Force Fitness Classic 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
K.P Ourama @ bodylehti.fi sanoi:
Maailman tämän hetken kuumin uusi nimi ammattilaiskehonrakennuksessa on Phil “The Gift” Heath. Phil valmistautuu parhaillaan Ironman Pro- ja Arnold Classic –kilpailuihin. Keväällä hän suunnistaa Saksaan FIBOon ja tulee sieltä suoraan Suomeen esiintymään Force Fitness Classicin tähtivieraaksi.

Phil Heathin tuo Suomeen Robert Walkerin Mass Nutrition (Fitnesstukku koodi pakkotoisto15), joka edustaa Suomessa Heathin Met-Rx-lisäravinnemerkkiä.

Phil Heathin saaminen Suomeen kesti uskomattomat kahdeksan kuukautta, sillä miehen aikataulu on treenien ja kilpailuiden takia todella tiukka. Lisäksi Met-Rx:in promotilaisuudet vievät hänen aikaansa paljon.

Phil Heath on todellinen supernimi, joka on varmasti yksi potentiaalisimmista Mr. Olympia-voittajaehdokkaista muutaman vuoden päästä.

Heath on voittanut urallaan kaikki käymänsä kilpailut, paitsi viime vuonna kovatasoisessa Arnold Classicissa hän joutui tyytymään harmittavaan viidenteen sijaan. Nyt parin viikon päästä pidettävässä kauden avajaiskisassa Phil Heath on yksi kovimmista ennakkosuosikeista ja Arnold Classicissa, joka pidetään neljän 4 viikon päästä, hän on yksi kovimmista ennakkosuosikeista.

Nyt suomalaisilla faneilla on mahdollisuus nähdä Phil Heathin tähtiesiintyminen Force Fitness Classicissa 19. huhtikuuta. Lisää informaatiota Force Fitness Classic -tapahtumasta keskiviikkona!

Stay tuned!
...

Pakkohan tuo Heath on nähdä :wtf: . Toivotaan että Heath todellakin tulee Kultsalle.

No perskeles, mietin jo että jätän koko kultsan keikan väliin.... noup, jos Heath on siellä, niin pakkohan se on paikalle tulla. :eek:

Ai saatana, helvetin kova juttu! Pakko vääntäytyä itekin katsomaan ekaa kertaa kisoja paikan päälle, oonkin odottanut koska saadaan joku kovan tason pro Suomeen.. :hyvä:

wautzi:rock:
ps:oon kuullu huhui et pode ois tulos kisaa,mitäköhän Heath tykkää white pale punisherist:hyvä:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Käsi ylös kuka haluaisi Heathin Miken kameran eteen ja mun visioiden valtaan tuomaan ammattilaisen kaikille teille uber kovissa kuvissa?
mä ainaki

Toivotaan että Philin kanssa kuvaukset järjestyy. Jo ei, niin ei voi mittään. Olen ollut jo yhteydessä Philin kontaktiin ja kiire aikataulu miehellä on, minä tarvitsen vain 2 tuntia ja teen kovat kuvat.

Vihjataan kuitenkin senverran, että kevään aikana Suomeen lentää vartavasten mun kuvauksiin kaksi ihan huippua kisaajaa, yksi on mestari ja jo mahdollinen ammattilainen kun tänne saapuu. Kaksi päivää kuvaan kumpaakin, lennot on varattu ja kaikki toivottavasti menee putkeen ja tänne asti kumpainenkin omana sovittuna aikana pääsevät. Kummatkin olivat otettuja kuvauksista ja samoin ole minä, että noin paljon nähdään vaivaa, että päästään meitsin kameran eteen.

Toivottavasti et sitten noita kuvia muokkaa samalla tavalla kuin näitä kaikkia muita viimeisimpiä. Näyttää ihan paskalta.

Voisit sit pistää netin puolelle semmosia normaalikuvia (vähemmän muokattuja), ja sit vähän enemmän muokattuja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom