Fudiksen pelaaja pulassa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon 17v fudiksen pelaa..täydellinen luuviulu noin 190/70.
Nyt kun aloin pelaa jo aikuisten miesten kanssa tarvitsisin voimaa. Ylävartalo tarvitsisi enemmän. jalatkin tarvitsisi mutta juoksu nopeus ei saisi kärsiä eikä muutenkaan muuttua kamalan kankeaksi liikkeissä.. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman nillä ehdoilla? ehtisin 2 kertaa salille viikos.. kolmekin onnistuu.. kiitos

Anteeksi pieni off-topic, mutta on pakko kysyä, että kumpaa fudista nyt tarkoitat? Jos eurooppalaista, niin mihin siinä tarvii ylävartalon voimaa? :eek:

Kride sanoi:
Anteeksi pieni off-topic, mutta on pakko kysyä, että kumpaa fudista nyt tarkoitat? Jos eurooppalaista, niin mihin siinä tarvii ylävartalon voimaa? :eek:

kyllähän siinäkin pitää pystyä ottamaan vähän kontaktia vastaan ettei ihan pienestä tönäsystä nurin kupsahda.ellei sitten satu filmaamista harrastamaan

lisättiin yhdelle sivurajaheittäjälle talven aikana heittopituutta. alussa sai sivurajalta hieman yli lähemmälle 16 rajalle. keväällä meni kauimmaiselle :) kivakiva. eli kyllä se futarikin saattaa yläkroppaa tarvita. keskivartaloa sitten oikein kunnolla!

jto sanoi:
lisättiin yhdelle sivurajaheittäjälle talven aikana heittopituutta. alussa sai sivurajalta hieman yli lähemmälle 16 rajalle. keväällä meni kauimmaiselle :) kivakiva. eli kyllä se futarikin saattaa yläkroppaa tarvita. keskivartaloa sitten oikein kunnolla!

Lisäksi pääpallo tilanteissa tarvitaan puhtaasti vatsalihaksia.

Helleeni sanoi:
Oon 17v fudiksen pelaa..täydellinen luuviulu noin 190/70.
Nyt kun aloin pelaa jo aikuisten miesten kanssa tarvitsisin voimaa. Ylävartalo tarvitsisi enemmän. jalatkin tarvitsisi mutta juoksu nopeus ei saisi kärsiä eikä muutenkaan muuttua kamalan kankeaksi liikkeissä.. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman nillä ehdoilla? ehtisin 2 kertaa salille viikos.. kolmekin onnistuu.. kiitos
Sun pitää syödä reippaasti nyt. Tuon ikäinen, tuommoinen laji ja kulutus on takuuvarmaan todella suurta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu ja katselet vaikka hyypiän samia. ei se kauheen skrode ole :) lisäks kannattaa muistaa, että paino heikentää kestävyyttä ja usein nopeuttakin...

Niin pääpallot ja sivurajat vatii ylä kroppaa.. meidän valkku sanoo aina "muistakakaa että ootte futareita ettekä bodareita" se ei ilmeisesti haluu meidän hidastuvan ja sellain. Tos ylempän oli hyvä linkki missä oli paljon ohjelmia. mutta mikä niistä olis juuri paras mulle? että jalois pysyis räjähtävää voimaa ja nopeut ja ylä kroppaan vaan puhtaasti voimaa? voisko joku räätälöidä juuri minulle ohjelman? mieluiten 2 jakoisen:) kiitos

Helleeni sanoi:
Niin pääpallot ja sivurajat vatii ylä kroppaa.. meidän valkku sanoo aina "muistakakaa että ootte futareita ettekä bodareita" se ei ilmeisesti haluu meidän hidastuvan ja sellain. Tos ylempän oli hyvä linkki missä oli paljon ohjelmia. mutta mikä niistä olis juuri paras mulle? että jalois pysyis räjähtävää voimaa ja nopeut ja ylä kroppaan vaan puhtaasti voimaa? voisko joku räätälöidä juuri minulle ohjelman? mieluiten 2 jakoisen:) kiitos
Kannattaa kysellä valmentajilta millä tavalla treenata mutta sanoisin että keskivartalon hallinta on fudiksessa tärkeetä ja aikanaan kun iten väänsin fudista niin räjähtävää voimaa treenattiin jengin kanssa salilla.Perusliikkeitä paljon ja räjähtävästi kuitenkaan itseään rikkomatta.:D
Kuten Mike mainitsi niin syödä kannattaa paljon jos lihaksia haluut,luultavasti teillä on kuitenkin ainakin 3-4krt viikossa treenit(riippuen tasosta)ja aerobista tulee todella paljon.
Tsemppiä treeneihin!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom