Talvella tulee heitettyä enimmäkseen perusmuovisia puttereita ja midareita, ihan vaan paremman pidon vuoksia. Vielä jos muovi on sopivasti kuprulla, niin pitoa on ihan riittämiin näin kuivakätisellekin. Onhan ne hakatut Basic Jokerit ja BT Soft Kanteleet vähän karun näköisiä, mutta toimivat hyvin. Vähän paremmista muoveista ESP FLX ja Gstar menee ihan hyvin, samoin kuin Innovan Pro-muovi. Jos oikein meinaa kiekot lipsua, niin Latitudella on parissa kiekossa erilliset karhennusosiot, mistä saa todella hyvän otteen. Spike on suora-alivakaa putteri ja Sinus sitten suora-vakaa putteri. Periaatteessa pelkästään nuilla pelaisia varmaan puolet Suomen talviradoista.
Kaikkein surkein talvimuovi, mihin olen törmännyt, on Innovan McPro. Yhtä aikaa kova ja hapero. Yhdellä tutulla meni talven aikana kolme putteri halki tuolla muovilla.
Jos pidon kanssa on oikeasti vaikeuksia, niin ainahan sitä voi käyttää hommaan tarkoitettuja hanskoja. Sen mitä olen ymmärtänyt, niin nämä ovat varsin pitävät ja hintaansa nähden hyvinkin kestävät. Suomesta niitä löytyy ainakin NBDG:n verkkokaupasta nimellä "Friction Gloves".
Kaikkein surkein talvimuovi, mihin olen törmännyt, on Innovan McPro. Yhtä aikaa kova ja hapero. Yhdellä tutulla meni talven aikana kolme putteri halki tuolla muovilla.
Jos pidon kanssa on oikeasti vaikeuksia, niin ainahan sitä voi käyttää hommaan tarkoitettuja hanskoja. Sen mitä olen ymmärtänyt, niin nämä ovat varsin pitävät ja hintaansa nähden hyvinkin kestävät. Suomesta niitä löytyy ainakin NBDG:n verkkokaupasta nimellä "Friction Gloves".