Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos en väärin muista niin Jenkeissä tuo ppv on 99$.

Yhdysvalloissa valtaisan ennakkohehkun osakseen saanut matsi maksaa tv:n kautta katsottuna 89,90 dollaria (noin 85 euroa).

Muutaman penni tarttis kasata jos haluu (halusi?) katsomaan.

"Forbesin mukaan tavallisille tallaajille myyntiin laitettiin vain 500–1 000 lippua. Niiden hintaluokka oli 1 500–10 000 dollaria.

Lippujen jälleenmyyntisivustoilla summat ovat aivan toista luokkaa. Esimerkiksi StubHub-sivustolla kehän laidalle pääsystä saa toistaiseksi pulittaa jopa 128 705,25 dollaria eli 119 000 euroa. Halvimmillaan ottelua pääsee katsomaan ylätasanteelle vajaalla 5 500 eurolla. Pääsylippujen keskiarvohinta on Forbesin mukaan toistaiseksi 10 150 euroa. "

Yksi lippu jopa 130 000 dollaria ? ?Vuosisadan taistelusta? pyydetään poskettomia summia - Nyrkkeily - Ilta-Sanomat

Tuloksen voin tsiikata netistä jos muistan mutta itseäni ei tämmöinen överitouhu paljoa nappaa. Muutenkin nyrkkeily on aika perseestä vaikka itse lajina onkin erittäin mielenkiintoinen. Bisnes vie ja laji kärsii.

Mun mielestä ekat kolme erää on hyvin tärkeitä. Manny vois aktiivisempana naputella alussa edun pisteillä jonka jälkeen Floyd joutuu tekemään muutoksia taktiikkaan ja lähtemään aggressiivisemmin painamaan hyökkäykseen ja ottamaan erävoittoja kiinni. Veikkaan että Pacman on vahvoilla jos Floyd on pakotettuna lyömään painetta. Toisaalta jos Floyd vie ekat erät ja on johdossa kolmen erän jälkeen voi Pacmanilla olla vaikeuksia saada erävoittoja parasta puolustavaa nyrkkeilijää vastaan. Se joka voittaa ottelun alun, voittaa koko matsin. Tyrmäystä ei tule.

oonkohan ainoo ihminen jota ei vois vähempää kiinnostaa tää matsi :D

Luulen, että suurta osaa maailman ihmisistä tämä matsi ei voisi vähempää kiinnostaa. :) Mutta jos nyrkkeilyä noin niinku muuten seuraat tai pidät itseäsi lajin fanina, eikä tämä matsi nappaa yhtään, niin onhan se kyllä aika outoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et, mutta muut ei välttämättä tuu kertomaan sitä tät matsia käsittelevää ketjuu :D ei pahalla

mihis ketjuun meen sitte kertomaan? ja kyllä oon nyrkkeily fani. veikkaan vaan et tää tulee olee 12 erää pistenekkailuu... en tajuu Mayweatherin supersuosiota ku sil on niin boring tyyli.

mihis ketjuun meen sitte kertomaan? ja kyllä oon nyrkkeily fani. veikkaan vaan et tää tulee olee 12 erää pistenekkailuu... en tajuu Mayweatherin supersuosiota ku sil on niin boring tyyli.

Eli et selvästikkään ole nyrkkeilyfani vaan just bleed miehiä ;)

en tajuu Mayweatherin supersuosiota ku sil on niin boring tyyli.

Ottelutyylihän ei ole syy Mayweatherin suosioon(vai pitäisikö puhua siitä, että kuinka paljon sitä vihataan ja toivotaan häviävän), mutta mies on kiistattomasti yksi parhaista nyrkkeilijöistä koskaan ja on saanut hyvällä promootiolla/build-upilla rakennettua jo monta megaottelua urallaan ja voittanut tukun lajin suurimpia tähtiä häviämättä koskaan. Lähinnä vain teknistä nyrkkeilyä ja lajin hienompia nyansseja ymmärtävät nyrkkeilyfanit osaavat arvostaa miehen otteita kehässä. Ottelun hallinta(ring generalship suomeksi?), huikean hyvä puolustustekniikka, tarkasti ajoitetut ja maalinsa löytävät vastaiskut jne.. mä ainakin tykkään kovasti katsoa sellaista - Toinen ehdoton suosikki teknisen osaamisen saralla on Guillermo Rigondeaux, jonka näen vielä Floydiakin parempana teknisenä nyrkkeilijänä ja kuubalaisen arsenaaliin kuuluvat em mainittujen ominaisuuksien lisäksi myös hämmästyttävä nopeus & atleettisuus, joita Floydilla ei ole.

Hienoa että tämäkin tapahtuma lähestyy. Sormet ristiin että löytyy hyvätasoinen striimi, koska tuo ppv on aivan naurettavan hintainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom