Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä että Vettel voitti. Ei varmasti ole Hamilton muiden kuskien suosiossa. En tiedä olisko noista tilanteista pitänyt antaa rangaistuksia, mutta "törkeesti" kiilas Glockin ja Webberin radalta.
Räikkönen taas naputti nopeimman kierroksen, mutta ei vaan Fiat toimi sateella. Ei ollut Massankaan meno kovin vakuuttavaa
Selittäkää mulle; mitä tarkottaa kun rengas ei toimi? Rengas liikkuu tasan kahteen eri suuntaan, miten monella eritavalla rengas toimii?
No tossa tarkoitetaan lähinnä renkaan pitoa, kulumista ym. Sitä tarkoitetaan kun sanotaan ettei rengas toimi.
Ilmaisin itseäni väärin. Tossa Ferrari tapauksessa on kyse nimenomaan tosta pidosta, ei niinkään kulumisesta. Ja sitten on vielä isoja eroja kuskejen ajotyyleissä. Toinen tulee mutkaan kovempaa ja toinen satsaa enempi ulostuloon. Tämäkin vaikuttaa siihen renkaan toimintaan.Miten renkaan lämpötila vaikuttaa renkaan kulumiseen? Sen mä ymmärrän, jos ajetaan Bahrainissa 40 asteen helteellä superpehmeellä että se murenee, mutta että pitoon? Monzassa oli about 10-15 astetta lämmintä...
- Vaikeaa, kun ei saada renkaita toimimaan. Heti kun ne alkaa toimia, niin auto on ihan erilainen. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun sateella ei saada renkaita toimimaan eikä saada jarruja lämpimäksi. Siitä tulee sitten iso ongelmavyyhti. Toivottavasti löydetään jossain kohtaa siihen ratkaisu, Räikkönen kommentoi MTV3:lle.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/09/711873
Selittäkää mulle; mitä tarkottaa kun rengas ei toimi? Rengas liikkuu tasan kahteen eri suuntaan, miten monella eritavalla rengas toimii?
Kimi joutui sitten Massan apukuskiksi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/09/712255
Kannattaa muistaa, että Kimi tienaa 40 miljoonaa, kun Massa 15-20 miljoonaa...
En välttämätta jaksa uskoa. Ei ollu edes lähdettä, mikä lehti oli tuon uutisoinu...
Kannattaa muistaa, että Kimi tienaa 40 miljoonaa, kun Massa 15-20 miljoonaa...