Fun light ja heraprotsku

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä juuri kukaan ei tunnu käyttävän Fun lightiä tai ylipäätään mitään muutakaan mehua lisäravinnesörsseleiden maustamiseen, vaan aina kiskotaan pahanmakuiset soijat ja herat veden, kaakaon tai muun sellaisen kanssa naamaan. Kysisinkin, että onko esim. mansikka-Fun lightin sotkeminen drinkkeihin jotenkin turmiollista? Itse saan halvasta Nutriplussan durchfall-herasta ja mansikkaisesta Fun lightistä miltei taivaallisen makunautinnon (ja vähän vähemmän taivaallisen hajunautinnon :kakka: ). Onko Fun lightin vika kun olen niin pieni?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tikkuspel sanoi:
Täällä juuri kukaan ei tunnu käyttävän Fun lightiä tai ylipäätään mitään muutakaan mehua lisäravinnesörsseleiden maustamiseen, vaan aina kiskotaan pahanmakuiset soijat ja herat veden, kaakaon tai muun sellaisen kanssa naamaan. Kysisinkin, että onko esim. mansikka-Fun lightin sotkeminen drinkkeihin jotenkin turmiollista? Itse saan halvasta Nutriplussan durchfall-herasta ja mansikkaisesta Fun lightistä miltei taivaallisen makunautinnon (ja vähän vähemmän taivaallisen hajunautinnon :kakka: ). Onko Fun lightin vika kun olen niin pieni?

Aika monet taitaa maustaa juomansa juuri Fun lightilla, niinkuin minäkin.
Havemmankin protskun maun saa sillä kokonaan poistettua, jos ne nyt niin pahanmakuisia edes on. Mutta parempia kuitenkin mehuun sekoitettuna.
Valmis mehu aina kannussa jääkaapissa, siitä on sitten aamulla tai illalla kätevä kaataa mehut sekoittimeen ja jauhot perään.
Jos pieneksi koet itsesi niin en ensimmäisenä lähtisi syyttämään Fun Lightia siitä.

screwdriver sanoi:
Aika monet taitaa maustaa juomansa juuri Fun lightilla, niinkuin minäkin.
Havemmankin protskun maun saa sillä kokonaan poistettua, jos ne nyt niin pahanmakuisia edes on. Mutta parempia kuitenkin mehuun sekoitettuna.
Valmis mehu aina kannussa jääkaapissa, siitä on sitten aamulla tai illalla kätevä kaataa mehut sekoittimeen ja jauhot perään.
Jos pieneksi koet itsesi niin en ensimmäisenä lähtisi syyttämään Fun Lightia siitä.

Jep. Yllättävän vähän olen täällä törmänny ihmisiin jotka käyttäisivät Kevyttä Hauskaa vaikka olenkin lukenut forumia mielestäni todella paljon. Ja laitetaan sitten pienuus vaikka geenien piikkiin.

Powerhousu sanoi:
maustamatonta protskua, maitoa ja fun lightia --> Sheikkerillä sekasin ja naamaan. :kuola:

Jaa eipä ole ikinä tullut testattua funlightia ja maitoa sekaisin. Minkälaisen drinkin teet, eli siis määrät kiinnostaa?

Kyllä mä luulen et pääosin jengi maustaa mössönsä makeutusaineilla ja fun lighteilla. Toi on kyllä namia tehdä joskus silloin tällöin vaikka viikonlopun kunniaksi hera+maito+mansikka fun light drinkki. Ai että!!! :kuola:

En teistä tiedä mutta kerran kun kokeilin maustamaton hera + vesi + fun light (oisko ollu appelsiinin makuinen) niin tulos oli :urjo:

Fun lightin mansikkaa käytän maustamattoman heran kanssa ja namia on.

no hyi vittu noita fun lighteja jne.. Tai no en noita oo testannu ku pari kertaa mutta jonku toisen merkin light mehu NI HYI! Ihan kauheen sokerista ja meinasin oksentaa. Piti vetää vettä aina väliin. Tosin tavallinen coca-cola on mieleeni hyvin sokerista ja _pahaa_ diabeteksen takia.. mutta kuitenki

Hera + vettä + äidin tekemää viinimarjamehua (viivistettä [varmasti enemmän vitamiineja jne ku kaupan shiteis]) :thumbs:
ja ON muuten HYVÄÄ!

Pforce sanoi:
no hyi vittu noita fun lighteja jne.. Tai no en noita oo testannu ku pari kertaa mutta jonku toisen merkin light mehu NI HYI! Ihan kauheen sokerista - -

Sokerista? Eihän niissä pitäisi olla yhtään sokeria. :confused: Mitä sä olet juonut? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laffer sanoi:
Jaa eipä ole ikinä tullut testattua funlightia ja maitoa sekaisin. Minkälaisen drinkin teet, eli siis määrät kiinnostaa?

1 rkl mansikka tai vadelma fun lightia, 2 dl protskua ja loput maitoo, mitä nyt sheikkeriin menee. Kokeilet niin saat säädettyä hyväksi itselle.

Dragon sanoi:
Sokerista? Eihän niissä pitäisi olla yhtään sokeria. :confused: Mitä sä olet juonut? :)

heh, siis makeaa! Menipä termit sekasi. Mutta siis se oli kauheen makeeta! hyih.. Saa sitä makeaksi muullakin ku sokerilla ja voiha sitä sitte sokeriseksiki sanoo :D kiitos ja anteeks

Eikös Funlight-pullon kyljessä lue että sekoitussuhde olisi 1 osa tiivistettä ja 9 vettä? Mä laitan ainakin paljon vähemmän tiivistettä, tuolla mainitulla suhteella voisi ollakin liian makeaa. Pieni loraus vain.

Willie sanoi:
Eikös Funlight-pullon kyljessä lue että sekoitussuhde olisi 1 osa tiivistettä ja 9 vettä? Mä laitan ainakin paljon vähemmän tiivistettä, tuolla mainitulla suhteella voisi ollakin liian makeaa. Pieni loraus vain.

Joo ei sitä kyllä paljoa tarvi laittaa sheikkeriin niin maistuu.
Ja eiköhän me kaikki osata sekoittaa mehun makeus omalle suulle sopivaksi. Tuskin siihen mitään ohjeita tarvitaan. Eihän Eihän? Eli: Loraus, makustelu, loraus, makustelu nam nam :kippis1:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom