Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Klikkasin musiikki&elokuvat-osioon niin tuli pieni mustavalkoinen kuva missä luki "please god make everyone die, amen" :D Kokeilin vielä uudestaan niin teki saman. Muut toimi.

Mullakin näyttää välillä jotain hepreaa...:D huomasin muuten sellaisen jutun, että noi käyttäjänimet ja määrät ei näy enää threadien lopussa....???

Meikäpojalla on sellainen ongelma, että nykyään threadien nimien perässä ei enää näy sivujen määrää. Niin ja sitten jokaisen threadin alkuun on ilmestynyt tuollainen kumma laatikko, jossa on jokaisen threadiin kirjoittaneen nikki ja perässä muutama sana viestistä.
Käytän operaa ja explorerilla tällaisia ongelmia ei ole.

Punttimimmien palstan kohdalla lukee private. Ilmeisesti tarkoitus on tuo yksi subfoorumi pitää privatena?

Liitteet

• private.webp
    private.webp
    7,9 KB · Katsottu: 138
Jakob sanoi:
Punttimimmien palstan kohdalla lukee private. Ilmeisesti tarkoitus on tuo yksi subfoorumi pitää privatena?
Korjaa Mike, jos olen väärässä, mutta tuolla etusivulla lukee Punttimimmien palstan kohdalla private silloin, kun viimeinen postaus on tullut sinne punttimimmit ja naisen keho -alueelle.

Edit: hämäävää mutta ei bugi vaan ominaisuus :)

NoPain sanoi:
Korjaa Mike, jos olen väärässä, mutta tuolla etusivulla lukee Punttimimmien palstan kohdalla private silloin, kun viimeinen postaus on tullut sinne punttimimmit ja naisen keho -alueelle.

Edit: hämäävää mutta ei bugi vaan ominaisuus :)

Juu näin se taitaa olla. Tajusin itsekkin tuon vasta myöhemmin.

:nolo: Psori jos tämä on nyt aivan väärässä paikassa (tyhmien kysymysten kerho voisi olla lähempänä totuutta) mutta minulla on ongelma. Haluaisin puhua siitä.

Elikä istunto vanhenee nopeasti ja katkoo esim. threadeihin vastaamista hermoja raastavasti. Siis kun kirjoitan viestiä, ja painan esikatselu/lähetä -nappia, niin forum vaatii minulta uudelleen sisäänkirjautumista. Ja kun kirjaudun, niin avautuu sivu, joka ei päästäkään minua vastaamaan vaan koko viestiketju täytyy hakea uudelleen ja copy/pastettaa viesti siihen. Voiko istunnon pituutta jostakin säätää, ja jos, niin mistä ja miten?

Eiks siinä kun kirjautuu sisään oo noin sentin päässä semmonen laatikko johon voi klikata, lukee "remember me" tms. Sillon ei istunto lopu IKINÄ.

Back
Ylös Bottom