Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shamrock sanoi:Syksyhän laittaa tunnetusti aina nuo flunssavirukset/bakteerit liikkeelle. Itse harvemmin sairastelen, mutta jostain syystä nyt pääsi pöpö yllättämään (jo melkein kaksi viikkoa). Normaalisti mulla nousee aina nopeasti kuume ja sairaus menee nopeasti ohi. Nyt jostain syystä sitkeä pikkupaskiainen pysyy kropassa kuin "tauti"... pientä lämpöä joka sahaa välillä pois ja taas nousee vähän yms. Lisäksi keuhkoputkentulehdusta, pumppu hakkaa kuin viime päivää, kun vähänkin
kävelee portaita tms. ja muutenkin olo on kuin olisi pesismailalla temmottu. Onko muilla ollut tätä samaa sitkeää flunssaa ja miten nopeasti on mennyt ohi?
B.O.S.S. sanoi:Kai se on ok reenata, vaikka pöpöä oliski ropassa jos kerran reeni kulkee ja olo treenatessa ok.
annostus varmaan oli väärä. mulla se ilmeisesti tepsi ku jäi alle viikkoon8Balls sanoi:whiski kuurikaan ei tepsiny.
hafanafa sanoi:annostus varmaan oli väärä. mulla se ilmeisesti tepsi ku jäi alle viikkoon
Korkkari sanoi:SannaK oletko huomannut vastustuskykysi parantuneen tuon joessa uimisen takia.
Tomi sanoi:Likkakaverilla on nyt jotain ihmeellistä yskää ollut pari päivää. Jos se iskee muhun nyt 10 päivää ennen kisoja niin hekoheko. :( Oon syönyt paljon c-vitamiinia ja 3 x 15 g glutamiinia nyt parin päivän ajan. Noh, murehditaan sitten jos flunssa iskee. Mä toisaalta luulen, että mulla oli samoja yskän oireita viime viikolla, mutta lievempänä. Ehkä likkakaveri saikin multa ton pöpön ja ite oon näin ollen jo "kuivilla"? :D