foorumin voimatason seurailusta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Willem
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Galluppejahan oli silloin aikoinaan ja siellä myös nämä penkki,nosto ja kyykkymaksimi gallupit. Muistan kyllä että gallupeista luovuttiin aikoinaan, kun niitä turhina pidettiin, mutta semmoista vain tuumailin että olisi kuitenkin aika hauska seurata jos vaikka kuukauden välein voisi laittaa kehittymisensä tänne vaikka nuiden kolmen osalta, niin näkisi miten koko foorumin yleinen suoritustaso nousee...vai nouseeko :D

Että tuommoista tuumailin ja ihan ehdotuksena ilmaan ajattelin heittää jos vaikka keskustelua herättäisi suuntaan tai toiseen...

Tulis muuten aika paljon viestejä :eek:

EDIT: maailman turhin viesti :D Mä en ees tiädä mitä mä tarkotan tolla. Meen ampumaan itteni. Moido.

Turhaa kai kehitystä on kuukauden ajanjaksolla tarkastella, itse pidän mielummin vuotta tai ainakin puoltavuotta katsastus välillä. Itsehän kuitenkin tietää voimatasonsa nousun, en vain kiinnitä siihen kuukausittain suurta huomiota. Sit tollaseen pitäs selvittää kaikki mahdollisesti vaikuttavat tekijät kuten esimerkiksi loukkaantumiset, elämän tilanteet (läheisen kuolema, ero), sairastelut, kuurit (mahdolliset) jne, jne....

Originally posted by jpm
Turhaa kai kehitystä on kuukauden ajanjaksolla tarkastella, itse pidän mielummin vuotta tai ainakin puoltavuotta katsastus välillä. Itsehän kuitenkin tietää voimatasonsa nousun, en vain kiinnitä siihen kuukausittain suurta huomiota. Sit tollaseen pitäs selvittää kaikki mahdollisesti vaikuttavat tekijät kuten esimerkiksi loukkaantumiset, elämän tilanteet (läheisen kuolema, ero), sairastelut, kuurit (mahdolliset) jne, jne....

Juu, kyllähän kuukausi lyhyt aika onkin... mietin nyt vain että osasinkohan selittää tuon ideani sitten oikein, eli ei tietenkään mitään sellaista että jokaisen henk.koht tulokset tulisivat erikseen, vaan ajattelin samanlaista systeemiä kuin aikoinaan oli esim. se penkki galluppi, eli ihan normaalia anonyymiä galluppia.

Ja en tietenkään ajatellut että siitä mitään tilastollisesti tarkkaa juttua tulisikaan, olisipahan vain mukava katsella niinkuin silloin aikoinaankin että kuinka paljon on suurinpiirtein vaikka 200kg penkkaajia tai 200kg maastanostajia forumilla pyörimässä. Eli saisi niinkuin suurinpiirtein jonkinlaista osviittaa millaista porukkaa on ja miten itse sijoittuu:p eli uteliaisuuttahanihan minä tätä ehdottelin :D

Toivottavasti nyt sain jotain tolokkua tähän, vai onkohan lienee jo nuppi lahonnu peruuttamattomasti....

Kannattaa sitten rajata näitä harjoitustuloksia ns. raw-nostoiksi, eli siis ilman voimanostovarusteita joita ovat mm. trikoot, alustrikoot, aluspaita, penkkipaita ja polvisiteet. Täällä nyt kuitenkin liikkuu varmasti aika paljon ihan tavallisia kuntosalilla kävijöitä joilla ei välttämättä löydy yhtään ed.mainittua artikkelia treenikassistaan, joten olisi varmasti helpompaa vertailla tuloksia keskenään jos ne on tehty samanlaisilla varusteilla. Esim. joku voi kyykätä vaikkapa ilman varusteita 220kg ja joku toinen omistaa kaikki kamppeet mitä maailmasta löytyy ja saakin 300kg, vaikka ei olisi sen vahvempi kuin 220kg ilman varusteita, niin tästä toisesta hemmosta tulisi heti "300kg:n kyykkääjä" vaikka ei sitä oikeasti olekaan. Tai sitten 220kg:n kyykkääjä(se joka ei omista kamppeita) ei ole oikeasti 220kg:n kyykkääjä, vaan 300kg:n, tai mistä sen tietää kun sillä ei ole varusteita, eli pointti on tämä.

Mihin tämä kaatuu on se, että ihmiset ei ole rehellisiä netissä. Kyllä mun koirakin penkkaa +500kg, jos joku sitä ei pääse tarkistamaan... ;)

Mä ainakin yritän parhaani mukaan nostaa forumin voimatasoa. :D
Jos ei muuten, ni pitää lisätä tohon signeeraukseen jotain. :lol2:

joo ja sit roina / natu puoli erikseen:lol1:

no myönnetään huono vitsi

Originally posted by Kilppa
Mihin tämä kaatuu on se, että ihmiset ei ole rehellisiä netissä. Kyllä mun koirakin penkkaa +500kg, jos joku sitä ei pääse tarkistamaan... ;)

Sitä minäkin aluksi mietin, että tulisko sinne niitä lisiä, mutta muistelisin että silloin aikoinaan oli ihan normaalin tuntuinen se gallupin tulosjakauma, esim. muistaakseni 250kg penkkaajia taisi olla vain pari ja sen yli ei ainoatakaan ja keskimäärin 80-120kg:ssa oli eniten ääniä, eli jos anonyyminä vastailtiin, niin mitäpä oli järkeä valehdella.....

Originally posted by JJJ
Mä ainakin yritän parhaani mukaan nostaa forumin voimatasoa. [/B]

Jesh, asennetta :kippis1:

Mielestäni yksi semmoinen kysely olisi ihan jees vaikka 3-6kk välein.

Olis mukava tälläkin hetkellä nähdä se jakauma, kuin paljon on ihmisiä, joiden yht. tulos on esim. yli 700kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom