Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin paskalta että ulkomailta asti halutaan kuviin. Metsin kuvat tulevat aina näyttämään meitsin kuvilta. Vitut mä mitään tavallista kuvaa rupea tekemään, tylsää. Tämmöistä tehdään kisakuntoisista aina, eli vitun kovan näköisiä, offilla sitten tehdään erilaisia kuvia. Jonkun mielestä näyttää paskalta, toisen mielestä ei.Toivottavasti et sitten noita kuvia muokkaa samalla tavalla kuin näitä kaikkia muita viimeisimpiä. Näyttää ihan paskalta.
Niin paskalta että ulkomailta asti halutaan kuviin. Metsin kuvat tulevat aina näyttämään meitsin kuvilta. Vitut mä mitään tavallista kuvaa rupea tekemään, tylsää. Tämmöistä tehdään kisakuntoisista aina, eli vitun kovan näköisiä, offilla sitten tehdään erilaisia kuvia. Jonkun mielestä näyttää paskalta, toisen mielestä ei.
![]()
![]()
![]()
Todella mukava "pikkuextra" bodykansalle. Paikkaa mukavasti puuttuvaa kehonrakennussarjaa. Kovan luokan guestposeeraajat ovat olleet viime aikojen kotimaisissa bodykisoissa vähissä.
Käsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?
Käsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?
Teltta pystyssäKäsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?
Philin maahan tuova taho varmaan infoaa sitten jos onnistuu. Kiire miehellä on, mutta toivotaan.
tosin en tiedä miten siel takahuoneessa sitten edes uskaltaa olla jos siellä on noinkin iso nimi...iik...:D Oon varmaan ihan![]()
Mähän tuun pyörtyyn kun näen sen ilmielävänä! Phil on niiiiin mun suosikki *kihkih*. Toivotaan todellakin ettei saapumisen kanssa tule mitään ongelmia vaan nähdään ilmielävä Heath Kultsalla. ;)
Ja kuules Competitiongirl, sähän pääset esitteleen rasvatonta kisakuntoas sille, vähissä vaatteissa, voisin sanoo että pieni kateudenpoikanen tässä nostaa päätänsä :D
Mike, tottakai me kaikki halutaan nähdä Phil sun kuvissa, toihan oli vallan tarpeeton kysymys.![]()
kyl toi Phil on kuitenkin sen verranettä taidan pysytellä aika kaukana siitä...