Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minä luulen että jos jollakin on niin juuri Mikellä ja muilla kilpailijoilla. Muut pitäkööt suunsa kiinni.

Katsoja saa ja pitääkin arvostella kisoja ja kilpailioita.

Meneekö multa nyt jokin asia pahasti ohi korvien?

Harmi että minä kutsun Nyyssölää Mikeksi kun se ei sovi sulle mutta en kuitenkaan voi asialle mitään.

Senkun kutsut. On vaan helpompi käyttää henkilöstä sitä nimeä jolla hänet tunnetaan.

Katsoja saa ja pitääkin arvostella kisoja ja kilpailioita. Sillon kun kisaaja purkaa harmiaan kovan kisan jälkeen niin siihen ei paljon kannattaisi tarttua jos ei tiedä mitä hänen päässään todella liikkuu. Suomalaiset ovat vaan sellaista kummaa kansaa että haluavat aina olla voittajan puolella. Nyyssölä oli paremmassa kunnossa kuin oslossa mutta nyt hänestä löydettiin paljonkin vikoja. Oslon jälkeen häntä ylistettiin koska voitti sarjansa. Katsomosta löytyy monesti asiantuntemusta todella paljon mutta kun saattaa olla että se ei käy yksiin tuomareiden kanssa jotka sopivat joka kisaan säännöt millä menään. Kehonrakennus jakaa aina mielipiteitä koska jokaisella on oma ihanne kuvansa siitä miltä kehon tulisi näyttää ja myös jos sattuu tuntemaan kisaajan on sillä vaikutusta tulokseen. Harmi että minä kutsun Nyyssölää Mikeksi kun se ei sovi sulle mutta en kuitenkaan voi asialle mitään. Harmi että olen tällainen.;)

:worship: Veit sanat suustani, juuri näin minäkin ajattelen. Vierestä Mikan pitkää valmistautumista seuranneena todellakin tiedän miltä hänestä juuri nyt tuntuu :curs: Mielenkiintoista havaita tällä palstalla miten nopeasti aikaisemmat meriitit unohtuvat (Norjan kulta) ja kirjoittajat tarttuvat muutamaan harmista kummunneeseen kirjoitukseen. Näyttäkää mulle se tyyppi joka pystyy olankohautuksella sivuuttamaan pettymyksensä kun on panostanut kybällä valmentautumiseen yms. ja syystä tai toisesta ei pääse tavoitteeseensa. Eipä taida helposti löytyä.

Kyllä Nyyssölä oli mun suosikki vaikka kireys ja jalat ei oikeen riittänyt. Kyllä Mikaa veetuttaa varmaan perkeleesti että viimeistely meni persiilleen... SELKÄ KISOJEN KOVIMPIA :)

Kuitenkin PM-kulta ja Kim Coldin tappaja.... Mika rulaaa!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meneekö multa nyt jokin asia pahasti ohi korvien?

Senkun kutsut. On vaan helpompi käyttää henkilöstä sitä nimeä jolla hänet tunnetaan.
Alun perin joku sanoi että Nyyssölän on turha kisan jälkeen itkeä menestymättömyyttään. Mielestäni hän ei ilmaissut kuin sen että kevyempien kavereiden on turha kisata raskaampia vastaan koska arvostelu ei ole hänen mielestään tasapuolista. Tästä oli kyse eli hän tietää miltä tuntuu viikkoja vetää itsensä kisakuntoon ja sitten ei anneta edes mahdollisuutta tasapuolisella kohtelulla. Hän jos kuka tietää sen tunteen ja siitä muut mielestäni voivat olla hiljaa. Katsomossa on helppo mussuttaa pulla ja olla arvostelia mutta kisaaja panee itsensä peliin kokonaan. Hänelle pitäisi suoda myös mahdollisuus siihen. Uskon että hänenkin tunteet rauhoittuu kun hieman lepää ja syö.
Kisajärjestäjillä on pohjoismaissa todella vaikea saada raskaan miehiä lavalle ja tässä nähdään kuin kapea on raskaan kärki.
Painokohtaiset sarjat ovat paras ratkaisu, silloin arvostelu on tasapuolista kaikille samassa sarjassa kisaaville.

Kyllä Mikaa veetuttaa varmaan perkeleesti että viimeistely meni persiilleen...

????

Alun perin joku sanoi että Nyyssölän on turha kisan jälkeen itkeä menestymättömyyttään. Mielestäni hän ei ilmaissut kuin sen että kevyempien kavereiden on turha kisata raskaampia vastaan koska arvostelu ei ole hänen mielestään tasapuolista. Tästä oli kyse eli hän tietää miltä tuntuu viikkoja vetää itsensä kisakuntoon ja sitten ei anneta edes mahdollisuutta tasapuolisella kohtelulla. Hän jos kuka tietää sen tunteen ja siitä muut mielestäni voivat olla hiljaa. Katsomossa on helppo mussuttaa pulla ja olla arvostelia mutta kisaaja panee itsensä peliin kokonaan. Hänelle pitäisi suoda myös mahdollisuus siihen. Uskon että hänenkin tunteet rauhoittuu kun hieman lepää ja syö.
Kisajärjestäjillä on pohjoismaissa todella vaikea saada raskaan miehiä lavalle ja tässä nähdään kuin kapea on raskaan kärki.
Painokohtaiset sarjat ovat paras ratkaisu, silloin arvostelu on tasapuolista kaikille samassa sarjassa kisaaville.

Amen!

