Frank Millerin Sin Citystä elokuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pahis_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Andy_T sanoi:
Näyttäisi noiden em. tekstien perusteella siltä, että elokuvan tarinassa punoutuu yhteen kolmen kirjan stoorit: Sin City (ensimmäinen, Marvin stoori), Big Fat Kill (Kohtalokas tappo), That Yellow Bastard (Keltainen äpärä).

Voisi toimia.

Joo, nuohan ne ovat ja kannattaa ehdottomasti lukaista, jos joskus edestään löytää. Noiden lukeminen tietysti spoilaa elokuvan, mutta enpä näe siitä mitään peruuttamatonta vahinkoa koituvan - tietääpähän ainakin mitä tuleman pitää.
Oma suosikkini tarinoista on Hell And Back, joka ei taida sisältyä elokuvan juonikuvioon.

Voi jumalauta kun oli hieno traileri! :kuola:
Kellään tietoa milloin Suomen ensi-ilta on?

Kylskåp sanoi:
Mickey Rourke voi passata aika hyvinkin Marinin osaan, lisää lihasta vaan pitää ukon saada. Nyrkkeilyä sehän on jo ihan tarpeeks harrastanu, leffoissa ja kotona...

Ainakin Point Blankissa Mickey Rourke oli aika helvetin isossa kunnossa. Tuo onkin sitten viimeisin leffa jonka olen kyseiseltä näyttelijältä nähnyt... Oli se sen verran paska :( Joten kai se on lihat leffaa varten taas hommannu, vaikka onkin jo viiskymppinen.

Ainoa mitä oon Sin Cityistä on toi "That Yellow Bastard". Jäi lukematta, vaikka broidi kehotti lukemaan muutkin. Mut leffaa odotan kuitenkin innolla
:thumbs:

Mageeltahan tuo traileri vaikuttaa. Aluksi hieman yllätti tuo "sarjakuvamaisuus", mutta toimihan se loppujen lopuksi. Tuskin maltan odottaa...

mikämassa sanoi:
Ainakin Point Blankissa Mickey Rourke oli aika helvetin isossa kunnossa. Tuo onkin sitten viimeisin leffa jonka olen kyseiseltä näyttelijältä nähnyt... Oli se sen verran paska :( Joten kai se on lihat leffaa varten taas hommannu, vaikka onkin jo viiskymppinen.

Tuo Point Blank on muuten TODELLA paska elokuva. Ei edes mikään tusinaleffa jonka voi katsoa ja sanoa "no semmonen perus toimintaleffa", vaan siis oikein paska elokuva. Katsokaa ihmeessä. :)

Pitkä Traileri

s10.yousendit.com/d.aspx?id=3BEEEYJGQ0ZHN11VT5VU8G0L1T

Tässä pitkä, kuusiminuuttinen ja 55.4 mt traileri. Itse en nähnyt puoliakaan codeccien sekoilun takia, mutta todella hyvännäköinen elokuva on kyseessä ja näyttää tekevän oikeutta sarjakuville. Alkukohtaus oli ainakin kirjasta Sin City 6 – Viskiä, vaaroja ja vamppeja. Nauttikaa.

:offtopic:
Hieman tulee tuosta virallisen saitin aloitussivusta mieleen elokuvan Man Bites Dog kansi, puuttuu vain roiskeet ja tutti... karu elokuva muuten...
Odotukset korkealla tuon Sin Cityn kanssa, sillä olen suuri Millerin ihailija, toivottavasti eivät raiskaa mokomaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pidetään kuule näpit erossa torrenteista, ja tuetaan tällaista taidetta, ei ole ihan jokapäiväistä herkkua tällainen.

Jeah

Ikinä en oo lukenu yhtään noista Sin City sarjiksista, mutta yleisellä puolella käytävän sarjis-threadin perusteella listaan ko elokuvan kyllä tän vuoden top 3 odottamiini leffoihin, Star Wars: Revenge Of The Sith:in ollessa edelleenkin se odotetuin (joka on muuten kanssa kuvattu lähinnä blue/greenscreen taustalle)

Oon nähny nyt 3 eri traileria ja innolla ootan. Olisivat voineet kyllä nähdä vaivaa ja suurentaa sitä Marvia niinkuin TSH:ssa oli suurenneltu kööriä. Sais oikeen fiiliksen. Näyttelijäsuorituksista on nyt kiinni, ei ne niin vakuutavilta näyttäneet siinä trailerissa, lähinnä sellaista poseeraamista. Mutta toivotaan että leffassa saadaan oikea fiilis ja näyttelijät hohtaa kylmää karismaa niinkuin hahmot niissä sarjiksissa.

Aika älytön arvostelu kyllä oli. Tottakai toivon että leffa olisi juurikin noin hyvä, mutta ei tuollaisia ylisanoja ihan helpolla lunasteta. Kaksi sanaa:bias ja hype.

Tuon tyylisissä leffoissa on kyllä yksi huono puoli: Käyt katsomassa sen ja olet koko ajan sykealueella 100-140, ajtukset nollissa ja eläydyt. Leffa loppuu, yhtäkkiä iskee kauhea ajatustulva, ylitsepääsemätön menofiilis ja on pakko lähteä baanalle ja tuulettumaan. Muuten noiden elämääsuurempien elokuvien vanavedessä tulee pieni ahdistus kun pohtii elämää ja elokuvan teemoja. En tiedä onko joillain muilla sama mutta itsellä käy joskus noin.

Tänäänhän on ensi-ilta USA:ssa ja ainakin Googlesta löytämien arvostelujen perusteella on kyseessä erittäin kovan luokan leffa, arvostelut ovat miltei poikkeuksetta ylistäviä. Suomen ensi-iltahan ilmeisesti on vasta toukokuun lopulla mutta kyllä hyvää jaksaa odottaa.

Noniin, tässä sellainen elokuva jota olen toivonut jo vuosia tehtävän.
Ihme että se tehdään vasta nyt.
Sin City ja Frank Miller ovat kyllä sellaisia legendoja sarjakuvamaailmassa ettei paremmasta väliä. Aivan uskomattoman hyviä, sekä kuvitukseltaan että käsikirjoitukseltaan. Jännä nähdä, miten ne musta-valko-kontrastit on elokuvassa toteutettu käytännössä.

Mikähän on elokuvan kesto, toivottavasti yli 3h? ;)

Tuon Harryn arvostelut ovat huonoja. Voi suoraan jättää 95% teksistä lukematta.

Se on muutenkin Rodriguezin kaveri joten tosiaankin "biased". Leffa voi joka tapauksessa olla vaikka kuinka hyvä.

Hienoa että tällaisista mestariteoksesta on joku uskaltanut elokuvan väsätä, mutta kun kerran noin paljon on markkinointiin satsattu että elokuva on varma menestys, olisivat tehneet trilogian tai kaikista kirjoista oman leffan. Siinä olisi yksi legendaarinen elokuvasarja jälkipolville.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom