Force Fitness Classic 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jumalauta kova juttu! ehdin jo sanoa että tänä vuonna ei kultsalle, mutta nytten tais mieli muuttua. käsi nousee kuvaus idealle:rock:

Todella mukava "pikkuextra" bodykansalle. Paikkaa mukavasti puuttuvaa kehonrakennussarjaa. Kovan luokan guestposeeraajat ovat olleet viime aikojen kotimaisissa bodykisoissa vähissä.

Heath Miken napsimissa mustavalkokuvissa olisi kyllä todella kova setti.

Toivottavasti et sitten noita kuvia muokkaa samalla tavalla kuin näitä kaikkia muita viimeisimpiä. Näyttää ihan paskalta.
Niin paskalta että ulkomailta asti halutaan kuviin. Metsin kuvat tulevat aina näyttämään meitsin kuvilta. Vitut mä mitään tavallista kuvaa rupea tekemään, tylsää. Tämmöistä tehdään kisakuntoisista aina, eli vitun kovan näköisiä, offilla sitten tehdään erilaisia kuvia. Jonkun mielestä näyttää paskalta, toisen mielestä ei.

IMG_7640-10.jpg

p-39.jpg

p-7.jpg

toi rodun kommentti oli kyllä aika perseestä..osaatko sää edes itse kuvata saatikaan sitten muokata kuvia muutakun paintilla leikkiä?:wtf::)

Offtopiccia vielä hetki. Eli siis kun kuvaan offilla kisaajia, niin silloin teen kaikkea hauskaa kuville, mutta kisakuntoisista teen taas entistäkin kovemman näköisiä. Offilla on turha edes yrittää tehdä jätkistä tai mimmeistä mahdollisimman kovan näköisiä, vaan silloin teen noita erikoisia teemajuttuja. Tämä on taidettu kyllä selittääkin moneen otteeseen, mutta tuosta ylempää näette mitä meinaa kun tehdään ukoista kovannäköisiä.

Mutta joo, Heathin tulo on kyllä kova juttu, toivottavasti ounaa Ironmanissa.

Niin paskalta että ulkomailta asti halutaan kuviin. Metsin kuvat tulevat aina näyttämään meitsin kuvilta. Vitut mä mitään tavallista kuvaa rupea tekemään, tylsää. Tämmöistä tehdään kisakuntoisista aina, eli vitun kovan näköisiä, offilla sitten tehdään erilaisia kuvia. Jonkun mielestä näyttää paskalta, toisen mielestä ei.

IMG_7640-10.jpg

p-39.jpg

p-7.jpg

Blogissa taisikin lukea, että sulle shoppaus on 50% kuvista. Onhan siinä puolensa, jos kuvista näkee kenen kuvia ne on. Helposti siitä luulis tulevan myös rasite jos kuvat on ns. liian erilaisia, koska eihän ne sovi kaikkiin juttuihin.

Eikä kuva ole koskaan tylsä jos kuvassa on jotain mielenkiintoista.

Todella mukava "pikkuextra" bodykansalle. Paikkaa mukavasti puuttuvaa kehonrakennussarjaa. Kovan luokan guestposeeraajat ovat olleet viime aikojen kotimaisissa bodykisoissa vähissä.

Periaatteessa olen samaa mieltä, ja saatan jopa pyörtää oman päätökseni jättää Kultsan kisat tänä vuonna väliin.
Siltikin näkisin mielummin kovatasoisen kotimaisen bodykisan kuin kovatasoisen jenkkiammattilaisen heittämässä muutaman poseerauksen. Mielestäni sponssilta outo päätös ottaa tämän tason kehonrakentaja vierailemaan Fitnesskisaan. (anteeksi CBB-kisaajat ;) )

Alunperin en itse edes ajatellut meneväni näin opiskelijana täältä tuonne 500 km päähän Forceen, kun jo lokakuinen Fitness Expokin lohkaisi reippaan muutaman satkun loven lompakkoon, mutta tänään muuttuikin kokonaan suunnitelmat - ja ilmenikin vielä samalla, että itse Heath vetää guest poset. Eihän tämä nyt voisi paremmin enää mennäkään. :evil:

Ja joo, Miken valokuvausidealle äänet.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Käsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?

Käsi ylhäällä :rock: .

Käsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?

mä en ainakaan haluis nähä Philii kuvissa...

NO TOTTA VITUSSA HALUAN!!!!! :rock:

Onkos Heath lupaillu vielä mitään?

Sain vasta äsken kuulla Heathin tulosta Suomeen ja pakkohan tuonne on lähteä! Mike kuvia sitten vaan jos onnistuu.

Philin maahan tuova taho varmaan infoaa sitten jos onnistuu. Kiire miehellä on, mutta toivotaan.

Toivottavasti onnistuu! Jos saat Heathin kuvattua, niin luulenpa että maine leviää aika nopeasti:hyvä: Ja onhan noita kuvia aina ilo katsoa.

PS. Eräs kaverini, joka on joskus ammatikseen valokuvannut hehkutti kyllä noita sun kuvia niin kovasti että meinas pää haljeta! Ja kysyi että "miten HELVETISSÄ hän on noi kuvat ottanu/käyttänyt millaisia valoja/muokannut miten..." Ei ollut varma että innostiko vai lannistiko sun kuvat:eek: "Tää jätkä tietää kyllä TARKALLEEN mitä tekee!"
Että semmosta palautetta:) Mä sanon vaan ihan maallikkona että hienoja kuvia ja toivottavasti saat Heathin spennailee kameran eteen!

tosin en tiedä miten siel takahuoneessa sitten edes uskaltaa olla jos siellä on noinkin iso nimi...iik...:D Oon varmaan ihan :kuola:

Mähän tuun pyörtyyn kun näen sen ilmielävänä! Phil on niiiiin mun suosikki *kihkih*. Toivotaan todellakin ettei saapumisen kanssa tule mitään ongelmia vaan nähdään ilmielävä Heath Kultsalla. ;)

Ja kuules Competitiongirl, sähän pääset esitteleen rasvatonta kisakuntoas sille, vähissä vaatteissa, voisin sanoo että pieni kateudenpoikanen tässä nostaa päätänsä :D

Mike, tottakai me kaikki halutaan nähdä Phil sun kuvissa, toihan oli vallan tarpeeton kysymys. :)

Mähän tuun pyörtyyn kun näen sen ilmielävänä! Phil on niiiiin mun suosikki *kihkih*. Toivotaan todellakin ettei saapumisen kanssa tule mitään ongelmia vaan nähdään ilmielävä Heath Kultsalla. ;)

Ja kuules Competitiongirl, sähän pääset esitteleen rasvatonta kisakuntoas sille, vähissä vaatteissa, voisin sanoo että pieni kateudenpoikanen tässä nostaa päätänsä :D

Mike, tottakai me kaikki halutaan nähdä Phil sun kuvissa, toihan oli vallan tarpeeton kysymys. :)

:wtf: Täähän alkaa nyt ihan punastelemaan täällä...kyl toi Phil on kuitenkin sen verran :kuola: että taidan pysytellä aika kaukana siitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom