funlighteja/ym aspartaami myrkkyjä käyttänyt, odottelen vielä niitä ensioireita joita "valitettavasti" ei ole vielä tullut, kai pitää sitten odotella vielä 10, 20, 30 tai 50 vuotta no sitten kai täältä jo joutaa muutenkin pois.

Eiköhän se ole niin, että ihan mitä tahansa sitä ihminen tunkee suustaan alas joka on tehty jollain tavalla keinotekoisesti, lisää se riskiä sairastua jonkinlaiseen syöpään, flunssaan, maksakirroosiin, penikkatautiin, mielisairauteen.. Ite ainakin päivittäisen rahka-annokseni kanssa fun lightia nautin. Jos Joskus jotain paikkaa sitten alkaa kolottamaan, syytän kyllä ensimmäisenä jotain muuta passiivisen aktiivisesti käyttämääni ainetta tai näitä surullisen kuuluisia karsinogeenejä, joita kuulemma kaikki ruoka-aineet tätä nykyä sisältävät. :thumbs:

Tuodaanpa erilainen näkökulma tähän(kin) keskusteluun:

Mulla suuret määrät (lasi tai kaksi menee) nimenomaan makeutusaineellisia juomia saa vatsan sekaisin. Kirpistää ja kovettaa, eikä auta mikään. Mulla on kyllä muutenkin joihinkin ruoka-aineisiin reagoiva masu mutta yksi näistä vaikuttavista aineista on makeutusaineet isompina määrinä (eikä tarvitse edes mennä sinne suositusten ylärajoille).

Jos pystyy juomaan ja syömään makeutusaineellisia ruokia, niin fine mutta ei ne vain kaikille sovi. Ja jos ei sovi, niin silloinhan sitä itse tietää olla juomatta/syömättä :)

edit. eli voisin sanoa tuohon käyttämiseen niin, että toiset käyttää, toiset ei.

mieti mitä syöt: laitat teollista myrkkyä ihmiselle epäluonnolliseen ravintoon.

http://www.funlight.fi/

fun light on myrkkyä, vaikka kuinka olisi iloiset nettisivut. kerääntyy hiljalleen elimistöön. maitotuotteet myös kasvattaa syöpäriskiä.
Nyt voisit oikeasti vähitellen rauhoittua. Kaikilla menee hermot tohon sun paskanjauhantaan, kun tullaan vielä muihinkin threadeihin haastamaan riitaa. Sulle pitäis varmaan juottaa väkisin pullo fun lightia, raakana, rektaalisesti.

Nyt voisit oikeasti vähitellen rauhoittua. Kaikilla menee hermot tohon sun paskanjauhantaan, kun tullaan vielä muihinkin threadeihin haastamaan riitaa. Sulle pitäis varmaan juottaa väkisin pullo fun lightia, raakana, rektaalisesti.

Funlightia suoraan suoneen! :hyper:

Itselläni menee funlightia rahkan seassa... Milbona ja Persikka-Passion, aahhh :kuola:
Sen lisäksi kaapissa myös appelsiini- ja mansikka-funikset, koska välillä vaihtelu virkistää.

hahhah :hyvä: go Ilkka!
mä sulle näytän ja juon ananas-guanabania suoraan pullosta! NAM ^^ funlightiä menee aamulla, väläipalalla, lounaalla, päivällisellä, illalla, sitten myös janoon ja muutenvaan kun tekee mieli juoda ;)
mahdat olla 10 vuoden päästä jo valmiiksi balsamoitu.

no kyllä maitoa voi kuitenkin juoda ja rahkaa syödä, mutta toi aspartaami on kyllä karua tavaraa.

jos ehdottomasti haluaa sokeaksi, impotentiksi ja hedelmättömäksi mahdollisimman nuorena, niin siitä vaan. nutrasweet. metanoli miehen tiellä pitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom