Frisbeegolf

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
mä varmaan ostaisin innovan rocin. Tosin dx-muovinen kuluu aika nopeesti. Rannalla ei kannata näillä kopitella. Tekee gutaa...

E. tosin om eka kiekko oli innova championmuovinen coyote, joka kyllä lentää ihan kohtuu pitkälle ja myös puttaaminen onnistuu kohtalaisesti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi supersoft putterit on ainoita joilla voi kopitella huoletta. Millenniumilta Omega tai Discraftilta Magnet.

Jos vaan yhtä kiekkoa on ostamassa niin Discrafin FLX Buzzz, sillä onnistuu kopittelutkin jotenkin.
 
nonii ny o kausi avattu epilässä. tulos par. kiekkoina toimii draivereista star orc, wrath ja tl. putterina discmania p2 sitä paskinta muovia nimee e muista ja lähärinä millenniumin ms aurora. kiekoilla painoo keskimäärin 173rammaa mutt aurora painaa se 177g. täytyy vähä nostella ketjuu koska kausi lähenee.
 
Onkos kukaan käynyt vielä katsastamassa Talin kentän kuntoa? Huomenna olen itse ajatellut pyörähtää jos aikaa on, mutta saa nähdä...
 
Heh, vajaa kuukausi sitten olin (24.3) mestoilla ja inan verran raskasta kävellä. 6 väylää rämmin ja sitten riitti :D
 

Liitteet

  • friba1..jpg
    friba1..jpg
    34,9 KB · Katsottu: 704
Talissa on vielä lunta siellä täällä, mutta ensi viikolla alkaa viikkokisat ja siihen Tallaajat lupasivat maan auki =)

Tampereen seudun radoista Epilä on edelleen tosi märkä, Vihiojalla on tulvakausi ja muutenkin se on heittokiellossa, Hervannassa on 30cm koiranpaskaa mutta muuten sula, Julkujärvi on jo täydessä heittokunnossa ja Nokia DGP on myös ihan huippukunnossa. Ei muuta kuin heittelemään!
 
Tampereen seudun radoista Epilä on edelleen tosi märkä, Vihiojalla on tulvakausi ja muutenkin se on heittokiellossa, Hervannassa on 30cm koiranpaskaa mutta muuten sula, Julkujärvi on jo täydessä heittokunnossa ja Nokia DGP on myös ihan huippukunnossa. Ei muuta kuin heittelemään!

Kuulin että Epilän rata aukeaisi parin viikon päästä. Siellä ei ilmeisesti ole edes korit paikoillaan nyt. Hervannan kentälle en ole ikinä eksynyt, koska olen kuullut että se on aina hirveässä kunnossa (joko kauheaa heinikkoa tms.).
 
Ainakin Siltamäessä pääsi ihan hyvin heittämään jo viime vloppuna vaikkakin oli vähän lunta ja vettä radalla. Kumisaappaat vaan jalkaan ja heittämään!
 
Kuulin että Epilän rata aukeaisi parin viikon päästä. Siellä ei ilmeisesti ole edes korit paikoillaan nyt. Hervannan kentälle en ole ikinä eksynyt, koska olen kuullut että se on aina hirveässä kunnossa (joko kauheaa heinikkoa tms.).

Väärin olet kuullut, koska kyllä Epilässä on korit ympäri vuoden ja siellä on voinut koko ajan heittää. Tänään kävin ja hiukan kuivempaa oli jo. Lenkkareilla ei vielä ihan pärjää, mutta ei kumppareitakaan tarvitse.

Vihioja on heittokiellossa, koska kaupunki päätti painaa sinne puita kakkosen ja ysin tiiden eteen, joten ne väylät uusitaan viikolla 17. Tosin kyllä sielläkin väkeä käy heittämässä koko ajan.

Hervanta on ihan kiva rata, mutta kesällä voi tosiaan olla vähän heinikkoa. Ei mitään erityisempää haastetta, mutta vaikeampi kuin vihioja tai eeppilä.
 
Jos heltsingin fribaajista joku kelpuuttaa rookien mukaan, niin voisin mieluusti lähteä joku päivä testaamaan jotain rataa jonkun seurassa. Viime kausi jäi tampesterissa majaillessa (valitettavasti kylläkin) vähän väliin.
 
Itse katsoin muutamia vuosia sitten, että nuo korit on jotain jäniksen syöttämistä varten.:D Enkä varmasti ollut ainoa. Mistä tuommoista voi tietää. Hauska laji, jossa tulee mukavasti hiki. Eilen ostin starttipaketin.

Joku kävely on melko kuivaa hommaa, tässä sitä tulee melkein ilmaiseksi ja hauskaakin on. Meinasi vaan olkapää muistuttaa olemassaolostaan yhdessä "sisäpuolen heitossa". Tuhannesosamillistä kiinni ettei särkynyt.
 
Viime syksynä tuli kokeiltua pari kertaa ja nyt on sitten tullut jatkettua kun kaveritkin innostuivat. Kiekkoina Innovan Star Echoja muutama.
 
Tullut heitettyä varmaan vähän alta kuukauden päivät ja frisbeettömiä päiviä aloituksen jälkeen varmaan 2. Helvetin koukuttava laji kun tänään heitelly 3 ja puol tuntia radalla ja taas tekis mieli paiskoa ja treenata. Sali ja lenkkeilykin jäänyt ton homman jalkoihin. Onko porukalla kokemuksia noista siirrettävistä koreista? Itse tässä mietin jos viitsis ostaa chingin skillshotin niin ois jotain mihin paiskoa putteja vaikka talvella ilman että lähtee radalle asti ihmettelemään..
 
Tuommonen chingin skillshot ois kyllä makia kotinurkille. 130e kieppeillä näyttäis olevan hintaa niin ei ainakaan itse raski ostaa ennen ku vasta sitten kun on liikaa rahaa.

Laji tai sitä harrastavat ihmiset on kyllä erikoisia. Tuolla kun radalla kuuntelee ni siellä jos missä kuulee kaikki kirosanat ja kaikkia aina vaan vituttaa, mikään ei onnistu tai muuten vaan menee päin persiitä. Silti kaikki tulee aina hymyssä suin uudelleen heittää kiekkoa :D
 
Itse tänään ainakin totesin että radalla heittää joko uuden ennätyksen tai sitten paskan kierroksen. Muita vaihtoehtoja ei oikein tunnu olevan :D
 
Back
Ylös Bottom