Flunssassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tomekkio sanoi:
Niin voiko vähän flunssaisena treenta? Jos on vähän nuha ja silmät vuotaa..

jos tuntuu vähänki pahalta nii ei missää nimes vaikuta... mut jos vähä vain tuntuu eikä pahemmi haittaa nii kyl mä ainaki reenaan, tyhmänä oon jopa reenannu kuumeessaki ja siinä ei oo hevon vitun järkeä. kuuntele kroppaas

kipeänä ei kannata lähtee salille, tulet vaan entistä pahemmin kipeäksi ja sit on :wall: kun et pääse koko seuraavana viikkona salille. uskoisin että kaikilla kulkee treeni paremmin jos on täysin terve, pieni flunssa ei välttämättä treeniä kaada mutta ei siitä saa kaikkea varmastikkaan irti silloin ja saatat tulla kunnolla kipeäksi jolloin vituttaa sit urakalla.

itse olen myös vähän flunssassa kun aloitin dietin maanantaina ja kävin tiistai aamuna klo 0600 juoksemassa aamulenkkiä kauheassa vesisateessa ja 20m/s tuulessa -> kauhea flunssa. heitin kalorit samantien plussalle ja jätin menemättä salille. ens maanantaina sit 100% terveenä uus yritys.

Mulla on ollut joku viisi päivää flunssa, ekoina päivinä vähän lämpöäkin. Nuha ja kurkkukipu ei millään meinannut lähteä, joten päätin niistä huolimatta käydä rykäsemässä treenin salilla. Kuten aina, homma lähti käsistä ja treeni venähti... lopputuloksena se että ruumiinlämpö lähti oikein nättiin nousuun ja tuli paska olo. Toivottavasti ei nyt ihan kuumeeksi muutu. Suosittelen jättämään väliin, ei kannata loppuviikon (tai vuoden :itku: ) treenejä pilata sen takia, että pääset yhden kerran vajaakuntoisena sinne heilumaan.

Esim. tällä viikolla olen reenannut nuhaisena. Se aina niin riippuu. Jos on ihan pikkiriikkisenkään vertaa kuumeinen olo tai lämpö noussut, niin ei mitään muuta kuin paljon nestettä, ruokaa ja lepoa, EI reeniä. Jos taas on pientä nuhaa tms. olevinaan romuskaa, niin mun ainakin kärsii reenata.

Nuha on muuten nyt ollut jo pari päivää voitettu kanta, alkoi viime viikonloppuna. :) Tämän viikon reenitkin olleet semmosia "ihan ok" tasoisia, eivät loistavia, mutta eivät paskojakaan, nuhasta huolimatta.

Kai tää on yksilöllistä. Joillakin pienikin lenzu veltostaa niin pirusti ja joillakin ei vaikuta mitään vasta kuin ankara kuume ja flunssalihas- ja nivelkivut.

Sairaana treenaaminen voi aiheuttaa pahimmillaan kuolemaan johtavan jälkitaudin. Riippumatta iästä. Tämä kannattanee pitää mielessä.

Parantuminen

Moro.

Nyt kun on porukalla todettu että ei ole järkeä treenata flunssaisena, niin miten porukka hoitaa flunssaa?

Oma tilanteeni ollut on/off -flunssa kaksi-kolme viikkoa sekä +4kg painoa ja reilun parin viikon päästä etelään. Aamufillaroinnin olisin polkenu, mut luin tämän threadin.

t. Oge

Oge sanoi:
Moro.

Nyt kun on porukalla todettu että ei ole järkeä treenata flunssaisena, niin miten porukka hoitaa flunssaa?

syömällä rutkasti ruokaa ja vitamiineja ynm. lepoa ja nestettä kunnolla myös. suosittelen valkosipulia syötäväks... joka päivä vedän semmosen pillerin pari kertaa mis on c-vitamiinia ja valkosipulia rutkasti, ainakun tuntuu et tulos kipeeks nii rutkasti valkosipulia ja c-vitskua ja en oo tullu kipeeks

Mä treenaan jos ei ole kuumeinen olo tai muuten mitään ongelmia siinä että treeni kulkee. Jos olo on vähänkään tukkoinen tai voimaton, niin sitte kotiin lukemaan pakkista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom