Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Monen aikaa matsi tulee?

Manny Pacquiao and Floyd Mayweather will finally meet in the ring on Saturday night at around 8pm local time (11pm in New York, 4am on Sunday morning in the UK and 1pm on Sunday afternoon in Sydney). Englannin aikaan 2 tuntia lisää niin se olisi Suomen noin klo 6 sunnuntai aamuna.

Puhtaasti mutua, mutta veikkaan että ottelussa voi muhia melkoinen yllätys.

Mayweather by TKO/KO.

Miksikö? No kaikki "this time it's different" kliseet sikseen - tällä kertaa Mayweatherin kulmassa/kulisseissa on ensi kertaa herrat Angel Heredia ("ravintovalmentaja") ja A.Ariza ("kuntovalmentaja") ja mies näyttää todellakin olevan elämänsä kunnossa niiden klippien/kuvien perusteella mitä olen nähnyt.

Sama mies Herediahan oli Marquezin taustalla viimeisessä Pacquiao-matsissa jossa JMM näytti huomattavasti aiempaa vahvemmalta ja kuten tiedämme käytti Mannyn kerran lattiassa ja hetkeä myöhemmin täräytti kunnolla tajun pois.

Jos ja kun Mayweather on elämänsä kunnossa (+löytänyt nuoruuden lähteen) ja päälle lasketaan vielä Mayweatherin taito-, koko- ja nopeusero Marqueziin verrattuna niin pidän pysäytystä jopa todennäköisenä. Ja kun puhutaan vuosisadan ottelusta niin en usko tilanteen tullessa Mayweatherin liikaa jarruttelevan nyt kun on mahdollisuus kerralla laittaa tatti syvälle kriitikoiden kurkkuun.

En syytä ketään douppauksesta, mutta oli keinot sitten luomut tai sopivan harmaalla alueella niin näyttävät joka tapauksessa toimivan. Mayweatheria olen fanittanut jo kauan ja joka tapauksessa olisin hänen puolelle kallellaan.

Toki Pacquiao on erilainen kuin kukaan aikaisempi vastustaja ja ottelun alkupuolella saumaa yllättää nopeudella & oudoilla kulmilla, miehen KO-trendi on kuitenkin ollut laskussa ja Mayweatherin jos jonkun pitäisi pystyä hankalista paikoista selviämään.

Suatana ei sitte mitenkää saa väijyttyä ennen töihin menoa.. eiköhän joku spoilaa ennenku oon saanu matsin katottua -.-

Ikinä en ole nyrkkeilyä seurannut, mutta pacman dokkarin jälkeen alkoi tämä matsi kiinnostaa! Hyvä että löytää itsestäkin uusia urheilumiehen piirteitä ja kiinnostuksen kohteita. Toivottavasti tulee hieno ottelu. Mitkä on "top points" mitä kannattaisi huomoida matsista?

Ikinä en ole nyrkkeilyä seurannut, mutta pacman dokkarin jälkeen alkoi tämä matsi kiinnostaa! Hyvä että löytää itsestäkin uusia urheilumiehen piirteitä ja kiinnostuksen kohteita. Toivottavasti tulee hieno ottelu. Mitkä on "top points" mitä kannattaisi huomoida matsista?

En ihan hirveästi nyrkkeilystä tiedä, mutta tyylillisesti Mayweather luottaa paljon reflekseihin ja nopeuteen, jotka yleensä heikkenee iän myötä ja merkkejä siitä oli ainakin joidenkin mielestä nähtävissä jo viime otteluissa. Eli mielenkiintoista on, pystyykö Mayweather väistelemään tuttuun tapaan iskuja varsinkin, kun Manny on southpaw?

Mayweather tykkää myös sitoa/painia paljon ja liikkua harmaalla alueella ja mätkiä siirtymisten välillä. Esim. Isku, sitominen ja vähän painia, joskus laitonta pään painamista yms., irti ja isku. Manny ei mun ymmärtääkseni ole ollut hirmu vakuuttava tällä alueella. Eli pystyykö Mayweather sitomaan ja voittamaan em. tilanteet vai onnistuuko Manny pysymään irti tai pitämään clinchin kunnes tuomari tule irrottamaan?

Mannyn vahvuudet on pitkissä lyöntisarjoissa ja vasenkätisyyden hyödyntämisessä. Eli pystyykö Manny vetämään kunnon comboja vai pääseekö Mayweather pois edestä tai saako sidottua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mihis ketjuun meen sitte kertomaan? ja kyllä oon nyrkkeily fani. veikkaan vaan et tää tulee olee 12 erää pistenekkailuu... en tajuu Mayweatherin supersuosiota ku sil on niin boring tyyli.

Sen tyylihän on aivan uskomattoman kaunista katseltavaa, täydellistä puolustuksellista nyrkkeilyä. Anna mä arvaan; Mike Tyson on mielestäsi kaikkien aikojen kovin? ;)

Sen tyylihän on aivan uskomattoman kaunista katseltavaa, täydellistä puolustuksellista nyrkkeilyä. Anna mä arvaan; Mike Tyson on mielestäsi kaikkien aikojen kovin? ;)

onse kumma ku huippunyrkkeily valmentajat ja ottelijat ovat sanoneet Floydia moneen moneen otteeseen tylsäksi ottelijaks, mutta sitte kun joku pakkiksella sanoo niin on automaattisesti "just bleed" miehiä! :D Tyson oli eläin! ;)

Vaikka kuinka mma:sta tykkään niin onhan nyrkkeilyssä oma erityinen taika, ehkä pidemmän historian ansiosta. Nimenomaan tälläiset suuret ottelut ovat hienoja. Tämä on kyllä pakko nähdä. Toivottavastii Pac voittaa vaikkei ennakkosuosikki ole.

onse kumma ku huippunyrkkeily valmentajat ja ottelijat ovat sanoneet Floydia moneen moneen otteeseen tylsäksi ottelijaks, mutta sitte kun joku pakkiksella sanoo niin on automaattisesti "just bleed" miehiä! :D Tyson oli eläin! ;)

Pitäiskö sun pysyä siellä mma forever puolella tai perustaa eri ketju tälle sanomallesi? Floydin otteleminen parhaimmillaan on todellista taidetta.

Manny Pacquiao and Floyd Mayweather will finally meet in the ring on Saturday night at around 8pm local time (11pm in New York, 4am on Sunday morning in the UK and 1pm on Sunday afternoon in Sydney). Englannin aikaan 2 tuntia lisää niin se olisi Suomen noin klo 6 sunnuntai aamuna.

Mayweather vs. Pacquiao fight time, TV schedule for Floyd Mayweather vs. Manny Pacquaio

Tuossa on nyt lisää jotain kellonaikoja, mutta oon ihan hukassa tuon ET-timezonen kanssa eli onko se nyt sitten niin, että 06.00 aikaan Suomessa alkaa main event?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom