Koko kauden mestaruudesta? Laita ennemmin Benefonin osakkeisiin :D.
Koko kauden. Mä luotan kuitenkin aika paljon enemmän Kovalaiseen ku Benefoniin...:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko kauden mestaruudesta? Laita ennemmin Benefonin osakkeisiin :D.
Tähän mennessä konsensus on että muut ovat selvästi jäljessä Ferraria 10+ kierroksen vedoilla heti ensimmäisestä kierroksesta lähtien. Ferrarin jälkeen on Rellu, Bemari ja McLaren aika lähellä toisiaan. Näistä McLaren on nopein ensimmäisellä kierroksella, mutta varsinkin Alonso sulattaa kumit alta.
Räikkösestä puuttuu F1-maailman kansainvälinen glamour ja sulavuus ja sanavalmius. Mua tuo ei haittaa, mutta monille se tuntuu olevan ongelma. Hyvä kuitenkin että Heikki on taas avoin luonnonlapsi, niin saavat ulkomaanpellet vähän toisenlaistakin kuvaa Suomalaisista piloteista
Autosportin forumille kirjoittelee asioista perillä olevaa(kin) porukkaa. Tietysti siellä on puhtaita fanittajiakin, mutta aika nopeasti oppii erottamaan jyvät akanoista. Maksullisen nettilehden puolella Craig Scarboroughin artikkelit on todella hyviä. Jos F1 kiinnostaa niin tilaus on hintansa väärti.En yhtään epäile tätä tietoa, mutta mistä lähteestä tämä on? Mistä yleensäkin luette f1-uutiset yms? Itse oon vaan maikkarin sivuilta lukenut, mutta siellä ei juuri muuta ole esillä kuin parhaat kierrosajat.
LOL, luuleeko joku että nykypäivän F1:ssä kuskeilla on vaikutusta auton kehittämiseen?
LOL, luuleeko joku että nykypäivän F1:ssä kuskeilla on vaikutusta auton kehittämiseen? Insinöörit tekevät työnsä, ja vain vittuuntuvat jos kuskit tulevat kertomaan mitä autolle pitää tehdä.
LOL, luuleeko joku että nykypäivän F1:ssä kuskeilla on vaikutusta auton kehittämiseen?
Säädöt ja auton varsinainen kehitys erikseen!
En usko että kaikilla kuskeilla on riittävää auktoriteettia saamaan läpi toivomuksiaan auton suunnittelussa. Scott speediltä ei varmasti kysytty hänen mielipidettä nopeasta autosta kun toro rosson autoa tehtiin jne.
Huippukuskeilla taas varmasti asia on toisinpäin.
Eiliseltä. Ferrari kuskit ajo kummatkin n. 100 kierroksen kisasimulaatiot.
Unofficial Tuesday times from Bahrain:
1. Felipe Massa, Ferrari, 1:31.260
2. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1:31.590
No huh huh tuota Hondan väritystä. Alkaa olla kyllä melko omaperäisiä autoja lähtöruudukossa.
Millähän tässä jaksaisi vielä odotella kauden avausta :D