Forza Motorsport 3

BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Demo tulossa pelistä ylihuomenna. Kyllä kelpaa...

Demon autot:

* 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
* 2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
* 2009 Ferrari California
* 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* 2009 Mini John Cooper Works

Ja kuukaus, ni sitten tulee myyntiin itse peli. Sitten kelpaa...
Viikonloppu meneekin tuon merkeissä :dance:

Kuukauden päästä voikin heittää hyvästit koululle, sosiaaliselle elämälle(muille kuin livekavereille), liikunnalle ja syömiselle.

Viikonloppu meneekin tuon merkeissä :dance:

Kuukauden päästä voikin heittää hyvästit koululle, sosiaaliselle elämälle(muille kuin livekavereille), liikunnalle ja syömiselle.

Sama. Vielä kun ton ratin taistelisi itselleen ja jonkun hyvän penkki/telineen sille, niin sitten tosiaan voisi hautautua olohuoneeseen.

Tuleekohan se demo lataukseen heti puolen yön aikaa? Ei sillä että mitää poltetta olis päästä koittaa tätä autopelien ehdotonta kuningasta...

Vituttaa ihan homona toi xbox-liven tyyli tehä silleen, että gold-jäsenet saa ladattua demon heti, mutta jos oot silver, niin saat sen tyylii tiistaina... Joutuu ton yhen pelin demon takia kyllä hakee gold-member aikaa, notta saa pelin ladattua heti.

Vituttaa ihan homona toi xbox-liven tyyli tehä silleen, että gold-jäsenet saa ladattua demon heti, mutta jos oot silver, niin saat sen tyylii tiistaina... Joutuu ton yhen pelin demon takia kyllä hakee gold-member aikaa, notta saa pelin ladattua heti.
Ehdottomasti gold-member. Miten muuten pääsee liveen möyhimään forzaa. Ainakin kakkosessa live oli ehdottoman iso osa koko pelailua, etenkin kaverin kanssa.

Kun forza 3 ilmestyy, niin ehdottomasti laitetaan liveporukka pakkikselta pystyyn.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Ei näy demoa, ei... :(

Mutta varmaan kun ameriikassa on vielä yö, niin kestää hetkisen. Ei muuta ku popcornit ja muut setit valmiiksi ja odottamaan...

Bf 1943 tuli muistaakseni ladattavaksi siinä yhden-kahden aikaan iltapäivästä. Luultavasti silloin pitäisi löytyä...

Pääsen vasta viideltä koulusta :zzzz:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Demon vähäinen sisältö jäi hiukan harmittamaan. Odotin että moninpeli olisi löytynyt demosta.

Muuten oli kyllä aivan huippua ajella forzaa uudella radalla. Myös tuo uusi kytkimen käyttely tuntui hyvältä uudistukselta. Hiukan aikaa menee varmasti että se pädin kanssa sujuvasti hoituu. Kyllä siittä hiukan jo perille pääsi.

Ihan maukas demo. Rata tosin vähän pettymys, mutta kaikenpuolin kyllä näyttäis olevan taas ratapainotteisia päiviä tulossa ens kuun lopusta alkaen...:thumbs:

Kiteytettynä, demo aivan perseestä ainaki kun pelaa ratilla. Tosin koko versiossa on toivottavasti taas mukavat säätömahdollisuudet niinkuin kakkosessa.

Kaikenkaikkiaan melko kusinen fiilis jäi tuosta demosta. Tähän väliin Dirt2 toimii hyvin.

Kävin tänään vääntää tota Forzaa3-peliä Expert Expo-messuilla. Oli kunnon penkit ja ratit siellä kiinni, niin voi herranjestas kun oli eri peli kuin pädillä.

Eli siis... Toi solbergin penkki alkaa oikeesti kiinnostaa. Netistä kun kattoo niin hinnat vaan niin helvetin suolasia. Siihen vielä joku ratti 100-250e, niin se on sellanen 600e paketti. Onko siis kellään tiedossa jotain halvempaa penkkiä (hyvää kuitenkin)?

Käytettynä noita voisi kanssa väijyä, mutta ei ainakaan tällähetkellä ole myynnissä kellään, joten voi olla aika hiljaista.

Eilen kävin poistaa xboxin oman ratin. Stockalla 70e ja siitä vielä oli 20e lahjakortti. Eli hinta ratkas tosiaan tän pelin, vaikka varmasti oli parempiakin ratteja olemassa. Pikaisen kokeilun jälkeen, kuitenkin toikin ratti näyttäis olevan varsin hyvä laite...

Itse kuningaspeli ilmestyykin viikon päästä. Siihen asti joutuu hakee totuttelua rattiin demon kanssa...

Kävin tänään vääntää tota Forzaa3-peliä Expert Expo-messuilla. Oli kunnon penkit ja ratit siellä kiinni, niin voi herranjestas kun oli eri peli kuin pädillä.

Eli siis... Toi solbergin penkki alkaa oikeesti kiinnostaa. Netistä kun kattoo niin hinnat vaan niin helvetin suolasia. Siihen vielä joku ratti 100-250e, niin se on sellanen 600e paketti. Onko siis kellään tiedossa jotain halvempaa penkkiä (hyvää kuitenkin)?

Käytettynä noita voisi kanssa väijyä, mutta ei ainakaan tällähetkellä ole myynnissä kellään, joten voi olla aika hiljaista.

Täytyy kyllä sanoa että hyvin on hinta noussut tuossa Solberg Editionissa, verkkokupassa 425€.
Itse ostin samaisesta paikasta kyseisen jakkaran vuonna 2007 ja maksoin muistaakseni noin 300€.

Sitä ei voi kyllä kiistää etteikö tuo kruunaisi ajonautinnon mutta hinta on kyllä nykyään aika karsea.

Motonetissä oli joskus joku halvempi jakkara myynnissä, tosin siinä se ratin teline lähtee sieltä polkimien päädystä joten eihän se luonnollsesti ole yhtä jämäkkä. Mutta kokeilun perusteella toimii se ainakin paremmin kuin joku olohuoneen pöytä.

Näppärä kaveri rakentaa tuollaisen itse huomattavasti halvemmalla..ei tarvita kuin vähän metalliputkea, kuppipenkit ja hitsauslaitteet.. kuppipenkkejä saa alta satasella jos ei mitään Momon jakkaraa halua ..

Näppärä kaveri rakentaa tuollaisen itse huomattavasti halvemmalla..ei tarvita kuin vähän metalliputkea, kuppipenkit ja hitsauslaitteet.. kuppipenkkejä saa alta satasella jos ei mitään Momon jakkaraa halua ..

Varmasti... Samalla penkistä tulee 50kg painava, ruma ja sitä on helvetin vaikea piilottaa mihinkään.

...Mä itse lähen etsimään noita penkkejä käytettynä. Varmasti joku on valmis tuollaisesta luopumaan. Ei tarvi hitsipilliä, ja tulee ainakin kunnollinen kapistus.

edit: ei vaan, jos on oikeesti hyvä käsistä, niin kyllä varmasti saa hienon ja toimivan penkin itsekin tehtyä...

Nyt on pelipenkkikin tulossa. Demoa on nyt pelattu ton uuden ratin kanssa, ja alkaa pikkuhiljaa hallitsemaan tota ajoa ratin kanssa... Vaatii kyllä ihan toisenlaiset tatsin, kuin pädillä pelatessa.

Perjantaina on muuten sitten koko peli tulossa. 400 autoa olisi mukana, joten onkohan missään listaa missä näkis ne kaikki? Oon itse löytänyt jonkun 70auton listan.

Nyt on pelipenkkikin tulossa. Demoa on nyt pelattu ton uuden ratin kanssa, ja alkaa pikkuhiljaa hallitsemaan tota ajoa ratin kanssa... Vaatii kyllä ihan toisenlaiset tatsin, kuin pädillä pelatessa.

Perjantaina on muuten sitten koko peli tulossa. 400 autoa olisi mukana, joten onkohan missään listaa missä näkis ne kaikki? Oon itse löytänyt jonkun 70auton listan.

Tosta linkistä koko lista.

http://forzamotorsport.net/en-us/ForzaMotorsport3/Carlist.aspx

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom