Flunssaa liikenteessä

Syksyhän laittaa tunnetusti aina nuo flunssavirukset/bakteerit liikkeelle. Itse harvemmin sairastelen, mutta jostain syystä nyt pääsi pöpö yllättämään (jo melkein kaksi viikkoa). Normaalisti mulla nousee aina nopeasti kuume ja sairaus menee nopeasti ohi. Nyt jostain syystä sitkeä pikkupaskiainen pysyy kropassa kuin "tauti"... pientä lämpöä joka sahaa välillä pois ja taas nousee vähän yms. Lisäksi keuhkoputkentulehdusta, pumppu hakkaa kuin viime päivää, kun vähänkin
kävelee portaita tms. ja muutenkin olo on kuin olisi pesismailalla temmottu. Onko muilla ollut tätä samaa sitkeää flunssaa ja miten nopeasti on mennyt ohi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla alko eilen flunssa. Ja kyllä raivostuttaa! Kurkku on kipee ja dedä dugossa. Eilen meni 2g c-vitamiinia + muut vitskut ja mineraalit. ;)
Perrrrrrrrr.. toivottavasti menee pian ohi. Onks sulla Shamrock vitamiineja ja mineraaleja koneessa? Entä onko dieetti päällä, syötkö riittävästi?
Mulla ei oo lämpö noussu vana LASKENU :eek: 35,8 eilen illalla ja tänään aamulla, vaikka normaali mulla on vakaa 36,8 astetta. Outoa!

Jepjep. Mulla tärähti kans viikko takaperin tiistaina päälle. Olin kans hiukan huuli pyöreenä. En oo muutamaan vuoteen sairastellutkaan yhtään mitään. Kurkku pahuksen huonona, dogga dugossa, lämpö heittelee eestaas. Nyt jo alkaa normalisoituun.

Omituisinta on kuitenkin ollut helvetin kipeet polvet, WTF?! Jos en nyt ihan väärin oo paikantanu niin nimenomaan toi jänne. En ymmärrä. Rappujen nousu ollu ihan mielenkiintoista.

tautieedit: meinas ihan unohtua. rassaavinta on ollu uskomaton väsymys ja voimattomuus. unta vois vedellä palloon 12 h. ja lopunkin ajan vaan maata perseellään.

Mulla sama vika iski, flunssa päällä, dodii. Tosin flunssa "taisi" aiheutua omasta tyhmyydestä...Vasta eilen muistin kuinka lauantaiyönä olin baarista tullessani hukannut villatakkini, kävellyt pelkkä t-paita päällä ympäriinsä, ja lähellä himaa mennyt vielä johonkin muthafucking lehtiroskikseen nukkumaan. Ei ollut ihan lämpimin yö...

tokkopaisto sanoi:
Omituisinta on kuitenkin ollut helvetin kipeet polvet, WTF?! Jos en nyt ihan väärin oo paikantanu niin nimenomaan toi jänne. En ymmärrä. Rappujen nousu ollu ihan mielenkiintoista.

Virusperäiset infektiot voivat aiheuttaa lihasarkuutta eli tässä tapauksessa flunssa. Itsellä huomaan tulevan flunssan sillä että reidet tulevat hieman aroiksi. Joka on muuten just nyt päällä :curs: :(

Eilen pamahti flunssa päälle, kuumetta illalla ja yöllä sitten järjetöntä hikoilua ja saatanallisia painajaisia. Huonot yöunet takana ja heräilin kokoajan samaan painajaiseen: tuntui että joku kuristi. Nyt alkoi taas C-vitamiinin nauttiminen neljän kuukauden tauon jälkeen.
Sairaslomaa on tietenkin turha odottaa, aamulla mulla on kuumetta ollut viimeksi armeijassa, ja tietenkin jossain paskataudissa ulkomailla.

Kaikki hyvät jutut tulee tietysti vasta jälkijättöisesti mieleen, niin nytkin. Moni mättää c:tä naamatauluun flunssaa taittaakseen. Rupesin itse vasta nyt miettimään että onko noissa ternimaito-juttujen vastustuskykyä parantavissa väitteissä perää? Harmi kun ei tullut aiemmin mieleen, oisin voinu ihan omasta intressistä kokeilla kitata tonkallisen lämmintä lehmän tissimaitoo (ternisellaista). Kaupan ilmoitustaululla kun välillä ilmoittelee joku karjatilallinen terniä myyvänsä. Ehkä ens kerralla.

tokkopaisto sanoi:
Rupesin itse vasta nyt miettimään että onko noissa ternimaito-juttujen vastustuskykyä parantavissa väitteissä perää?

