Forkku

Dippi, talja, penkki kapeella otteella, ranskalainen.

....en kyl nää miten nää varsinaisesti kasvattaa forkkuja OLLENKAAN.

Vai tarkotiko threadin aloittaja sekavalla puheellaan nimenomaan forkkua ja ojentajaa vai..?
"kyynerpään yläpuolelle ulkopuolelle hauiksen viereen"...? mutta threadin nimi on forkku..

rannekääntö ja sitte taljas tää... hauis vastaotteella on mun lempi forkkuliikkeet.

Vastaotteella ei kyllä ota mihinkään muualle kuin hauikseen, myötäote ottaa sitten brachialihakseen.

Itse en saa mitenkään tota vastaotteella tehtyä hauiskääntöä taljassa tuntumaan hauikseen, vaan ottaa tohon runkkulihakseen aikalailla itsellä.

Hammerit narulla taljassa on kovaliike ja itsellä ottaa siinä hyvin sisäforkkuun:rock:

Tää liike on kans kova -->>:puntti:

Otsikossahan lukee forkku mutta selityksen mukaan toi paikka sijaitsee ojentassa? näin itse ainakin tulkitsin tämän.

Otsikossahan lukee forkku mutta selityksen mukaan toi paikka sijaitsee ojentassa? näin itse ainakin tulkitsin tämän.

miten saan lihasta sisäforkkuun? ja tuohon kyynerpään yläpuolelle ulkopuolelle hauiksen viereen?

Tuossa otsikko. Kaveri haluaa lihasta sisäforkkuun JA vissiin siihen ojentajaan?:rolleyes:

Forkut, vähän niin kuin pohkeetkin, tarvitsee kasvaakseen hyvin usein toistuvaa treeniä. Paljon käsillä työtä tehneillä on yleensä hyvin suonikkaat ja paksut kyynärvarret. Eli vaikka joka toinen päivä rannekääntöjä, "rullausta" jne. epäsuoran rasituksen lisäksi ja varmasti alkavat kasvaa.

Itsellä vähän toisin päin. eli forkku on kehittynyt mielestäni varsin hyvin ilman kummoista treeniä. tietenkin 68,5kg kaverissa ei vielä kunnolla kehitystä erota.

Itselläni on joku krooninen kipu noissa forkuissa, vaikken enää treenaakkaan niitä suoraan. Töissä saa niin paljon osumaa, että on automaattinen tulehdus jos niitä alkaa hauiskääntöjen lisäksi vääntelemään erikseen.

Back
Ylös Bottom