No mun mielestä oli pehmeä, selkä erottui hyvin mutta muut?? Voi verrata kireyttä esim reinoon tai hinkkaseen. Reinolla esim varmaan optimaalinen kireys hänelle (maybe)

Olisiko fitneksen vapareista videopätkiä jossain? Selailin ketjua, mutta ei osunut silmään.

Satuin tulemaan syömästä juuri vikan vaparin viimeisellä tahdilla, joten kiinnostaisi nähdä nämä :)

En tiedä, keneltä se on pois, jos tuloksia spekuloidaan jälkikäteen? Ainakin itsestäni nämä mielipiteet ovat aina mielenkiintoista luettavaa ja kiinnostaa kyllä, millaisia näkemyksiä ja ajatuksia katsojilla ja lajin (lajien) faneilla on niin lajista yleensäkin, fysiikoista, sijoituksista yms. Ja mielestäni yllättävän harvoin täällä ketään aletaan morkkaamaan, lähinnä annetaan hyvää palautetta niille sen kertaisille omille suosikeille.

aivan juuri naulan kantaan! :thumbs:

Ihan mukava fiilis jäi kisoista. Kyllä tuosta mielellään sen 30 euroa maksaa. Eihän noin halvalla selviä lähimainkaan edes yhdestä baarireissusta. Mun mielestä bf-kisoissa oli hyvä taso kaikkinensa, yhtään täysin paskaa kilpailijaa ei ollut tällä kertaa mukana. Kehonrakennuksessa oli ukot hyvässä kuosissa ja en kyllä itse olisi osannut heitä paremmuusjärjestykseen laittaa. Niin paljon nuo kisaajien painoerot hämää, että vaikeeta on kun kaikki on kireenä. Vaparifitneksessä voisi enemmänkin panostaa siihen kisakuntoon eli kireyttä lisää monelle ja myös kisaajia lisää. Ei kaikkea pitäisi laittaa sen vapaaohjelman varaan.

Classic bb ei kummoinen ollut tasoltaan. Vote ja Alitalo ainoat kunnon kilpailijat(lihas+kireys). Yllättävän vaikeaa tuntuu olevan porukalle tulla kireässä kunnossa lavalle. Tosi iisi tuomareille tämä kisa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mietittiin tuossa muutaman toverin kanssa itse kisapaikalla, että mikä käytännön merkitys kisan virallisella sponsorilla on? Tänä vuonnahan virallinen pääsponsori oli Force Sport Nutritions ja hieman hämärän peittoon on jäänyt, että ketä/mitä sponsori sitten sponssaa kun vuosi vuodelta maksut niin katsojien kuin kisaajienkin osalta nousevat:rolleyes:

Ja tuohon Nyyssölän parjaamiseen sen verran, että turhan usein niitä kovimpia arvostelijoita on henkilöt jotka eivät ole kisakuntoista kisaajaa koskaan edes nähteet,saati sitten että olisivat jotain kisaa olleet katsomassa. Jerryä hehkutettiin alkukeväästä lähes "varmana" voittajana ja nytten kun Jerry ei sinne korkeimmalle pallille sijoittunut niin eipä ole kovin montaa kertaa häntä mainittu täällä. Hieno suoritus kaikilta GP-kisaajilta eikä kenenkään kuntoa pidä vähätellä. Muutenkin olin tyytyväinen itse kisaan, loppusijoitukset haisi tosin minunkin mielestä. Fitnessiin ja BF:ään toivoisin sen verran parannusta että lavalla näkisi enemmän niitä kunnon dieetin eikä pelkän laihiksen läpikäyneitä tyttösiä.

Mistä löytyy/kenellä on nauhalla fitnessvaparit?
Näytti olevan monilla videokameroita siellä mukana, niin mä jätin ainakin nauhoittamatta siinä uskossa että videoita tulee nettiin/saa joltakulta dvd:llä suht pian... voe, eipä näy missään! Kaikki pitäis ite tehdä :D

Ei vaan, ainakin Inertialla = Buttiksen omalla ponihäntähunksilla näytti olevan kamera käynnissä ilmeisesti koko kisan ajan. Ironbutt tai Inertia, jos luette tätä niin saataisko tietoa saako videota teidän kautta?

Tai joku muu, juhuu?

Galleriaan lisätty Laaksosen Tipen kuvat sekä kuvia backstagelta.

20070428-IMG_4575.jpg

Mitäköhän maksaisi jonkun pro-ukon tuominen tänne skaboihin... Siis heittämään jonkun guestposen. Enkä tarkota nyt mitään Cutleria vaan esim. joku Dennis Wolf?...

Näytti olevan monilla videokameroita siellä mukana, niin mä jätin ainakin nauhoittamatta siinä uskossa että videoita tulee nettiin
Oisit sanonu että kuvaa nii oisin yrittäny jotain viteoita ottaa noistaki.

Näytti olevan monilla videokameroita siellä mukana, niin mä jätin ainakin nauhoittamatta siinä uskossa että videoita tulee nettiin/saa joltakulta dvd:llä suht pian... voe, eipä näy missään! Kaikki pitäis ite tehdä :D

Ei vaan, ainakin Inertialla = Buttiksen omalla ponihäntähunksilla näytti olevan kamera käynnissä ilmeisesti koko kisan ajan. Ironbutt tai Inertia, jos luette tätä niin saataisko tietoa saako videota teidän kautta?

Tai joku muu, juhuu?

Piti säästää akku ja tila bodivideoille. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom