Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jostain luin sellaista että f1-sopimukseen kuuluu että kanavan on pakko näyttää edes jotain maksuttomana. Olisiko siis silti luvassa esim. kooste tms?
Ottakaan nyt huomioon että sillä kymmenellä eurolla minkä maksatte kuukaudessa saatte sen koko kanavapaketin ja sieltä tulee muutakin kuin formulaa.
jahas, 5 erkkiä per kisa noin suurinpiirtein. 20 tuumasesta putkesta katottuna.
Hiljasta on :wall: :wall:
Itseasiassa noin 4€
Jep. 17 kisaa varmasti, ehkä 18.(kisojen määrähän ei ole vielä varmaa)
Sehän siinä vika onkin kun hinta on 8,9€ eikä 10€
Eli tarkastetaan nyt ne laskut vielä
8x8,9=71,2€
71,2€/17= 4,18€
(kisojen määrähän ei ole vielä varmaa)
Kisatapahtumat näytetään muutaman tunnin viiveellä kokonaisuudessaan.
Siis koko kisa? Mistä tollsta tietoa ongit?
Nyt meni sitten kortillinen digiboxi ostoon, no voinpahan alkaa kartuttamaan kokoelmaa vanhoista kisoista, niitä kun löytäisi jostain.. vaikka adelaide '94 tai jerez '97.. mutta elämä on.. mä oon kattonut kaikki kisat suorana voudesta 1993 ja ihan varmasti katon tästä edespäinkin, makso mitä makso! 14 kauden putkea en katkaise!.. pienestä saakka olen fanittanut ykkösiä ehkä enemmin kuin laki sallii ja aion kyllä jatkaa valitsemallani tiellä..
Kisatapahtumat näytetään muutaman tunnin viiveellä kokonaisuudessaan.
Ei näytetä, maksuttomalla kanavalla näytetään vain koosteet. Itse veikkaisin maks 30 minuutin lähetystä mutta eiköhän nuokin sitten ensi vuoden alussa selviä tarkemmin.
"MTV3-kanava televisioi kaikki kisatapahtumat muutaman tunnin viiveellä jälkilähetyksinä - kuitenkin siten, että viikonlopun F1-tunnelmaan pääsee hyvin mukaan."
lähde: MTV3.fi
"MTV3-kanava televisioi kaikki kisatapahtumat muutaman tunnin viiveellä jälkilähetyksinä - kuitenkin siten, että viikonlopun F1-tunnelmaan pääsee hyvin mukaan."
lähde: MTV3.fi