Formula 1 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Takasiipi karmeaa paskaa. Toisaalta niiden ulkonäkö saa mun puolesta olla melkolailla mitä tahansa, jos saavat ohittelua helpotettua. Siipeä vaan pienemmäksi ja jarrutusmatkat pidemmäksi.
 
Uus renoo, ei vittu mikä keula:lol2:
z9upwa3g4.jpg
 
Mahtaa muute etusiipiä lennellä tänä vuonna :D varsinki starteissa.
Saa kuskit jättää ne rengas-rengasta vasten kamppailut suosiolla vähemmälle kun etusiipi on eturenkaita leveemmällä :rolleyes:
 
Tollanen F1 auton ratti olis kyllä ihan hieno omassa autossa :D
Aivan järkyn näköinen tuo takasiipi. Toivottavasti KERS-tekniikka nyt sitten kehittyy huimasti ku sellaista saa vapaasti kehittää.
 
Tollanen F1 auton ratti olis kyllä ihan hieno omassa autossa :D
Aivan järkyn näköinen tuo takasiipi. Toivottavasti KERS-tekniikka nyt sitten kehittyy huimasti ku sellaista saa vapaasti kehittää.
Teho ja aika mitenkä pitkään sitä tehoa otetaan KERSistä on rajoitettu, että lähinnä kai sitä yritetään saada keveämmäksi
 
Osaaks joku heittää mitä noi pyöritettävät säätönamiskat on tossa ratissa? REV ja KERS nyt ei jätä paljon arvailtavaa mutta noi muut? Jarrutasapaino ja lukon jäykkyys jossain? Saako jousitussäätöjä säätää lennosta?
 
Toivottavasti Heikki ja Kimi pärjää, ite en kato tv:stä mun iltalehden sivuilta käyn kattomassa tulokset
 

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lupaavilta nuo muutokset kuulostavat itsessään. Kuljettajien antava palaute taas on hiukan ristiriidassa.. Mutta tervettä kehitystä silti :) .
 
Onhan sitä parempaan suuntaan menty, kun aerodynamiikkaa vähennetään ja mekaanista pitoa nostetaan slicksien avulla. Saa nähdä avittaako noi ohituksia sitten yhtään.
Omasta mielestä kuitenkin suurin syy ohittamisen vaikeuteen on naurettavan lyhyet jarrutusmatkat, enkä ymmärrä miksei päättäjät ole tajunneet tuota.

Toi LERSsi vaikuttaa kyllä aika turhalta vekottimelta, olisivat saaneet jättää sen pois.

Edit: Tässä saattaa olla tuleva F1-kuljettaja :kuola:

09_danica-patrick_07.jpg

Danica Patrick
 
Toi LERSsi vaikuttaa kyllä aika turhalta vekottimelta, olisivat saaneet jättää sen pois.

Jos yleisö haluaa ohituksia lisää niin tämä tuo ainakin pitkässä juoksussa ohittamisen helpommaksi.
Toiseksi, eiköhän syy KERS:in kehittämiseen ole se, että voitaisiin jonain päivänä niitä käyttää ihan yleisissä henkilöautoissa.
Eikös formuloiden alkuperäinen idea ole, että autonvalmistajat saa testailla/kehittää vehkeitään radalla, jonka jälkeen niitä voi soveltaa tieliikenteeseen.
 
Jos yleisö haluaa ohituksia lisää niin tämä tuo ainakin pitkässä juoksussa ohittamisen helpommaksi.

Tjoo, näin minäkin asian järkeilen. Ajamisen lisäksi tuo jatkuvaa taktista hastetta koska painaa nappia, imussa roikkunee ilmankin KERS:iä ja sen voi myös yrittää mäjäyttää päälle yllättävässä paikassa.

Eikös formuloiden alkuperäinen idea ole, että autonvalmistajat saa testailla/kehittää vehkeitään radalla, jonka jälkeen niitä voi soveltaa tieliikenteeseen.

Kaunis ajatus, ja korkeintaan erittäin sekundäärinen tavoite. Kyllä kyse on ollut markkinoinnista laskun maksajien osalta aina.

Tuo ylläoleva eukko ei muuten tasan tarkkaan päädy ykkösiin, en jaksa uskoa edes pr. mielessä toteutettavaan peräpään tallin yhteen kisaviikonloppuun. Jos nyt jonkun perjantaiharkan ajaisi joskus, saatuaan ensin kilometrit superlisenssiin joltain.. :)
 
Jos yleisö haluaa ohituksia lisää niin tämä tuo ainakin pitkässä juoksussa ohittamisen helpommaksi.
Toiseksi, eiköhän syy KERS:in kehittämiseen ole se, että voitaisiin jonain päivänä niitä käyttää ihan yleisissä henkilöautoissa.
Eikös formuloiden alkuperäinen idea ole, että autonvalmistajat saa testailla/kehittää vehkeitään radalla, jonka jälkeen niitä voi soveltaa tieliikenteeseen.
Aika monet autovalmistajat, jotka ovat nyt formuloissa ovat sanoneet, että tuosta KERSin kehitystyöstä ei ole juuri mitään hyötyä autoteollisuudelle.

IMO KERS on typerin idea ikinä. Kokoajan yritetään laskea kustannuksia, ja sitten herra Mosley saa taas jonkun aivottoman näyn natsiorgia -unissaan ja päättää työntää KERSin väkisin formuloihin. Ihan vitusti mennyt rahaa koko paskaan, puhumattakaan niistä turvallisuusriskeitä, joita KERS tuo formuloihin; varmaan kiva, kun ratavirkailijat joutuvat arpomaan uskaltaako mennä auttamaan palavaa kuskia kolarissa, kun pelkää saavansa miljoona volttia perseeseen koskiessaan autoa. Sitten vielä pari kuskia ovat testeissä sanoneet, että ohittaminenkaan ei sittenkään välttämättä helpotu yhtään.
 
Aika monet autovalmistajat, jotka ovat nyt formuloissa ovat sanoneet, että tuosta KERSin kehitystyöstä ei ole juuri mitään hyötyä autoteollisuudelle.

IMO KERS on typerin idea ikinä. Kokoajan yritetään laskea kustannuksia, ja sitten herra Mosley saa taas jonkun aivottoman näyn natsiorgia -unissaan ja päättää työntää KERSin väkisin formuloihin. Ihan vitusti mennyt rahaa koko paskaan, puhumattakaan niistä turvallisuusriskeitä, joita KERS tuo formuloihin; varmaan kiva, kun ratavirkailijat joutuvat arpomaan uskaltaako mennä auttamaan palavaa kuskia kolarissa, kun pelkää saavansa miljoona volttia perseeseen koskiessaan autoa. Sitten vielä pari kuskia ovat testeissä sanoneet, että ohittaminenkaan ei sittenkään välttämättä helpotu yhtään.

Niinpä. Mosley on kovasti puolustanut KERSiä sillä, että se on se tulevaisuuden kehityksen kohde, joka aiheuttaa kilpailua tallien välillä, mutta samanaikaisesti puhunut, että lerssi saatetaan standardisoida kaikille samanlaisiksi... Selkeää.

Eihän KERSiä edes kukaan muu halunnut kuin BMW. Pääsevät tuolla tavalla Mäkkien ja Ferrarien kyytiin mukaan, kun rupesivat hyvissä ajoin ennen viime kauden loppua suunnittelemaan uutta autoa ja siihen kuuluvaa KERSiä. Samaan aikaan McLaren ja Ferrari väänsivät keskenään mestaruudesta ja kehittivät viime vuoden autojaan kauden loppuun asti.
 
Halvempi tapa helpottaa ohituksia olisi ollut antaa kuljettajille vaikka 10 "Turbobuustia" per kisa jotka olisivat esim nostaneet kierrostenrajoittimen 20.000rpm lukemaan ja näin antanut lisää puhtia ohitusta varten.
 
Halvempi tapa helpottaa ohituksia olisi ollut antaa kuljettajille vaikka 10 "Turbobuustia" per kisa jotka olisivat esim nostaneet kierrostenrajoittimen 20.000rpm lukemaan ja näin antanut lisää puhtia ohitusta varten.

Tuo olisi ihan hyvä, jotenkin saatava niitä ohituksia lisää. Noita voisi 'latailla' varikolla tankkauksen jälkeen 1s/lataus.

Tuo ohituspaikkojen (1-3 per rata) määrä on vaan hieman alhainen.
Kaksi kaistaa mutkiin, niin saadaan ohituksia muuallekkin kuin suoran päihin. Tallikaverit käyttävät eri kaistoja, niin pysyy molemmat kaistat puhtaana. Tai joku muu pakko, ettei toinen kaista ole selkeästi nopeampi/puhtaampi. Ja ei aloituskierrokselle, riittävästi kaaosta ekassa mutkassa. Viiva vain mutkan puoleen väliin, niin säilyy taistelut mutkan alussa.
Vituttaa tuo kanttareiden yliajo and mutkissa oikominen, ei vaan näytä hyvältä.

:whip: Mosley :whip: :whip:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom