flirtti salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä olette mieltä flirtistä kuntosalilla? Omasta mielestäni ajatus tuntui pitkään tosi naurettavalta, ja oli lähinnä ärsyttävää jos joku tuli juttelemaan kesken treenin. Nyt olen huomannut seuraavani aika tarkkaan yhden kivan näköisen kundin treeniä (ollaan usein salilla samaan aikaan), mutta en oikein tiedä haluanko tehdä asian eteen mitään. Joten kuinka teitä miehiä kannattaa salilla lähestyä, vai kannattaako se ollenkaan? "Miten tää laite toimii?" -tyyliset avaukset ei oikein toimi kun oon salilla tahkonnut yli 4 vuotta...

Kyseinen tyyppi häiritsee kohta mun keskittymistä, pitäisköhän muuttaa treenini ajankohtaa *virn*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tuomi
Nyt olen huomannut seuraavani aika tarkkaan yhden kivan näköisen kundin treeniä (ollaan usein salilla samaan aikaan), mutta en oikein tiedä haluanko tehdä asian eteen mitään.
Hei kuule, tule rohkeasti vaan juttelemaan. En mä ole niin vihainen miltä näytän. :haart:

Kimppuun vaan, ja jos ei jätkää kiinosta niin sit vaihat treeniajankohtaa...
Paitsi jos se on oikeesti Tomi, siinä vaiheessa kehotan pysymään mahdollisimman kaukana siitä;) ja vaihtamaan salia (esim. samalle salille minun kanssa):D

Joten kuinka teitä miehiä kannattaa salilla lähestyä, vai kannattaako se ollenkaan?

Totta kai kannattaa. Aina toimiva iskulause on "surffaatko sä koskaan pakkotoisto.comissa?" ;) Tuosta on helppo jatkaa. :thumbs:

edit.

Itse arvostan kovasti naisten iskuyrityksiä salilla, osoittaahan se luonnetta enemmän kuin baarissa kello 3. Jostain syystä naiset ovat kovin varautuneita nykyään päivänvalossa, mistähän tuo johtuu? Ehkä useimmat keskittää senssinsä yökerhoon ja sitten jos yrittää vaikka salilla jutella niin katsotaan helposti kieroon. Sinänsä sääli että ihan perusläppääkin on joskus vaikea saada aikaiseksi keskellä päivää tuntemattomien kanssa :itku: Muutenkin tuntuu että mimmejä pitää aina paneskella ennenkuin niistä saa mitään järkevää tai henkilökohtaista sanaa irti :urjo:

Originally posted by ketjupökäle
Muutenkin tuntuu että mimmejä pitää aina paneskella ennenkuin niistä saa mitään järkevää tai henkilökohtaista sanaa irti :urjo:

Minua surettaa se, että suurin osa naisista himoitsee vain penistäni. Kovin harva osaa arvostaa sitä, että minulla on myös upea vartalo. Naiset ovat kamalia. :itsesäälihukkumiskuolema: :itku:

Mitä olette mieltä flirtistä kuntosalilla? Omasta mielestäni ajatus tuntui pitkään tosi naurettavalta, ja oli lähinnä ärsyttävää jos joku tuli juttelemaan kesken treenin. Nyt olen huomannut seuraavani aika tarkkaan yhden kivan näköisen kundin treeniä (ollaan usein salilla samaan aikaan), mutta en oikein tiedä haluanko tehdä asian eteen mitään. Joten kuinka teitä miehiä kannattaa salilla lähestyä, vai kannattaako se ollenkaan? "Miten tää laite toimii?" -tyyliset avaukset ei oikein toimi kun oon salilla tahkonnut yli 4 vuotta...

Kyseinen tyyppi häiritsee kohta mun keskittymistä, pitäisköhän muuttaa treenini ajankohtaa *virn*

Rohkeasti vaan pyytämään vaikka ulos syömään tai jotain... siinä se sitten selviää haluaako kyseinen kaveri mitään. Eipähän ainakaan enää jää sitten myöhemmin jossittelun varaan, jos se oiskin vaikka... hmm.. harmi kun en pyytäny...

Ois muuten mukava tietää naistenkin mielipiteitä lähentely yrityksistä salilla. Häiritseekö teitä jos joku mies tulee lähestymään salilla? Ja mitähän tämän miehen pitäisi sanoa, jottei tekisi itseään täysin naurun alaiseksi???

Originally posted by chugger
... Ja mitähän tämän miehen pitäisi sanoa, jottei tekisi itseään täysin naurun alaiseksi???

Kysyt vaikka siltä naiselta että :"Käytkö sä täällä usein?" -toimii aina :D:D

Itselläni auttaa, kun en käytä silmälasejani salilla. Olen siis käytännössä sokea ja ihmiset näyttävät pikselimössöltä. Keskittyminen paranee silmissä.

Töölö Gymillä... *hymy*
Rintafile, tuo Kallen kävelevä gay-liite, käy myös Töölö gymillä. :rolleyes:

Mitä olette mieltä flirtistä kuntosalilla?

Jos kesken harjootelun tuliis joku pligga silmiään räpsytteleen, niin kyllä sais sellaset lähröt jot ei oo toissii nähry.

Mutta sitten kun ollaan treenit treenattu ja ollan poistumassa ja lähtö rituaaleja tekemässä, niin sitten vois tulla vaikka ketä jututtaan.

Töölö Gymillä... *hymy*

Jaahas. Mee nykäseen vaan hihasta seuraavalla kerralla :)

ps. Ootko se yks brunetti?

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Ootko katellu mua? :D

Originally posted by rintafile
Jaahas. Mee nykäseen vaan hihasta seuraavalla kerralla :)

ps. Ootko se yks brunetti?

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Ootko katellu mua? :D

Ei jumalauta. Hei privaan nyt tollaset ettei tää ihan seuranhakupalstaks muutu.!

Tainno... :D

Sais siinä itse kukin varoa jos kesken kyykky- tai vetosarjan tulis joku kysymään: "Hei voisitsä siis niinku neuvoo miten toi kickback tehdään? Ja btw, käytsä täällä usein?" tai jotain vastaavaa. :D

Originally posted by rintafile

ps. Ootko se rivakka remonttimies, jolla on miehen kyynärvarret?

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Ootko katellu mua? Koska jos olet, niin minäkin sinua. Rintakarvasi ovat aistikkaat.
Korjattu.

Originally posted by JohnnyB
Kysyt vaikka siltä naiselta että :"Käytkö sä täällä usein?" -toimii aina :D:D
Toinen todella toimiva: "Asutko tässä lähellä?":david:

Originally posted by Hannibal
Minua surettaa se, että suurin osa naisista himoitsee vain penistäni. Kovin harva osaa arvostaa sitä, että minulla on myös upea vartalo. Naiset ovat kamalia. :itsesäälihukkumiskuolema: :itku:

LOLLO!!! :D :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom