Fun Light Crystal

Mikä on aktiivisten vedenjuojien mielipide FunLightin uutuudesta, Crystal-tiivisteestä?
Itse juon vettä sellaisenaan aivan liian vähän, joten päätin kokeilla. Mielestäni melkolailla väljehtyneen mehun oloista, eikä sitruunan ja limen hapokkuudesta ollut tietoakaan.
Minä siis ainakin tuunaan veteni edelleen ihan oikealla sitruunalla jos ei parempaa vaihtoehtoa eteen tule. ;)

Löytyykö muilta hyviä "reseptejä" jos raaka hoover ei maistu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaupassa on niitä sitruunan näköisiä pieniä muovipulloja. Niistä sitruunamehua veteen niin jopa on hyvää. Lime löytyy myös.

Osta sitruuna ja puristele siitä veteen. Tulee halvemmaksi ja on paremman makuista. Eihän tuosta Crystalista tuu kuin 5 litraa valmista juomaa.

Ostin jonkun sitruunan vai mikäkäköhän se maku ny olikaan, any way äärimmäisen hyvää tavaraa.:kuola:

Mä ostin sen lemon & lime, ihan hyvä. Oon tosin laittanu sitä laimennussuhdetta vähemmän, haluan et se sitrus maistuu vedestä vain vähän. Mulla on vedessä joku outo maku (mikä lie rotta putkissa pyörii) niin ihan mukavasti se raikastaa. Jäitä sekaan ja ääntä kohti. :)

En tykänny kummastakaan fun lightin kirkkaasta... O'lightilla on hyviä, esim: Mango/appelsiini ja Mocha.

Mä ostin sen lemon & lime, ihan hyvä. Oon tosin laittanu sitä laimennussuhdetta vähemmän, haluan et se sitrus maistuu vedestä vain vähän. Mulla on vedessä joku outo maku (mikä lie rotta putkissa pyörii) niin ihan mukavasti se raikastaa. Jäitä sekaan ja ääntä kohti. :)

:offtopic:

Ei se MerZi varmaan rotta oo, kun Kuopiossa vesi vaan maistuu pahalta :)

Aina en menisi vettä sitruunalla maustamaan. Ei tee jatkuvasti käytettynä hyvää hampaan kiilteelle.

Se greippi-lime tms. oli ainakin, no, ei nyt pahaa mutta en kyllä osta uudestaan. Mun mielestä pitää maistua joko mehulle kunnolla tai sitten raikkaalle vedelle, tuo oli jotenkin väljähtänyttä. Ihan kuin vissyä, josta on lähtenyt hiilihapot, eikä saa vieläksi millään. Hyi.

Aina en menisi vettä sitruunalla maustamaan. Ei tee jatkuvasti käytettynä hyvää hampaan kiilteelle.

No perhana, siinä yksi syy, miksi kyselin muita vaihtoehtoja veden tuunaukselle. Raakana ei vaan tahdo mennä alas, ellei sitten janoon ole kuolemassa.. ;)

Oletko maistanu Pirkan Lime-mehutiivistettä? Ihan ok tavaraa. Vaikka onhan se lightia, että hampit eivät tykkää siitäkään.

Itse kyllä tykkään tuosta uudesta Fun Lightin lime-versiosta. Aluksi kun huikkasin sitä, niin ihmettelin, että kuka hemmetti ostaa tällaista litkua?! Se kun on vielä kalliimpaakin, kuin muut Fun Lightit. Mutta nyt se on mun lemppareitani.

Äärimmäinen makunautinto vissyn kanssa. Tuo on sitä lemon & limeä ja tekee kyllä vissystä erittäin hyvää!

Mun mielestä ihan paskaa. Ottaa pannuun, kun tuo litku korvasi maanmainiot IceTea -maut! (grrrrrrrrrrrr)

Jaa tääkin vielä? Ihmettelinkin, kun ei ole vähään aikaan kaupassa noita ollut. Ajattelin, että on jotenkin myymäläkohtaista tms., mutta taas mun tuurilla ne parhaat todella katoavat (kuten se vihreä omena Fun lightkin). Perkele.

Suositut

Back
Ylös Bottom