Onkohan ollut ihan kunnon yritystäkin kun ferrarit ja larenit kärjessä?
Tai sitten siinä on vaan haettu aika-ajojen säätöjä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan ollut ihan kunnon yritystäkin kun ferrarit ja larenit kärjessä?
Bahrainin GP:n perjantain 1. harjoituksen nopeimmat ajat:....
Höh no eihän tuo kerro siitä ettei Kimi olisi täysiä ajanut, yrittihän Kimi ajaa Hamiltonia kiinni mutta kierrokset loppuivat kesken.
Keke Rosberg: Räikkösen suoritus Malesiassa jäi vaille arvostusta
Julkaistu 11.04.2007 23:06 (päivitetty 23:15)
MTV3:n formula yksi -asiantuntija Keke Rosberg uskoo Ferrarin olevan yhä McLarenia edellä MM-sarjassa - huolimatta siitä, että McLaren juhli Malesian GP:ssä kaksoisvoittoa viime sunnuntaina.
Rosbergin mielestä Ferrari vähätteli Kimi Räikkösen auton moottorivaurion vaikutusta Kuala Lumpurin lähistöllä ajetussa kisassa. Rosberg ylistääkin Räikkösen kolmatta sijaa loistavaksi torjuntavoitoksi.
- Kyllä minä henkilökohtaisesti oikein pahoitin mieleni Kimin puolesta, koska Kimin kolmas sija Malesiassa oli fantastinen suoritus, joka minun mielestäni ainakaan Suomessa ei saanut sitä tarvittavaa arvostusta, Rosberg huomauttaa.
- Sääntöjä muutettiin viikolla, se varmasti muutti Ferrarin kilpailukykyä varsinkin auton pohjan osalta. Sen lisäksi Kimillä oli vioittunut moottori, josta meille on sanottu, että hän ajoi kisassa 200 kierrosta vähemmillä kierroksilla minuutissa. Minä en usko sitä, koska 200 kierroksella ei säästetä mitään moottoria. Silloin kun on kysymys noin suuresta ongelmasta kuin mitä hänellä olevinaan oli, ne kierrokset putoavat kyllä ainakin 500, jopa 1000, kappaletta minuutissa, Rosberg selvittää MTV3:lle.
Keke Rosberg uskoo, että tallien voimasuhteet palautuvat Ferrarille suotuisaksi seuraavassa GP:ssä Bahrainin Sakhirissa ensi sunnuntaina.
- Odotan, että me näemme ihan eri lailla iskukykyisen Kimin Bahrainissa. Me olemme nähneet Bahrainin testeistä, että Ferrari oli täysin ylivoimainen täällä. Ainoaksi kysymysmerkiksi minulle jää auton pohja, että saadaanko se toimimaan siihen mennessä, Rosberg pohtii.
- Jos McLaren oli työlukuna sanotaan sekunnin Ferraria perässä ennen Malesian kisaa, on se nyt tällä hetkellä vielä 4-5 kymmenystä perässä. Näin minä arvioisin tilanteen, Rosberg lausuu vuoden 1982 maailmanmestarin kokemuksella.
(MTV3)
No siis. Hommahan meni niin että kimi ajoi ensin Hamiltonin perseessä. Molemmat kävi varikolla ja otti about samat määrät bensaa, taas ajettiin ja kimi jäi sen 7 sekuntia. Sitten taas tankattiin ja kimi otti Hamiltonin etumatkan kiinni. Mua vaan ihmetyttää mikä siinä keksimmäisellä jaksolla mätti, nimittäin erilaiset bensamäärät sitä ei selitä vaikka kuinka yrittäisitte niin väittää. Kimin juuttuminen ruuhkaan olisi jo parempi selitys.
Esim. Hamiltonin viimeinen sarja loppui aivan kesken, siksi kimi sai sen kiinni.
Pakkoha se oli ostaa,formuloista ei neuvotella. Räikkönen tulee kyllä lyömää Massan ja Hamiltonin, mutta Fernandon kanssa tulee tiukkaa.Onkos täällä monilla se Max kanava ostettu? Mun oli pakko ostaa, kun Kyllösen selostuksia ei jaksa kuunnella, ja formulat on kuitenkin sellanen semi kiinnostava aihe![]()
Itse veikkaan MM lopputuloksiksi:
Räikkönen
Alonso
Hamilton
Uskomaton tuo Lewis Hamilton kuskina, mutta on siinä autoki tärkeessä roolissa, ei se pallilla ois jos ajais vaikka Hondaa![]()
Johan JN postasi nuo ajat jo pari tuntia sitten![]()
Aloittaakohan Kimi aina englantia puhuessaan jokaisen lauseen "I think so..."
Jep, ja joka väliin pitää lykätä se aina niin ärsyttävä "you know" :wall:Huomasin itsekkin, Massalla melkein samanlaisen suosion on saavuttanut "for sure"