Formula1 - Kausi 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
On kyllä uskomatonta. :D
Ei tule kyllä Ferrarin puolelta mieleen yhtäkään vastaavaa tapahtumaa Schumin aikakaudelta.
Kai se on tämä Suomalaisten karma.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi olla, että olen väärässä. Teen silti seuraavan ennustuksen:

1. Räkä alistetaan Massan apuriksi
2. Moti katoaa täysin tuntien Kimin
3. Talli ja media viilenee Kimiin
4. Sopimus puretaan yhteisymmärryksessä
5. Kimi lopettaa

Tai sitten ei...päin helvettiähän Kimillä on koko kausi menny - omaa ja muiden syytä, molempia löytyy...

Aikataulussa mennään mun ennustuksen osalta...:piis:

Ihan kun Kimin oikee eturengas olis ollu tyhjä, ennen kun osu seinää...

Edit: Onneks Alonso voitti. Oli ihan ylivoimanen ja muutenkin tykkään Alonson tyylistä. Jos Kimi ja Heikki ei voita, niin Alonso sais mun puolesta voittaa.

Kimihän ajoi ihan perkeleen hyvin ilman tuota munausta lopussa. Eikä se mikään yks nopea kierros ollut vaan sarja kisan nopeimpia siinä ekan stintin loppuvaiheilla ja samaa hyvää olisi ollut tarjolla seuraavassakin, jossa hami olisi ajanut niillä vihaamillaan superpehmeillä ja räkälle sopi kummat vaan. Massaa odotellessa siinä pääsi useampi auto hamin ja kimin väliin ja se lopulta nämä sijoitukset suurimmaksi osaksi ratkaisi, SC ja massan letku. Lopun seinäänveto oli kermaa kakun päälle, voitosta oltaisiin muuten taisteltu ilman turva-autoilua ja mahdollista tallimääräystä.

No Kovalainen oli taas ihan pimennossa koko kisan. En tuotakaan ymmärrä miten kaikki voi keskittyä Kimin virheisiin kun Kovalainen saa vielä vähemmän tuolla aikaiseksi.

Mun mielestä tossa Kovalaisen ja McLarenin touhussa on jotain outoa. Lauantaina kolmen kierroksen bensoilla oltiin sadasosien sisällä ja kisasetupeissa eroa oli sekunti. Varmasti siinä oli myös ajovirheellä osansa, mutta tämä toistuu liian usein. Hamilton on kova rattimies, mutta onko tosiaan noin paljon..? Alonso ja Coulthard ovat molemmat väittäneet, että Dennisin kultapoika saa aina täyden tuen ja kakkoskuski pärjäilee jämillä. Jätän myös pienen takaoven selitykselle kisan huonolle vauhdille sen suhteen, että T1:sessä tapahtuneen Kubica-Kovalainen -osuman seurauksena Heikin autosta olisi jotain mennyt hieman rikki, hidastuksessa ainakin näytti, että ilmanohjain otti hyvin osumaa. Tiiä sitten...

Koskahan alkaa Dennisin luottamus Kovalaiseen horjua. Aika helvetin huonoja näyttöjä tällä kaudella, eikä suunta ole yhtään ylöspäin.

Räikkönen ajoi minun mielestä hyvän kisan ja olisi ilman SC:ia voinut ottaa voiton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom