Flexi-bar (syvien lihasten kuntoutus– ja harjoitusväline, flexibar)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja astro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Kellään kokemuksia/neuvoja ko. välineen käyttöön ja sen kanssa treenaamiseen? En saa värähtelyä jatkumaan kovin pitkään eikä hengittäminen tule kyseeseen koska silloin kadotan jännityksen keskivartalosta. Jos joku on kokenut ahaa-elämyksiä tuon kepakon kanssa niin kirjoita tänne, kiitos.

Animoituja liikkeitä: http://www.flexi-bar.co.uk/content/exercises/uebung_ani/ani.php

Kerran yhillä messuilla kokeilin. Ei tuntunut kovin ihmeelliseltä, mutta ei ollut kyllä kovin kauaa aikaa kokeilla :(

E: nyt vasta luin viestisi kokonaan, enkä vastannut kysymyksiisii, sori :nolo:

Merkillisen näköinen keppi. Perustuuko tuolla harjoittelu kepin "notkumista" vastaan asennon ylläpitämiseen vaiko mihin?

astro: -Keskivartalossa jännityksen säilyttämiseksi hengitys pitäisi suorittaa ns. kylkiin, jolloin pallealihas ei liiku hengityksen aikana, vaan se antaa vastapaineen lantionpohjan lihasten ja syvien poikittaisten vatsalihaksien jännitykselle.

Tossa linkin ykkösharjotuksessa pitää olla varovainen, ettei läiskähä munille toi keppi. Sori offis.
Edit: Oon nähny kyllä omalla salilla, kun jotkut naiset tekee tolla jotain, en kyllä ite oo kokeillu. Kai se toimii jos ne sillä jatkuvasti tekee, mene ja tiedä.

Kokeiltiin tota messuilla ja ainakin itsellä jäi sellainen olo, että tota ois kiva kokeilla lämmittelyyn treenissä. En mä kotiin tollasta hommais, mutta tulis sillä varmaan salilla vemputettua.

Tossa linkin ykkösharjotuksessa pitää olla varovainen, ettei läiskähä munille toi keppi. Sori offis.
Edit: Oon nähny kyllä omalla salilla, kun jotkut naiset tekee tolla jotain, en kyllä ite oo kokeillu. Kai se toimii jos ne sillä jatkuvasti tekee, mene ja tiedä.

:D:D Joo kannattaa varo, voi kusta hunajaa ku toi pallo oikein alapäähä kopsahtaa :hyper: Ja ettei iha off-topikiks me ni toi vois kyl toimii, ei välttämättä hirveenä lihasten kasvattajana mutta lämmittelyssä. Ku tossahan moni lihas on koko aja jännityksessä ja tulee "supistuksia" koko ajan niihi lihaksee ku sticki vatkaa edes takas...? Oma mielipiteeni ;)

Kyllähän toi cool on, olen käyttänyt muutaman kerran, mutta en ole viitsinyt hommata ainakaan toistaiseksi vielä itselleni.

Kyllähän toi cool on, olen käyttänyt muutaman kerran, mutta en ole viitsinyt hommata ainakaan toistaiseksi vielä itselleni.

Fysioterapeutti tuota suositteli kiertäjäkalvosin-lihasten harjoittamiseen kun on toisessa olkanivelessä vähän löysiä. Onko kenelläkään kokemuksi vehkeestä ao. käytössä ?

Jaaha, näköjään on tullut moista keppia täällä parisen vuotta sitten ihmeteltyä...

No nyt on pari kuukautta sitten tullut moinen hommattua ja sillä opiskeltua vemputtelua suuntaan jos toiseenkin. Varsin tehokkaan oloinen tikkuhan tuo on, kun pääsee jyvälle tuon käytössä. Myös ne asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä ja tykästyneet kyseiseen kepakkoon kenen kanssa tuota on vemputeltu.

Hyytelö: -Kokemukset tosiaan ovat varsin suppeat itsellä tuosta, mutta ainakin sijoiltaan menneiden ja leikattujen olkapäiden alkukuntoutukseen on sopinut oikein hyvin ja harjoitus on mennyt perille sinne minne on pitänytkin. Toki vaatii hieman harjoittelua ja totuttelua ja todennäköisesti myös ohjausta alkuun. Enempi tuo mun mielestä on sellaista yleistä tukevuutta hartiarenkaan alueella lisäävää harjoitusta kuin kohdistettua, mutta saa nähdä muuttuuko tuo mielipide jahka tuota enempi käyttää...

Ja on nuo omatkin olkapäät (useasti sijoiltaan menneitä) tykänneet tuosta ja yhdessä kahvakuulien heiluttelujen kanssa on toiminut oikeen mukavasti, eli sopii myös muuhunkin kuin alkukuntoutukseen.

Ja saa tuolla keskivartalon syvätlihatkin hyvin hereille, että sopii siihenkin. Siitä en tiedä, miten se niiden varsinaiseen vahvistamiseen sopii, mutta herättelyyn kyllä. Tuo niiden "löytäminenhän" monelle on se varsinainen ongelma ainakin alkuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onneksi sentään tuo toinen olkapää kunnossa, eli opastuksen yhteydessä pääsi testaamaan myös sen miten harjoitus menee perille kun kaikki on kunnossa - pysyy ainakin tavoitetila tiedossa...

No joka tapauksessa - kepakko lähti tilaukseen. Kertoilen kokemuksia sitten jos niistä on jotain kerrottavaa.

Google johdatti mut tähän ketjuun. Fyssari suositteli Flexi-baria käden kuntoutukseen (pitkä tarina, mutta hauis ja delta kyykänneet ja voimat tasoa nolla nyt). Onhan tuo vähän kallis kepakko, mutta näin äkkiseltään vaikuttaa ihan toimivalta. Onko kellään kokemuksia kuntoutuksessa tuosta kapineesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom