Forza Motorsport 3

BCAA-valmisjuoma -40%
forza3_title.jpg

Noniin,

Tuolla olikin paljon keskustelua toisessa ketjussa tästä kyseisetä pelistä. Eli Lokakuun 27 päivä pitäisi tulla kovimman autopelisarjan jatko-osa. Itse kovana fanina odotan peliä kuin kuuta taivaalta ja varmasti moni pakkislainenkin on tämän pelin perään.

Maukkaita videoita on youtubissa tarjolla ja niitä voi jakaa vaikka tässä ketjussa. Muutakin Forza 3 infoa vaan tänne ketjuun tulemaan.

Tässä yksi hyvä infopommi, jos jatko-osasta ei ole hirmusti tietoa:
http://www.youtube.com/watch?v=5iGR9BqoGqk

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Yksinhän mä tänne kirjoittelen, mutta pakko hehkuttaa vielä sitä, että pelin ilmestymisen aikoihin pitäisi tulla tosiaan Fanateciltä hieno ratti+poljin-combo. Kytkimet ja vaihdekepit löytyy ja pitäisi olla jotain uusia innovaatioita rattisaralla... Taitaa olla niin, että lokakuussa on sitten ostettava sekä ratti ja peli.

Tässä kuvia vielä tosta uudesta ratista.
fanatec_porsche_911_racing_wheel.jpg

Ja vähän offtopiccina... Onko porukalla tietoa suositella jotain hyvää "kiinnikettä" tolle rattisesteemille. Onko sellaset pienet "rattistandit" ihan surkeita, vai pitäisikö ostaa kunnolla sellanen runko missä on penkki ja telineet? Jos tollasen ratin hommaa, ni ei sitä kyllä pysty mun sohvapöytään laittaa kiinni, ja muutenkin kun kavereilla on rattia kokeillu, ni pehmeellä sohvalla se ajaminen on aika perseestä.

Eli siis, kannattaako tällästä ajaitella?
wheel_stands_1.jpg

Vai sitten suoraan tällästä olohuoneen koristeeksi ja vaimokkeen huutoja kuunnellen?
playseat.jpg

Tätä peliä on odoteltu. Forza kakkosta tulee pelailtua melkein päivittäin(n.200 000cr enää niin on career level 50 :D). Ykkönenkin löytyy hyllystä.

Ymmärtääkseni tuo ratti tulee maksamaan enemmän kuin g25. Saattaa olla jopa lähes tuplaten, joten todellakin saa olla autopeleihin hurahtanut. Minulle riittää että autossa on ratti, pelataan pelit padilla (Ainakin niin kauan kuin kunnon ratit maksavat paljon)

jos ratti on hyvä niin kerrahan se kirpasee. Kylähä jengi sijottelee noihi rockband paskakamoihinki useemman satasen.

superpohje: ite ajattelin duunaa ratille ihan tommoset istuttavan alusta. Jostain vanha kuppipenkki ja vaneri levyyn vaan porailee reiät ratille. Pienellä hitsauksella saa varmaa iha toimivan rungon tolle setille...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Ohhoh... Aika hinnakas ratti tulee olemaan siis.

Onko kellään tietoa, että mikä se "mullistava uutuus" tossa ratissa tulee olemaan? Kun hehkuttivat jossain haastattelussa, että tohon rattiin tulee jotain uutuutta, mitä ei oo muussa ennen ollut. Sanoivat myös, että E3 messuilla ilmoittavat tosta uutuudesta, mutta itse en ole googlettamalla mitään löytänyt. Eli tietääkö pakkiksen porukka tästä mitään?

Siis onko toi ratti nyt joku uusi, jota ei ole vielä julkaistu vai mitä? Koska Fanatecin sivuilla webshopissa oli myynnissä ainakin täysin samannäköinen ratti vaihdekepillä ja polkimilla. Ensimmäisen neljän erän kohdalla luki jo "sold out". Ja hintaa oli 329e.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo. Olin juuri kirjoittamassa, että toi mun aikaisempi kuva uudesta ratista taitaa olla väärä... Uusi ratti olisi kaiketi tällainen... Korkean hinnan ymmärtäisi nyt jo ehkä paremmin, koska polkimet vaikuttavat oikeasti jykeviltä ja hyviltä. Tiedä sitten... Toivottavasti tosta tulisi enempi infoa julki.

Eli tässä kaiketi tuo uusi setti.
Fanatec-Porsche-911-GT3-RS-Racing-Wheel.jpg

edit: Ja tämäkään ei kaiketi ole se ihan virallinen uusi ratti, vaan tuo uusi tulee olemaan sekoitus noita kahta edellistä. Eli tulee 6-vaihteinen vaihdekeppi ja nuo paremmat polkimet ja rattiinkin jotain uutta. Katellaan jos tulis kuvia jossainvaiheessa siitä uudesta.

Siis onko toi ratti nyt joku uusi, jota ei ole vielä julkaistu vai mitä? Koska Fanatecin sivuilla webshopissa oli myynnissä ainakin täysin samannäköinen ratti vaihdekepillä ja polkimilla. Ensimmäisen neljän erän kohdalla luki jo "sold out". Ja hintaa oli 329e.
Ymmärtääkseni tuota rattia on saanut sitä halvemmalla, mitä aikaisemmin on sen ennakko tilannut. Elikkä tällä hetkellä sen saisi tuohon 329e jos ennakkoon tilaa. Luultavasti sitten valmis versio menee reilusti tuosta yli.

Aiemmin noilla Fanatecin rateilla ei vissiin ole ollut mitään maahantuojia minnekkään, että on ollut pelkästään nettisivuilta tilattavissa.
Että nyt kun microsoft tukee ratin kehitystä ja se tulee forzan kaveriksi, niin voisi ehkä olettaa että ratin voi sitten löytää vaikka tuosta ihan lähi prisman hyllyltä?!

Playseatin omien sivujen mukaan tuo Porsche-ratti käy passelisti Solberg-edition penkkiin ja sen kiinnikkeisiin. Kas, katsonpa olohuoneeseen....kyllä vain, minullahan jo on tuo penkki. Ostan ratin, ruuvaan sen kiinni ja sitten alkaa mylvintä. Akka keittiössä ja pirssit pelissä. :dance2:

Playseatin omien sivujen mukaan tuo Porsche-ratti käy passelisti Solberg-edition penkkiin ja sen kiinnikkeisiin. Kas, katsonpa olohuoneeseen....kyllä vain, minullahan jo on tuo penkki. Ostan ratin, ruuvaan sen kiinni ja sitten alkaa mylvintä. Akka keittiössä ja pirssit pelissä. :dance2:

Sulla kun on toi Solberg-penkki, niin taittuuko se mistään kohtaa pienempään tilaan tms?

Ajattelin itsekkin ton hommata, mutta olisi mahtavaa jos ton saisi kuitenkin välillä piiloon esimerkiksi sängyn alle. Onko toi siis mahdollista?

Onko kellään muuten tietoa forza3 demosta. Onko tulossa?

Laitetaan tänne kun en jaksa tehdä uutta threadiä ja täää oi rateista muutenkin keskusteua.

Lainasin kaverilta rattia tähä xbox360 että pääsis vähä forza 2 kokeilee mutta kun laitan ratin päälle niin xbox ei löydä sitä. ratissa se valo pyörii ympyrää niinkun se hakis mutta sit jää vaan kaikki kohdat vilkkumaan. Normi langattoman ohjaimen löytää kyllä... Mulla on siis vaan ratti, ei polkimia, voiko se vaikuttaa?

Laitetaan tänne kun en jaksa tehdä uutta threadiä ja täää oi rateista muutenkin keskusteua.

Lainasin kaverilta rattia tähä xbox360 että pääsis vähä forza 2 kokeilee mutta kun laitan ratin päälle niin xbox ei löydä sitä. ratissa se valo pyörii ympyrää niinkun se hakis mutta sit jää vaan kaikki kohdat vilkkumaan. Normi langattoman ohjaimen löytää kyllä... Mulla on siis vaan ratti, ei polkimia, voiko se vaikuttaa?
Kotitko näiden ohjeiden mukaan?
http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox360/howto/peripherals/howto-peripherals-wirelesscontroller.htm

Eli:# Paina Xbox Guide -painiketta, kunnes ohjain käynnistyy.
# Jos konsolisi ei ole päällä, käynnistä se painamalla virtakytkintä.
# Paina konsolin yhdistämispainiketta ("connect").
# Paina ohjaimen yhdistämispainiketta ("connect").
# Kun ohjaimen ja konsolin valokehät pyörähtävät ja välähtävät kerran, ohjain on yhdistetty. Valaistu neljännes ilmaisee ohjaimen aseman.

Ensimmäisen ohjaimen boksi jostain syystä tunnisti, mutta minulla oli toisen ohjaimen kanssa samat ongelmat. Pitkään taistelin sen kanssa ja olin huoltoon lähettämässä, kunne luin ohjeet :D

Kotitko näiden ohjeiden mukaan?
http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox360/howto/peripherals/howto-peripherals-wirelesscontroller.htm

Eli:# Paina Xbox Guide -painiketta, kunnes ohjain käynnistyy.
# Jos konsolisi ei ole päällä, käynnistä se painamalla virtakytkintä.
# Paina konsolin yhdistämispainiketta ("connect").
# Paina ohjaimen yhdistämispainiketta ("connect").
# Kun ohjaimen ja konsolin valokehät pyörähtävät ja välähtävät kerran, ohjain on yhdistetty. Valaistu neljännes ilmaisee ohjaimen aseman.

Ensimmäisen ohjaimen boksi jostain syystä tunnisti, mutta minulla oli toisen ohjaimen kanssa samat ongelmat. Pitkään taistelin sen kanssa ja olin huoltoon lähettämässä, kunne luin ohjeet :D

Kiitos johan alko toimii! en tajnnu et pitää molemmista laittaa se haku hommeli :)

e. harmi vaan että ei tee mitää ilman polkimia tolla setilla kun ei saa ainaka forzassa calibroitua kaasua ja jarrua toho rattii

Demo tulossa pelistä ylihuomenna. Kyllä kelpaa...

Demon autot:

* 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
* 2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
* 2009 Ferrari California
* 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* 2009 Mini John Cooper Works

Ja kuukaus, ni sitten tulee myyntiin itse peli. Sitten kelpaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom