Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hohhoijaa Antibodari.. Kirjoitin useita viestejä jä päädyin joka kerta pyyhkimään ne pois, kun oli omaan mieleen hivenen liian tylyjä.

Jos tietokoneet ei oo sun juttu niin miks sä vaivaudut vastaamaan? Mun näyttö nyt tuskin ainakaan vanheni viidessä tunnissa.. Tai siis, et se olis ensin vanhentunu kesäkuun tietämillä sit se olis taas uudistunu ja nyt viis tuntii sitten taas vanhentunu. Huoh... Ei pysty tajuumaan joidenkin ihmisten ajatuksen juoksua/ juoksemattomuutta.

Bannereiden tai itse mainosten skaalautuvuudessa tai vaihtoehtoisesti ton banneriboksin koodissa oletettavasti pikku fiba..

Hohhoijaa Antibodari.. Kirjoitin useita viestejä jä päädyin joka kerta pyyhkimään ne pois, kun oli omaan mieleen hivenen liian tylyjä.

Jos tietokoneet ei oo sun juttu niin miks sä vaivaudut vastaamaan? Mun näyttö nyt tuskin ainakaan vanheni viidessä tunnissa.. Tai siis, et se olis ensin vanhentunu kesäkuun tietämillä sit se olis taas uudistunu ja nyt viis tuntii sitten taas vanhentunu. Huoh... Ei pysty tajuumaan joidenkin ihmisten ajatuksen juoksua/ juoksemattomuutta.

Bannereiden tai itse mainosten skaalautuvuudessa tai vaihtoehtoisesti ton banneriboksin koodissa oletettavasti pikku fiba..

Hohhoijaa...

Ollaanpa sitä niin vitun nokkelaa. Sori että joku ei tiedä tietokoneista niin paljoa, kuin sä tiedät:david:

Hohhohhoijaa...

Lainailen hiukan itseäni kun vanha vaiva tuntuu palanneen.. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

sama juttu. IE6:lla surffailen

e: tarkennus: siis tuosta viimesestä sniktistä näkyy s ja n..

IE ei osaa samalla tavalla kuin firefox tai opera heittää tuota yli ruudun menevää seuraavalle riville.

Ja kyseessä on ilmeisesti 1024x768 reson ongelma. Näin ainakin äsken suorittamani testi n. 15 tietokoneella, joihin iskin päälle tuon reson. Sama juttu tasan joka koneessa, IE ei handlaa.

Mike, se pitäis pakottaa IE:lle myös sen ymmärtämällä tavalla, tuo max. leveys tolle bannerin diville. Muuten se surutta vetää sen yli ruudun, tyhmä kun on... Tämä myös IE 7 ongelma.

Vaikka ne on skaalautuvia, ei ne ihan vitun pieneksi mene :)

[edit] tauluhan tuo onkin, missä mainokset pyörii. Eikös CSS:llä max-widthillä sitä saa tulemaan oikein?

Tyhjentäkööt välimuistinsa ja muut väliaikaistiedostot. Yleensä käyttäjässä kiinni, kun alkaa tulla kummallisia erroreita. :)

Kyseessä on siis ongelma käytettäessä 1024x768 resoa ja selaimena IE. Eli kyllä kaikkien ie:llä tuo ongelma näkyy tuolla resolla.

Paitsi ehkä tuossa :D

Ie nyt on niin paska softa että tekee tuon. Pistä mike yksi "br /" siihen mainosten väliin niin pompsahtaa toiselle riville :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom