FPO penkki-SM

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hissi
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
43
Alle 140 kiloa Tomi Rantanen 340kg
Niko Lääperi 300 kg

Alle 125kg Reza Golmohammadi 302,5
Jari Mentula 302,5
Ano Turtiainen 252,5

No huhhuh! 340kg, aika järjetön tulos. Jes, Bull Mentula (mun idoli) on kunnossa :rock:

Btw, mihin sarjaan Kenneth Sandvik on tehny sen kolmenhuntin nostonsa?

tommih sanoi:

Minkä kolmenhuntin noston..? Sandvikillahan on IPF:n single lift ME 125+ sarjassa (eli superissa), 320,5kg. :worship:

sbdb_juva.jpg

tommih sanoi:
No huhhuh! 340kg, aika järjetön tulos. Jes, Bull Mentula (mun idoli) on kunnossa :rock:

Bull on nyt näköjään taas vireessä :worship: Sehän uhos joissakin penkkikisoissa joskus vuosi sitten nostavansa 300kg, kun silloin jäi rinnalle. Hienoa että äijä ryhtyi sanoista tekoihin :kippis1:

twinlab sanoi:
Bull on nyt näköjään taas vireessä :worship: Sehän uhos joissakin penkkikisoissa joskus vuosi sitten nostavansa 300kg, kun silloin jäi rinnalle. Hienoa että äijä ryhtyi sanoista tekoihin :kippis1:

Jarin loppu hieman hyytyi, mutta siihenkin oli syynsä. Mutta paino lähti kuin tykin suusta rinnalta ja näytti kevyeltä. Harmi vain kun taisi hieman loukata ja jätti noston aloituspainoonsa, eli 302.5kg.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
lieska sanoi:
Juu, viikkoa ennen kisoja täytti 24. Ihan kunnioitettava tulos siis, minkälaisiiin rautoihin mies vielä pääsee?
Aivan järkyttävä tulos ton ikäselle, jos mies jaksaa paahtaa täysillä eteenpäin ja terveyttä riittää jne jne niin mieshän tulee jossain vaiheessa varmasti oleen yks maailman huipuista.

neutraali sanoi:
Aivan järkyttävä tulos ton ikäselle, jos mies jaksaa paahtaa täysillä eteenpäin ja terveyttä riittää jne jne niin mieshän tulee jossain vaiheessa varmasti oleen yks maailman huipuista.

Taitaa melkein ollakin jo vai? Enkä laske tähän mukaan rapakon takana olevia.
Kisat oli mielestäni oikein hyvät, vaikka nostajia jäi uupumaan. Hyvä ilma, paitsi viimeisen penkin ryhmän aikana alkoi sataa.
Välillä on ollut tuomarilinja hieman lepsua, mutta Juvalla se oli hyvä. En tietenkään kaikkia nostoja nähnyt, mutta vain muutamia kyseenalaisia tuomioita oli.
Kaikenkaikkiaan parhaita kisoja tuomaroinnin kannalta.

Raven sanoi:
Taitaa melkein ollakin jo vai? Enkä laske tähän mukaan rapakon takana olevia.
Joo tarkoitin aivan maailman terävintä huippua.

Raven sanoi:
Kisat oli mielestäni oikein hyvät, vaikka nostajia jäi uupumaan. Hyvä ilma, paitsi viimeisen penkin ryhmän aikana alkoi sataa.

Ohoh, olihan kisoja kattomassa muitakin Pakkotoistolaisia kuin minä. Ilma oli tosissaan loistava, vielä kun olis muistanut ottaa lippiksen mukaan niin ei olis naamakaan palanut.

Mites, Raven, kävitkö vetämässä pölliä? :D

kiesus sanoi:
Ohoh, olihan kisoja kattomassa muitakin Pakkotoistolaisia kuin minä. Ilma oli tosissaan loistava, vielä kun olis muistanut ottaa lippiksen mukaan niin ei olis naamakaan palanut.

Mites, Raven, kävitkö vetämässä pölliä? :D

Olin kisaamassa, en tosin pölliä vetämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom