Eikös F1-auton kulutuksella kierroksella auto kevene noin viisi litraa ja kiloissa se on sitten vähän vähemmän. Sitä sitten on vähän huono spekuloida tälleen täysin fanipohjalta, että paljon minkäkin auton milläkin radalla kierrosaikaan lisäkuorma tankissa vaikuttaa. Kuitenkin varmasti 4-5kierroksen ero, yli 20 kiloa, tekee paljon ajassa jo.
Itse en edes teeskentele tietäväni taktiikoista 15vuoden aktiiviseurannan perusteella enempää kuin Ferrarin talli, kyllä ne on tietokoneella varmasti tarkkaan mallintanut kisataktiikan, eikä ne varmasti tahallaan tee Räikköselle hallaa valitsemalla ei-optimaalista taktiikkaa. Sensijaan oli todella ilo nähdä Räikkösen ajavan hetkittäin Unkarissa todella hyvää ajoa. Kyllä sieltä taitoa ja nopeutta löytyy. Itse ihmettelen hieman rengasvalintoja, koska Kimi oli selkeästi parempi pehmeämmillä renkailla, miksi vain yksi stintti niillä?
Onkos pakkiksen formulafanit käyneet koskaan livenä kattomassa kisoja? Itsellä elämän suurin haave melkein.. Oon nähny jokaisen kisan vuoden 1993 Kyalamin jälkeen, ja oon monta vuotta suunnitellu kisamatkaa, mieluiten Kanadaan tai Saksaan.. Vielä ei vaa oo riittäny rahoitustilanne sellasee reissuu, saatikka, että oisi sellasta työtä että sieltä voisi ottaa lomaa tollasee.. Viel kyl joskus! :whip: