SUPERCARB 1kg -40%

Formula 1 - kausi 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roku
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tätä on mietitty täälläkin, mutta ajattelin pelata varman päälle tällä kertaa. Sitten se v*tuttaa kun lähetykset pätkii/ei skulaa/kiinan kielisenä tms. Mtv3 kanavapaketti 15-20€/kk, liian kallis kun miettii mitä paskaa lähettävät muilla kanavilla. Halvin ratkaisu lienee tuo Mtv3 katsomo. 45€ / koko kausi, tarjous voimassa 18.3 asti. Tulee kaikki lähetykset livenä ja tänä vuonna vähän ekstraakin. 24" tietokoneen näytöltä jos ei maistu, niin saahan tuon kuvan aina plasmalle asti. Taitaakin alkaa jo 4h päästä ensimmäinen lähetys. :dance:

Edit. http://www.katsomo.fi/?treeId=33002001006

Elisan flagship myymälässä myyjä väitti mulle kuin sanoin "mikä on halvin tapa nähdä formulat kun muu ei kiinnosta" että ainoa tapa on että mun pitää ostaa Elisa viihde 39.90+katsomo4.90kk = noin 45 euroa KUUKAUDESSA minimihinta saada formulat näkyviin...eli ymmärsinkö nyt linkistä oikein että voin ihan hyvin vain ostaa ton netissä pyörivän lifeformulan 45e KAUSI ja vetää sen tosta hdmillä uuteen 46 tuumaseen telkkaan?

ja netti on siis tommonen vitun nopea huoneistokaista ja läppäri 2v vanha.

Fernando Alonson mukaan hänen Ferrari-autonsa lähti itsestään ulos radalta Australian GP:n aika-ajoissa.

- Se meni näin: Minä ajoin hieman nurmikolle jarrutustilanteessa. Auto lähti itsestään ulos ja minä löysin itseni hiekalta. Onnistuin pitämään moottorin käynnissä ja toivoin, että ratavirkailijat pystyisivät työntämään minut takaisin radalle, Alonso kertasi.

linkki

:face:

Elisan flagship myymälässä myyjä väitti mulle kuin sanoin "mikä on halvin tapa nähdä formulat kun muu ei kiinnosta" että ainoa tapa on että mun pitää ostaa Elisa viihde 39.90+katsomo4.90kk = noin 45 euroa KUUKAUDESSA minimihinta saada formulat näkyviin...eli ymmärsinkö nyt linkistä oikein että voin ihan hyvin vain ostaa ton netissä pyörivän lifeformulan 45e KAUSI ja vetää sen tosta hdmillä uuteen 46 tuumaseen telkkaan?

ja netti on siis tommonen vitun nopea huoneistokaista ja läppäri 2v vanha.

Aikamoista rahastusta Elisalla. 45€/kausi hinta voimassa vielä Katsomossa, huomisesta lähtien 50€. Turhaa maksaa itseään kipeäksi, jos ei kiinnosta kuin formulat. En ole vielä kokeillu vetää kuvaa plasmalle, mutta ihan mukavasti näkyy 24" näytöstäkin. "Parhaan katselukokemuksen saat nopealla laajakaistalla, 4 Mb ylöspäin." Ei pitäisi olla mitään probleemaa sulla, laita piuha läppäristä telkulle ja näyttiksen asetuksista säätelet kloonattu/jatkettu näyttö/tv asetukset tms, mitä siellä nyt onkaan. Homman pitäisi toimia ja pääsee halvalla.

Elisa viihteen formulakatsomo ei enään toimi ilmaseks? vittu mitä kusetusta taas..'

e. tätäkin kautta mainostettu "et tarvitse kuin elisa viihteen, 39,90kk." kuitenkin vittu 45e lisähintaa formuloista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Aikamoista rahastusta Elisalla. 45€/kausi hinta voimassa vielä Katsomossa, huomisesta lähtien 50€. Turhaa maksaa itseään kipeäksi, jos ei kiinnosta kuin formulat. En ole vielä kokeillu vetää kuvaa plasmalle, mutta ihan mukavasti näkyy 24" näytöstäkin. "Parhaan katselukokemuksen saat nopealla laajakaistalla, 4 Mb ylöspäin." Ei pitäisi olla mitään probleemaa sulla, laita piuha läppäristä telkulle ja näyttiksen asetuksista säätelet kloonattu/jatkettu näyttö/tv asetukset tms, mitä siellä nyt onkaan. Homman pitäisi toimia ja pääsee halvalla.

kun en jaksanut herätä kattelin ton katsomosta vasta jälkikäteen puoli yhdentoista maissa mutta miten toi streami on ajastettu jos alan kattoo kesken kisaa? Näyttääkö se ihan alusta, mikä tietty ideaali vai pomppaanko mä väkisin mukaan reaaliaikaisiin tapahtumiin? Oisin periaatteessa voinut aloittaa kattomisen klo 9 mutta kun en ollu varma tosta streamin ajastuksesta odotin varmuuden vuoksi että kisa varmasti ohi. Streamin laatu oli ok mutta kun se nyt kuitenkin on maksullinen palvelu pikkasen parempaa odotin. Yhtään ei pätkinyt mutta voi olla toi että meillä on hd kanavat on vähän totuttanut ylikorkeisiin laatuodotuksiin.

Katselin noita kierrosaikoja kisan eri vaiheilta ja Kimin kannalta tilanne näyttää lähes pelottavan hyvältä. Lotus meni Kimin ajamana pehmeillä renkailla kovaa muutaman kierroksen pidemmän stintin kuin kukaan muu (tosin taisivat olla Kimillä käyttämättömät lähdössä) ja ensimmäisen varikkokäynnin jälkeen vapaassa ilmassa ajaessaan Kimi ei hävinnyt kierrosajoissa kuin McLareneille ja Vettelille.

Katselin noita kierrosaikoja kisan eri vaiheilta ja Kimin kannalta tilanne näyttää lähes pelottavan hyvältä. Lotus meni Kimin ajamana pehmeillä renkailla kovaa muutaman kierroksen pidemmän stintin kuin kukaan muu (tosin taisivat olla Kimillä käyttämättömät lähdössä) ja ensimmäisen varikkokäynnin jälkeen vapaassa ilmassa ajaessaan Kimi ei hävinnyt kierrosajoissa kuin McLareneille ja Vettelille.

Jossain kisan puolivälissä veti vielä pohjat ykkössektoriin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom