- Liittynyt
- 8.12.2004
- Viestejä
- 3 741
- Ikä
- 36
mitäs helvettiä. Otetaan samalla autot 50-luvulta ja kielletään kehitys niin on taas kunnon kilvan ajoa. Tai kaikille sama auto alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihteeksi voisi tulla F1:siin, enemmän vaihtoehtoja. Miksi tallit ei voisi valita vaikka 1,5-2 litrasen turbokoneen tai 2,5 litrasen vapaasti hengittävän?
koska kaikki tehdastallit päätyisivät kuitenkin samaan moottoriin. ja yksikään tehdastiimi ei ala kehittämään moottoria jota ei itse käytä jolloin myös kaikkien asiakastallien olisi käytettävä samanlaista moottoria.
jos jotakin saisi F1-autoihin tulla niin ehdottomasti "push to pass" nappi rattiin jolla kierrosrajoitin nousisi 19500rpm tuntumiin. tätä olisi jokaisella käytössään about 1-2min per kisaVIIKONLOPPU.
Moottorien kohdalla puhutaan ympäristöystävyydestä. Naurettaavaa tekopyhyyttä ja ekohippien kosiskelua.
taka-ajatuksena näissä ympäristöjutuissa F1:ssä lienee uusien innovaatioiden saaminen ja teknologian kehittäminen. mikä onkaan parempi paikka kehittää ympäristöystävällistä teknologiaa kuin F1 tallien hulluilla budjeteilla pyöritetyt tutkimuskeskukset? toiveena lieneekin että isot tehdastallit siirtäisivät näitä innovaatioita, karsitussa muodossa toki, henkilöautoteollisuuteensa.
di Montezemolo ilmoitti harkitsevansa ensi kauden sarjassa kahdeksanlitraisen moottorin käyttöä.
- Kyllä, meidät diskattaisi sarjasta. Mutta ainakin kuljettajamme voittaisi.
MTV3
taka-ajatuksena näissä ympäristöjutuissa F1:ssä lienee uusien innovaatioiden saaminen ja teknologian kehittäminen. mikä onkaan parempi paikka kehittää ympäristöystävällistä teknologiaa kuin F1 tallien hulluilla budjeteilla pyöritetyt tutkimuskeskukset? toiveena lieneekin että isot tehdastallit siirtäisivät näitä innovaatioita, karsitussa muodossa toki, henkilöautoteollisuuteensa.
Jean Todt ja tallipisteet:
Toddi sanoi että on tyyväinen kun ne lopulta sai enemmän tallipisteitä kuin McLaren ilman rangaistusta.
Kuinka niin, Kími 110 ja Massa 94 on 204. Hamilton ja Alonso 109/nenä on 218.
Mikä on logiikka tossa takana. Menettiko McLaren jotain tallipisteitä jo ennen "isoa" rangaistusta?
McLaren ja 100M$ sakko:
Eli FIA totesi että sakko on sitten vähän yli 50M$. Eli ilmeisesti saivat kuitenkin normaali "bonukset" loppukisojen tallipisteistä?
Toivottavasti Kimi haistattaa ****t joka kissanristiäiselle mihin ei ole pakko mennä. No, ehkä tätä ei tarvitse edes toivoa ;)