Frisbeegolf

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
täs puolen tunnin päästä ryyppäämäään ja pelaaman.

Voi heitot kulkea :D On ainakin pirun nätti sää täälläpäin! Mutta muuta menoa, niin jos huomenna sitten.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikoinaan kun kokeili fribaa, niin ei olis kuuna päivänä uskonut sen koukuttavuutta. Nykyään heti puntin jälkeen yks kovimmista.
 
Oulussa on Virpiniemessä nyt pystyssä 21-reikänen Finnish Open -rata vielä viikon verran. Väylissä sais olla monipuolisuutta enemmän, mutta tarpeeks haasteellinen itelle. Korkeuseroja väylillä riittää. Viiminen väylä on kiva lopetus: 111 metriä heitetään alamäkeen, jossa korkeuseroa yli 10m. Aukean jälkeen avautuu metässä aukko, jossa kori.

Kannattaa käydä tsekkaamassa, kivaa vaihtelua Toppilan ja Hiirosen kentille...

Finnish Open - Disc Golf PDGA EuroTour - Home
 
Viimeksi muokattu:
Eilen oli tarkoitus kiertää kaverin kanssa paikallinen 18-väyläinen läpi, mutta ruuhkan ja aikataulun takia ei menty kuin puolet ja loppu aika harjoiteltiin kämmenheittoja (vaimikäsenyoli) Suht. hyvin meni nuo väylät mitä kierrettiin vaikka pari kertaa etsittiinkin kiekkoja kuusikosta :D jos sitä kävis taas viikonloppuna heittelemässä.
 
Käytiin kokeilemassa ja tänään laitettiin pari kiekkoa tilaukseen.
 
yllättävän hauskaa touhua, olen kaksi kertaa käynyt pelaamassa ja hauskaa oli, yksin en vaan jaksa lähteä heitteleen niin nyt on ollut hiljaisempaa
 
Naurettavan näköistä kun tuolla kentillä jengi raahaa metrin mittaisia torneja kiekkoja mukanaan ja heitot nasahtavat lähimpään puuhun/pensaaseen.
 
Maanantaina tuli kaveri kauempaa meille dokaan ja lähettiin heitteleen. Nyt on viikossa tullut heitettyä about 1200 heittoa, kävelyä yli 100km ja tunteja kulunut päivittäin vähintään 4. Jäin aivan totaalisen jumiin tähän lajiin. Julkujärvi ei tosin ole mikään helpoin paikka alottelijalle reenata.
 
Naurettavan näköistä kun tuolla kentillä jengi raahaa metrin mittaisia torneja kiekkoja mukanaan ja heitot nasahtavat lähimpään puuhun/pensaaseen.
Totta. Kannattaa ensin oppia heittämään edes yhtä kiekkoa kunnolla, ennen ku alkaa satasia tunkemaan niihin.
 
Meitsi käy. Sjoki törnävä on ok 9-väylänen. Isoskyrös ja kortesjärvellä on ihan hyvät 18-väyläiset.

Joo isonkyrön rata tuli käytyä kans testaas, suhteellisen haastava. Tänä kesänä aloittanu tän harrastuksen niin voisi sanoa et varmasti saisi seuraavana kesänä jo enempi tästäki radasta irti, nimittäin aika hyvin täytyy olla perus heitot hallussa ettei tartte kaikkea aikaa kulutella kiekkojen etsimiseen jorpakosta :D.

Lapualla on hyvä 9 reikäinen ja härmässä sitten hieman helpompi. Kuortaneella oli hienosti suunniteltu metsä väyliä, sitä suosittelenkin
 
Ei kai pakkiksen viskojat ole jo vieneet kiekkoja varastoon kun on ollut näin hiljaista? Kohta pitäis lähteä paiskimaan 18 väyläselle kiekkoa. Pieni sateen vaara on olemassa mutta sehän tuo vain oman lisämausteensa :D
 
Eiköhän kiekot oo myös pakkasenkestäviä;) Eteisen kaapissa valmiina, mutta ei vaan oo ehtiny viskoo. Eniten talvis aikaan häiritsee pimeys. Pikku sade ei haittaa, vähemmän väkee radoilla. Mitä nyt kiekko lipsuu märkänä mihin sattuu.

Tohon kiekkomäärään, mulla on vaan kolme: putteri, midi ja driver. Ihan hyvin pärjää. Tosin oon kohtuu paska heittää :D
 
Mä oon kyllä lopettanu kauden jo pari kuukautta sitte :D Luultavasti vasta keväällä jatkan ja sitten jääki muut harrastukset hetkeks pois eli ei salille vaan kaljaa ja frisbeegolffia :)
 
Viimeksi tänään aamulla pari rundia Mikkelissä. Kesällä aloiteltiin ja nyt aivan koukussa, pirun mukavaa hommaa käydä porukalla viskomassa.
 
Just vartti sitten tulin kiekoilta. Onhan siellä lunta ja pimeetä, mutta lystiä se on silti. Yksi kiekko sinne metsään jäi, muuten oli oikein hyvä reissu.
 
Back
Ylös Bottom