Forza Motorsport 3

BCAA-valmisjuoma -40%
Näppärä kaveri rakentaa tuollaisen itse huomattavasti halvemmalla..ei tarvita kuin vähän metalliputkea, kuppipenkit ja hitsauslaitteet.. kuppipenkkejä saa alta satasella jos ei mitään Momon jakkaraa halua ..

Nimenomaan! Tosin itsetehtynä huonopuoli voi olla se että sitä ei niin vaa taiteta sängyn alle kokoon niinkun käsittääkseni ton sohlberg setin pystyy ?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ylihuomenna pamahtaa kauppoihin.

Kävin tänään ohikulkiessani Tilt-Pelikaupassa jossa sanoivat, että "keräilyversio" on jo nyt varattu loppuun. Eli on näköjään olemassa kaksi versiota, jossa toisessa on sitten enemmän autoja ja pari extra-rataa... Prkl ku olis tonkin tienny aikasemmin ni olis menny ajoissa varmaamaan. Hintaakin ku oli eroa vain 10e. :curs:
 
Kyllähän tää pitää käydä huomenna kaupasta poistamassa, Gran Turismo 5:sta odotellessa. Demo ei ihan niin hyvältä näyttänyt kuin GT5 Prologue, mutta ihan tarpeeksi hyvältä ja ajotuntuma oli jees. :)
 
Kyllä!

Peli hommattu ja kovat ajot päällä. Demoon verrattuna tuntuu niin paljon paremmalta, joka voi johtua tosiaan paremmista radoista ja autoista.

Suuri miinus on kyllä latausajat. Jos esimerkiksi meet maalaamaan autoa, niin kestää ikuisuus ennenkuin muutokset omassa autossa tulevat näkyviin... Tai kun saat palkinnoksi jonkun auton, niin kuva siitä kestää ja kestää. Muilla samaa ongelmaa?
 
En kyllä huomannut forza 2:seen verrattuna mitenkään pitempiä latausaikoja, voi olla etten kiinnittänyt tuohon huomiota.

Hard vaikeustasolla nuo f-luokan kisat on aivan mahdottomia. Itse kun lähtee viimeisestä ruudusta ja radalla pituutta noin 500m ja kierroksia kaksi, eihän siinä kerkeä millään kärkeen, vaikka kuinka sika olisi.
 
Käynnistin pelin uudestaan ni jo loppu bugittaminen... En tiedä, että mikä sitten oli ekalla kerralla, mutta nyt ei tosiaan ruutu jähmety aina kun vaihtaa autoa.:thumbs:
 
Tuli Forza myös Verkkiksesta Ahvenanmaalta perjantaina. Vähän vertaillaan edeltäjään, Forza 2:en.

+Grafiikka aivan upeeta. Vaikka on HD Ready telkkari, niin silmä lepää. Autojen yksityiskohdat aivan eri tasoa kuin edeltävässä

+ Sisänäkymä ja sen realistisuus. Sitä piti ottaa HUD:sta pois oikein kierroslukumittari, kun monessa autossa helppoa seurata auton mittaristosta.

+ Pito. Jopa F-luokan autoilla voi huoletta huristella lähet puolet kovempaa mutkiin, eikä puske niin paljoa. Perän saa kyllä irti niin halutessaan. Takavetoisissakin tuntuu pitoa olevan aika reilusti. Edeltävässä versiossa tehokkaat takavetoiset olivat vaikeimpia ajettavia. Ehkä pidon lisääminen oli markkinakikka - aloittelijatkin (en lue itseäni tähän ryhmään) jaksavat kauemmin pelata.

+ Kytkin. Olisi vain ratti-poljinyhdistelmä josta kytkin löytyisi. Tuo A-nappi ei ehkä kaikkein helpoin opeteltava.

+ Uusintamoodi. En tarkoita tällä Rewind-toimintoa ajossa, vaan ajon katsomista uusintana. Kuvakulmia oli pikaisesti katsottuna n.+10 kpl ja autoa voi vaihtaa.

+ Telemetrian käyttö. Tämä päällä voi jopa ajaa! vrt. Forza 2.

+ Autojen muokattavuus. Turbo ei ole vain lisävaruste, vaan moottorin hengitystavan muutos. (Vrt. Forza 2). Lisää realistisuutta.

+ Autojen vahinkojen mallinnus. Oikeasti vastustajan voi pyöräyttää poliisityylisesti radalta, ja hyvän töyssyn tullessa, voi vastustaja pyörähtää katon kautta ympäri, jälki sen mukaista.

+ Äänet paljon miehekkäämmät! Jopa F-luokan autoissa.

- Tosin, ekat 10 autoa (F-C luokat) testattu niin autojen äänissä ei tunnu olevan eroa onko alla nelisylinterinen vai V6 pl. turbon vihellys. Tämä pieni miinus.

- Valikon fontit yms. Oma 27" HD-Ready telkkarissa ovat liian pieniä vrt. Forza 2 valikot. Eli pienten telkkareiden omistajille huomio!

- Latausajat. Mielestäni kokonaisuudessaan paljon pidempiä valikosta ajoon pääsyyn vrt. Forza 2.

Kaikkea plussia ei tässä tullut. Lisäillään kun jaksetaan. Tuleeko muilla muita miinuksia mieleen?

ps. Millä ajoavuilla porukka ajelee? Ratti-polkimet täällä ja päällä vain ABS. Tosin senkin voisi varmaan ottaa pois, kun ei siitä suurempaa hyötyä näytä olevan. Kytkintä en vielä ole jaksanut opetella tuon A-napin kanssa.
 
Kaikki avut pois ja kytkin käytössä pelaan. Saa mukavasti kisoista tupla rahat:D. Padilla pelaan.

Isona miinuksena tässä on se etten ole tehnyt koko viikonloppuna mitään muuta. Ulkonakin olen käynyt vaan sen verran mitä kaupassa kävin :D

PS. Moninpeli hyvällä porukalla :rock:
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko ostamisen arvoinen (omistan nfs siftin) ? tyhmä kyssäri , paljon maksaa sellanen ratti poljin setti?

Microsoftin ratilla ainakin itse tullut hyvin toimeen, tietty jos olisi paalua niin tokihan sitä laittaisi Fanatecin tilaukseen saksanmaalta.

Tuota Mikkisoftan laitetta irtoaa varmaan uutena johonkin satasen hintaan ja käytettynä halvemmalla.
 
Onko ostamisen arvoinen (omistan nfs siftin) ? tyhmä kyssäri , paljon maksaa sellanen ratti poljin setti?

En tiedä Shiftistä, ikinä pelannutkaan, mutta muuten nuo NFS:ät on aika arcademättöä. Forzasta taas on simulaattori, joten toinen tykkää tyttärestä jne...

Itse olen suositellut kaikille oikeasti ajamisesta kiinnostuneille.
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Tota, shift omaa ihan vitusti paremman ajotuntuman, realistisuuden olon ja vauhdintunnun.. Kyllä harmittaa näin jälkiviisaana toi forzan osto.. siis onhan tossa 300autoa enemmän, mut kyl shifti on vaan parempi... no pelaillaan forza läpi nyt kun se on ostettu
 
Tuntuu välillä että siftissä vauhdin tunne menee jo hiukan ylikin, mitä nyt youtubesta videoita urheiluautojen sisäkamerasta olen katsellut. autojakin siftissä on vaan kourallinen.

Vieläkin siinä on se sama most wanted tunne kun sitä pelaa. Saa lisä pojoja kun tuuppasee vastustajan ulos yms.

Äänet siftissä on kyllä selvästi paremmat kuin forzassa, myös autot on sisältä mallinnettu paremmin. Muussa asioissa forza vie 100-0.
 
Shiftiä ja Forzaa pelanneena, niin Forza edelleen xbox-peleistä se aidoin. Shiftissä tosiaan sitä kunnon arcade-tuntumaa on vielä liian paljon, ja vauhdintuntu on ihan liiallisuuteen viety.

Jos haluat ajaa realistista rata-autoilua otat forzan, ja jos haluat kaahata yms, niin silloin shift.
 
Ai hitsi että on mahtava peli. Driver level 22 menossa, joku 18h peliä yhteensä takana ja kyllä maistuu. Harmi vaan että ei oikein saa säästettyä rahaa kovimpiin kaaroihin kun ne menee aina vanhojen tuunaukseen. :D
 
Sama ongelma ku Bassolla... Kanssa level 22 menossa, ja himottais mennä jo ajaa tota R1-luokan Nürburgring-pitkää kisaa. Rahaa ei tosiaan kyllä ole vielä noihin R1-autoihin... Ja jos vanhat myy, ni siinä ei saa muuta ku ankarasti takkiin.
 
Nyt löyty Ton pelin into, dodgen srt10 (pickup siis)+ ostaa sen stock car koneen tai pitää alkuperäsen ja iskee twinturbon, kevennykset + turvakaarisetti kiesiin, paremmat renkaat, sit paras turbo ostoon ja avuista vaan automaattivaihteisto ja abs.. siis vittu ihan sick driftaaja kiesi :P ei oo helppoa ;) Ite varmaan ostan ton kolmannenkin konevaihtoehdon, jos siitä sais jotain uutta irti ... Turhaan menin haukkumaan peliä :(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom