Harmi että pc:lle ei taida olla tulossa
Ei tietenkään... PC:llä pelattiin 80 ja 90-luvuilla. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi että pc:lle ei taida olla tulossa
Viikonloppu meneekin tuon merkeissä :dance:Demo tulossa pelistä ylihuomenna. Kyllä kelpaa...
Demon autot:
* 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
* 2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
* 2009 Ferrari California
* 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* 2009 Mini John Cooper Works
Ja kuukaus, ni sitten tulee myyntiin itse peli. Sitten kelpaa...
Viikonloppu meneekin tuon merkeissä :dance:
Kuukauden päästä voikin heittää hyvästit koululle, sosiaaliselle elämälle(muille kuin livekavereille), liikunnalle ja syömiselle.
Ehdottomasti gold-member. Miten muuten pääsee liveen möyhimään forzaa. Ainakin kakkosessa live oli ehdottoman iso osa koko pelailua, etenkin kaverin kanssa.Vituttaa ihan homona toi xbox-liven tyyli tehä silleen, että gold-jäsenet saa ladattua demon heti, mutta jos oot silver, niin saat sen tyylii tiistaina... Joutuu ton yhen pelin demon takia kyllä hakee gold-member aikaa, notta saa pelin ladattua heti.
Kävin tänään vääntää tota Forzaa3-peliä Expert Expo-messuilla. Oli kunnon penkit ja ratit siellä kiinni, niin voi herranjestas kun oli eri peli kuin pädillä.
Eli siis... Toi solbergin penkki alkaa oikeesti kiinnostaa. Netistä kun kattoo niin hinnat vaan niin helvetin suolasia. Siihen vielä joku ratti 100-250e, niin se on sellanen 600e paketti. Onko siis kellään tiedossa jotain halvempaa penkkiä (hyvää kuitenkin)?
Käytettynä noita voisi kanssa väijyä, mutta ei ainakaan tällähetkellä ole myynnissä kellään, joten voi olla aika hiljaista.
Näppärä kaveri rakentaa tuollaisen itse huomattavasti halvemmalla..ei tarvita kuin vähän metalliputkea, kuppipenkit ja hitsauslaitteet.. kuppipenkkejä saa alta satasella jos ei mitään Momon jakkaraa halua ..
Nyt on pelipenkkikin tulossa. Demoa on nyt pelattu ton uuden ratin kanssa, ja alkaa pikkuhiljaa hallitsemaan tota ajoa ratin kanssa... Vaatii kyllä ihan toisenlaiset tatsin, kuin pädillä pelatessa.
Perjantaina on muuten sitten koko peli tulossa. 400 autoa olisi mukana, joten onkohan missään listaa missä näkis ne kaikki? Oon itse löytänyt jonkun 70auton listan.