Onhan tosta tehty muutamia (humpuuki)tutkimuksia. Noita kapseleita voisi alkaa säännöllisesti vetämään, jos ne eivät kävisi pidemmän päälle niin perskuleen kalliiksi.

Täälä kans podetaan, tosin mulla on vain helvetillinen nuha, joka taas puolestaan aiheuttaa kauhean päänsäryn. Ihmettelen kun kurkku ei tullut kipeäksi ollenkaan. Luultavasti tokenen tästä tämän viikon kuluessa...
Parempi meinaan olis tai taas jään treenikamuista jälkeen "tasiteluharjoituksissa" :curs:

Sama vika..NYt aikalailla viikon ollu flunssaa..Outo homma joo kun yleensä en sairastu helpolla niin nyt tuli ihan yllätyksenä kun heräs niin kurkku kipeä jne jne..välillä ei ees huomaa et ois flunssa, mutta aina kun pitää tehä jotain fyysisesti rankaa alkaa pumppu takomaan ja huippaamaan..

Toivottavasti ei tartte kovin pitkää taukoo pitää treeniin..tai no pitää ottaa tää vaikka diettinä ja extra pitkänän lepo päivänä..

En edes muista koska olis flunssa vaivannut viimeksi. Mies valitteli tukkoista nenää viikonloppuna ja tänä aamuna sitten heräsin kurkku karheana, pää hölmönä ja vetämätön olo koko kropassa. Ei sitten menty salille ennen töitä. Välillä on kylmä, välillä kuuma, taidan mennä suoraan kotiin nukkumaan ja vetää litran hunajateetä ja c-vitamiinia naamaan. Minähän en prkl sairastu!!! :evil:

Joo se flunssa on iskenyt muhunkin. Tänään on jo toinen päivä poissa töistä (tosin töitä ei nyt ole kuitenkaan) ja treenit on jo viime viikolta jääny välistä. Vituttaako? Kyllä vituttaa. Näillä näkymin en pääse salille kuin ensi viikonloppuna aikaisintaan. Lihat ja voimat katoavat kilvan. :curs:

Viime viikolla sain sopivasti kesäflunssan elokuun vikalle viikolle, nyt on onneks ihan hyvä olo. Teetä ja hunajaa tuli vedettyä aika paljon. C-vitskua otin myös tupla-annoksen, samoin muut vitamiinit ja buranaa otin aamuin sekä illoin. Bafucinia imeskelen vieläkin ihan muuten vaan, en kyl hirveesti uskon niiden toimivuuteen.

Täällä aloitellaan neljättä viikkoa :rock: Ja minähän en oikeesti sairastu melkein ikinä! Alkoi kurkkukipuna, sitten tuli nuha, sitten pientä lämpöä ja nyt viimeiset pari päivää olen maannut sängyn pohjalla kun on vaan väsyttänyt niin tautisesti :zzzz: Tohtori määräsi mulle nenäsumutetta ALLERGISEEN NUHAAN..

Flunssasta ollaan toipumassa, tai ainakin toivottavasti. Puolitoistaviikkoa sitten sunnuntaina oli kurkku kipeä ja treenit piti jättää välistä. Ma ja ti paheni koko ajan ja ke piti lähteä duunista veke. Lauantaina näytti vähän parempaa, mutta sunnuntaina alkoi vitun kova yskä. Eilisen ja tämän päivän olin poissa duunista, nyt olo on suht normaali ja huomenna pitäisi mennä duuniin. Jos huominen sujuu ongelmitta, niin sitten torstaina treenailemaan. Perseestä nämä flunssat.

Ihan hassu kuume tuli tänäpä. Korvat ja kita sattuu varsinkin kun nielaisee, mutta mitään nuhaa tai vastaavaa ei ole. Hassua

Ohi on flunssa! 1-2vkoa kestää. Kaks salipäivää meni hukkaan. Ei paha. Salille vaan jos ei kuumetta ole!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom