Formula1 - Kausi 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuT
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
... Kimille mahtava juttu et pääsee nauttimaan Ferrari tallin antimista. Kunhan Ross Brawn, Jean Todt ja muut tiimin valioyksilöt pysyvät myös kyydissä - Kiminkin aikana...

:rock:. Eniveis! MAHTAVAA!

Mulla on vaan sellanen muistikuva että nuo molemmat on lähdössä muihin hommiin. (lue:törsäämään rahojaan). Ja sitten oli vielä muitakin velhoja jotka oli lopettamassa/siirtymässä muualle. En nyt saa millään päähäni nimiä mutta ymmärtääkseni näillä lopettamisilla oli iso merkitys Schumin lopettamisen suhteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on vaan sellanen muistikuva että nuo molemmat on lähdössä muihin hommiin. (lue:törsäämään rahojaan). Ja sitten oli vielä muitakin velhoja jotka oli lopettamassa/siirtymässä muualle. En nyt saa millään päähäni nimiä mutta ymmärtääkseni näillä lopettamisilla oli iso merkitys Schumin lopettamisen suhteen.
Schumihan ei lopettanut kokonaan, vaan jää todennäköisesti talliin aktiivisesti vaikuttamaan. Tuskin hän olisi tuollaista päätöstä tehnyt, jos dream team olisi hajoamassa ihan heti. Itse ainakin pidän Kimin päätöstä parhaimpana mahdollisena. McLarenilla hommat ei etene. Renault olisi ollut jo parempi askel, mutta kyllä Ferrari oli paras valinta.

Schumihan ei lopettanut kokonaan, vaan jää todennäköisesti talliin aktiivisesti vaikuttamaan. Tuskin hän olisi tuollaista päätöstä tehnyt, jos dream team olisi hajoamassa ihan heti. Itse ainakin pidän Kimin päätöstä parhaimpana mahdollisena. McLarenilla hommat ei etene. Renault olisi ollut jo parempi askel, mutta kyllä Ferrari oli paras valinta.

Siis tottahan toki oli Ferrari oli paras valinta Kimille, ilman muuta. Mulla vaan jäi nimeomaan sellainen kuva että Ferrarin tallissa on joku insinöörivelho joka jo tällekin kaudelle haettiin eläkepäivien vietosta saamaan punaset takasin mestaruustaistoon. Ja Schumi tietää että vaikka huipputekijämiehiä riittää niin oikea aika lopettaa kun "perhe" hajoaa. Nyt on pakko lähteä etsimään mistä mä tosta talliväen muutoksista luin.. Voi olla että muistan väärinkin...

Siis hommahan menee niin että Ferrarin tehokolmio Jean Todt / Ross Brawn / Rory Byrne on aloittanut jo hyvän aikaa sitten valmistautumaan Ferrarin sukupolvenvaihdokseen. Nicolas Tombazis (joka siirtyi ensin Ferrarilta McLarenille ja nyt takaisin Ferrarille) ottaa myöhemmin päävastuun auton kehityksestä Aldo Costan kanssa. Rory Byrnen alunperin piti lopettaa tähän kauteen, mutta Byrne suostui sopimaan Ferrarin kanssa vielä 2 vuoden sopimuksen, jossa Byrne toimii Costan avustajana.

Uskoisin että Ferrari on jatkossakin hyvissä käsissä, ja toivottavasti Kimillä on ensi kaudella auto jolla voi sen maailmanmestaruuden voittaa.

Eikös Salo tuumannut eilen että kyllä se Brawn jatkaa. Vähän niinku inside juttuja.

Vaikka en Schumi fani (tai Ferrari) fani olekaan, ni täytyy totuuden nimissä antaa krediittiä Michaelin uralle - upeeta jälkeähän se on ollut. Tilastotkin jo puhuvat puolestaan. Tosin, muistetaan Schumi muistakin kuin loisteliaista jutuista ;).
"If you ain't cheating, you ain't tryin" sanoo jo amerikkalainen sananlaskukin. Sennan ja Prostin tahallaan kolaroimalla voitetut maailmanmestaruudet on useimmilta jo unohtuneet.

Tässä vähän vanha klippi jo siitä, miksi äijä voitti noita kisoja kuin liukuhihnalta.

If you ain't cheating, you ain't tryin"
Niinpä,kyllä ne sääntöjä venyttää kaikki niin paljon kuin vaan ikinä pystyy!

Toisaalta,niin puolueettomin silmin kuin Mika/Mclaren/Kimi kannattaja voi asiaa katsoa,tuntuu että Ferraria on suosittu monessa päätöksessä vuosien varrella.

Kuka muistaa esim. Ferrarin ylileveät lisäsiivet? Koko oli tarkkaan rajattu,sitten kun Ferrarilla oli isommat niin löytyikin toleranssia ja teitysti insinööri kertomaan " Ei niistä ollu edes hyötyä..."

Mä en oikeesti edes tiedä kuinka suhtautua tohon Kimin siirtoon. Mikaa seuratessa Ferrarista tuli se suuri paha,itse pelsepuupi. Sitäpaitsi tykkään Ron Denniksen vain voittamisella on merkitystä asenteesta...

Kattoo nyt. Kovalainen on varmaan heti hyvä mutta pelkään sitä sponsorien naruissa hyppivää teflon lookia...

Formulat maksulliselle puolelle vuonna 2007?!? Kerpele.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1236060

Maikkari teki hyvän peliliikkeen. Varmasti suuri osa vormuloita seuraavista tuon kortin kuitenkin hankkii. Tämä televisiointisoppari maksoi varmasti aika pirusti koska kilpailijoita oli aiempaa enemmän, eikä enää ole mitään järkeä näyttää kalliita lähetyksiä ilmaiseksi.

Maikkari teki hyvän peliliikkeen. Varmasti suuri osa vormuloita seuraavista tuon kortin kuitenkin hankkii. Tämä televisiointisoppari maksoi varmasti aika pirusti koska kilpailijoita oli aiempaa enemmän, eikä enää ole mitään järkeä näyttää kalliita lähetyksiä ilmaiseksi.

Riskiliikkeen maikkari teki, kukaan ei osaa nyt arvioida katsojamääriä ja mainostulot ovat suorassa suhteessa niihin. Mainoksia katsomallahan me toistaiseksi olemme lähetyksistä "maksaneet" eikä niitä tosiaankaan ole puuttunut...

eiköhän kohta joku keksi vääntää adressia tästä asiasta.

Riskiliikkeen maikkari teki, kukaan ei osaa nyt arvioida katsojamääriä ja mainostulot ovat suorassa suhteessa niihin. Mainoksia katsomallahan me toistaiseksi olemme lähetyksistä "maksaneet" eikä niitä tosiaankaan ole puuttunut...
Jep, varmasti katsojamäärät tulevat laskemaan jos noin käy sillä tuskin ihan kaikki tuosta herkusta aikoo maksaa. Toisaalta sitä rahaa ei nyt tule pelkästään mainoksista vaan myös noista katselijoiden maksuista.

On kyllä herkullisin mahdollinen tilanne maikkarilla laittaa homma maksulliseksi. On suomalaiset sen verran hullua penkkiurheilukansaa, että en usko tuossa olevan edes kovin suurta riskiä.

Itse aion varmasti maksaa maksut.

Jep, varmasti katsojamäärät tulevat laskemaan jos noin käy sillä tuskin ihan kaikki tuosta herkusta aikoo maksaa. Toisaalta sitä rahaa ei nyt tule pelkästään mainoksista vaan myös noista katselijoiden maksuista.

On kyllä herkullisin mahdollinen tilanne maikkarilla laittaa homma maksulliseksi. On suomalaiset sen verran hullua penkkiurheilukansaa, että en usko tuossa olevan edes kovin suurta riskiä.

Itse aion varmasti maksaa maksut.

Sen vaan sanon, että jos maksan erikseen lähetysten katsomisesta, en halua nähdä ainoatakaan mainosta.

Mulla jää ainakin formulat sitten katsomatta, ellen kikkaile jonkun ulkomaalaisen satelliittikanavan kautta niitä näkyviin. Pikkusen vituttaa, kun on kuitenkin tullut lähes joka kisa katsottua vuodesta -92 lähtien. No kaikki aikanaan. Tää on niitä kuuluisia periaatekysymyksiä. Ja periaatteista ei tingitä.

Onneksi jää Nelonen ja MotoGP. MotoGP:t on nykyään x kertaa kiinnostavimpia kisoja anyway.

jaahas meni sitte lauantai aamu pilalle... jos siirtyy kokonaan maksulliselle kanavalle niin jää kokonaan formulat kattomatta. kortin lisäksi pitäisi ostaa uusi digiboksi, koska nykyisessä ei ole korttipaikkaa...

tuskin tulee hommattua korttia jolla näkyy noi formulat ja voisin veikata ettei kovin moni hommaa tota korttia.
Noita kortteja saa kohta olla aika monta kun näyttää kaikki siirtyvän maksullisille kanaville.

Taas herää kysymys siitä, mitä helvettiä varten me maksetaan tv-lupamaksuja. "Jos yksi ei maksa, toiset maksaa enemmän..." Haistakaa vi***!!

Harmittaahan tuo, mutta jotenkin osasin odottaa tätä. Ihmee kauan siinä menikin, että sai kattoo ilmaseksi autourheilua, siis kunnon autourheilua, ei mitään Kärsämäen jokamiesluokan -ajoja...

Taas herää kysymys siitä, mitä helvettiä varten me maksetaan tv-lupamaksuja. "Jos yksi ei maksa, toiset maksaa enemmän..." Haistakaa vi***!!
MTV3 ei saa yhtään niistä sun maksuistas. Mainoksilla ne elää. Jos on pienikin mahollisuus kasvattaa voittoja siirtämällä maksullisille kanville, niin kylhän se on ymmärrettävää. :thumbs:

Ja eipä tuo meikää hetkauta yhtään. Moto GP:ssä tulee ohituksia muuallakin kun varikkokäyntien aikana, kaatumisia/ulosajoja perkeleesti enemmän ja kisat on pirun jänniä ja tasasia kautta linjan :rock:

MTV3 ei saa yhtään niistä sun maksuistas. Mainoksilla ne elää. Jos on pienikin mahollisuus kasvattaa voittoja siirtämällä maksullisille kanville, niin kylhän se on ymmärrettävää. :thumbs:

Eipä saa ei. Mutta hassua tässä onkin se, että vaikka sinulla olisi moinen maksettu ohjelmakortti, niin lain mukaan sitäkään ei saa katsoa jos ei ole maksanut tv-lupaa.

Nyt kun siirrytään digiaikaan, niin yle voisi pistää tv-luvan sillä tavalla maksulliseksi, että sieltä saa kortin jolla näkyy ylen kanavat, ja muut kanavat näkyvät ilman korttiakin. Sori offtopic.

Ja itseänikin vituttaa tuo mahdollinen maksulliseksi meno. Ei sen takia, että olisi paha rasti maksaa. Vaan sen takia, että olen yli 50% kisaviikonlopuista töissä. Ja tähän asti on töissä ollut kiva katsoa formuloita vuoron lomassa. Eipä tarvitse sitten jatkossa katsoa.
Samaisesta syystä jäänee kortti myös kotia hommaamatta.

Jahas, sadekeliä sunnuntaille kisaan lupailee. Tämähän voi mennä jännittäväksi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom