SUPERCARB 1kg -40%

Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No ihan sama kuka arvostelee, 1,6 miljoonaa on vitun iso määrä ja vain muutama prosentti saisi ääniä, joten siinä jäisi sivusuun mahdottomasti viestejä kun arvostelemattomat jäisivät näkymättä.

Jos ei ole arvosteltu on arvosana tietenkin 0.

Jos raja on 0 tai pienempi, niin silloin näkyy myös arvostelemattomat. Se mikä voisi olla hankala on, että jos raja on 0 ja joku antaa miinusta, niin ne joilla raja on 0 eivät voi antaa plussaa, koska eivät viestiä näe.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En viitsinyt uutta threadii pistää, mutta minkä takia on tuo 20s "haku lukko"...esim. dvdplazalla ei tuollaista koskaan ole tullut vastaan...

Niin ajattelinkin, mutta jos joskus resurssit riittää niin ottakee se pois :)

Kun käytän hakua niin tulee seuraavaa tekstiä sivukaupalla:
Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in /includes/sphinx.php on line 142

Meikää häiritsee se, että foorumin aika juoksee tunnin Suomen aikaa edellä. Voinko itse tehdä sille jotain vai pitääkö ylläpidon korjata?

Meikää häiritsee se, että foorumin aika juoksee tunnin Suomen aikaa edellä. Voinko itse tehdä sille jotain vai pitääkö ylläpidon korjata?

Ite pitää tehdä sille jotain. Mulla se ainakin on ihan ajassaan.

Pääset säätään sen omasta profiilistasi kohilleen(en nyt muista millä nimellä se siellä on).

Mulla on sama ongelma. Profiilista säädetty GMT+2 ja DST always on, mutta foorumin kello on jostain syystä tunnin _edellä_.

No niin, nyt on säädetty ajaksi GMT+1 ja DST on, ja alareunassa lukee alla times are GMT+2... No, pääasia että näyttää oikean ajan

Most users ever online was 2,624, 31.12.2007 at 06:13.

Onko muuten "hieman" epäuskottavaa. Kiinnittäkää huomio erityisesti kellonaikaan.

Mulla IE 7:llä etusivu leviää eikä mahdu ruutuun.. pitää scrollata sivuun että pystyy lukemaan kaikki uutiset. Mozillalla toimii hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom