Formula1 - Kausi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyranha
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mun mielest alonso on yks täydellisimpiä kuskeja. Meinaa se pommittaa kokoajan hyviä kierrosaikoja, sen ohi on vitun vaikea päästä ja sitku se lähtee ohittaa nii se menee ohi ku se menee AINA nii siistillä riskillä..

Jos ei räkä tän vuoden mestaruutta vie nii se on silloin FERNANDO!!

no en tiedä noista kierrosajoista...
vaikea päästä siks kun se ajaa kuin schumi eli jos yrität ohi niin tämä kiilaa eteen. eikä se ikinä ketään itse ohita. se menee ohi joko törmäämällä tai sitten niin kun joku keskeyttää:down:

no en tiedä noista kierrosajoista...
vaikea päästä siks kun se ajaa kuin schumi eli jos yrität ohi niin tämä kiilaa eteen. eikä se ikinä ketään itse ohita. se menee ohi joko törmäämällä tai sitten niin kun joku keskeyttää:down:

Mikähän sulla nyt mättää, kun yrität väkisin provoilla tässä ketjussa!?

Trolleille en viitsi muuta kommentoida varsinaisesta aiheesta.

jos yrität ohi niin tämä kiilaa eteen. eikä se ikinä ketään itse ohita. se menee ohi joko törmäämällä tai sitten niin kun joku keskeyttää

Toi on faktaa vai? :jahas:

Prayer, pää kiinni. mene f1-foorumille mesoamaan tuota alonsojuttua. yritetään täällä pitää linja edes jotenkin asiallisena eikä mesota, mielipiteesi on varmasti tullut selväksi. ja kahta maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla, piste

en tosiaan niele sitä että räikkönen olisi omasta päähänpistostaan jatkanut radalla. kun suoraa edeltävä mutka meni pieleen niin ehkä päätti antaa kaasua sen verran että ehti varmasti massan eteen varikkosuoralle jolloin massa joutuisi odottamaan räikköstä eikä toisinpäin. liikaa vauhtia.

ja lopuksi pientä kevennystä McLaren miehiltä. http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI

Prayer, pää kiinni. mene f1-foorumille mesoamaan tuota alonsojuttua. yritetään täällä pitää linja edes jotenkin asiallisena eikä mesota, mielipiteesi on varmasti tullut selväksi. ja kahta maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla, piste

en tosiaan niele sitä että räikkönen olisi omasta päähänpistostaan jatkanut radalla. kun suoraa edeltävä mutka meni pieleen niin ehkä päätti antaa kaasua sen verran että ehti varmasti massan eteen varikkosuoralle jolloin massa joutuisi odottamaan räikköstä eikä toisinpäin. liikaa vauhtia.

ja lopuksi pientä kevennystä McLaren miehiltä. http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI

Suomalaiset ylälauteella!:rock:

Kimille tulee kiire. Mutta kuitenkin :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kimille tulee kiire. Mutta kuitenkin :thumbs:

niin tulee. varsinkin kun edellä on alonso ja massa. jotta räikkönen voittaisi maailmanmestaruuden niin se vaatii jo isoa epäonnea molemmille mclareneille eikä enään yhtään epäonnea räikköselle. mä ainakin olen jo alkanut odottamaan ensikautta kun kimi on täysin hioutunut yhteen ferrarin kanssa.

niin tulee. varsinkin kun edellä on alonso ja massa. jotta räikkönen voittaisi maailmanmestaruuden niin se vaatii jo isoa epäonnea molemmille mclareneille eikä enään yhtään epäonnea räikköselle. mä ainakin olen jo alkanut odottamaan ensikautta kun kimi on täysin hioutunut yhteen ferrarin kanssa.

Toivottavasti Kimillä on tuuria silloin enemmän. Alonsolla laskee motivaatio jo tohon voittamiseen:D

Eikös se ole 7 kisaa vielä jäljellä? Piste ero kärkeen 18? Yksi keskeytys Lewisille ja surkea sijoitus Altsille, ja Kimballe voitto, niin olisi jo 10 pistettä pois välistä. Jos, jos, jos:(

Tulipahan muuten mieleen et montako kisaa alonso on urallaan voittanu?? meinaa vissii niitäki alkaa olee jo jonku verran:)

ja tässä prayerille: FERNANDOOO

Tulipahan muuten mieleen et montako kisaa alonso on urallaan voittanu?? meinaa vissii niitäki alkaa olee jo jonku verran:)

ja tässä prayerille: FERNANDOOO

97 starttia,18 voittoa

vertailun vuoksi:kimi matias 115 starttia,12 voittoa

Miettikääpä montako vuotta Kimi on jo ajanut huipputallissa ilman mestaruutta. Voittaako Kimi koskaan mestaruutta?

Harmillista, että noin taitava kuski, noin hyvissä talleissa olleena on onnistunut "välttelemään" sitä mestaruutta noin hyvin.

McLaren oli epäluotettava, vaikka olikin nopea. Eka vuosi ferrarilla on ollut säätämistä ja vähän huonoa tuuriakin (epäluotettavuutta ym).

No, ehkä tämä tästä. Aina on seuraava kausi... kunnes joskus ei enää olekkaan.

Miettikääpä montako vuotta Kimi on jo ajanut huipputallissa ilman mestaruutta. Voittaako Kimi koskaan mestaruutta?

Harmillista, että noin taitava kuski, noin hyvissä talleissa olleena on onnistunut "välttelemään" sitä mestaruutta noin hyvin.

McLaren oli epäluotettava, vaikka olikin nopea. Eka vuosi ferrarilla on ollut säätämistä ja vähän huonoa tuuriakin (epäluotettavuutta ym).

No, ehkä tämä tästä. Aina on seuraava kausi... kunnes joskus ei enää olekkaan.

ehkäpä kimistä tulee Sir Stirling Mossin kaltainen legenda joka oli kiistattoman nopea ja kova kuljettaja muttei koskaan voittanut mestaruutta.

ehkäpä kimistä tulee Sir Stirling Mossin kaltainen legenda joka oli kiistattoman nopea ja kova kuljettaja muttei koskaan voittanut mestaruutta.
Niin, F1:sten Teppo Numminen...

Edit: Niin ja vuoden päästä nauretaan tälle kun Tepolla on Stanley Cup sormus sormessaa...:
jahas:

97 starttia,18 voittoa

kiit eli onhan tolla alonsolla noit voittoja, lähenee häkkisen voittoja. öö mut michaelii ei lähene kukaan.. öö katoin tuolt kolmosen sivuilta histriikkia michaelista nii ei silläkä eka kausi ferrarilla nappiin menny.. mutta sen jälkeen pikku hiljaa rupes lyyti kirjottamaan:D

97 starttia,18 voittoa

Laitetaan tähän faktaa parista muustakin:

Schumi: 250 starttia, 91 voittoa, palkintosijoja 154, paalupaikat 68, MM 7 :worship:
Häkkinen: 165, 20, 51, 26, 2
Alonso: 97, 17, 43, 16, 2
Kimi: 115, 12, 41, 13, 0
Massa: 81, 4, 13, 7, 0
Coulthard, 222, 13, 61, 12, 0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom