Fl0000d ketju, avautumiset ruotista tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mita vittua, tälläisella hetkellä pitää jupista itsekseen ja manata hurreja, etsiä tekosyitä ja vaipua alkoholin verhoamaan masennukseen.

Kaik yhdes koos kohti itsesäälin syövereitä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
~Voimariini ~ sanoi:
/me käpertyy sikiöasentoon ja masturboi itkien itsensä uneen. :itku:

/me huomaa voimariinin taktiikan hyväksi ja toimii samoin

Kattokaa tota Ruotsii...se näyttää ihan veltolta kyrvältä tossa kartalla :lol2:

NYT KAIKKI JOUKOLLA BOIKOTOIMAAN IKEAA, CLAS OSHLSONIA, H & M, MARABOUTA, RUOTSIN RISTEILYITÄ, KENTTIÄ, VAASAA JNE....

SUOMI, SUOMI, SUOMI,....ajetaan hurri yritykset vittuun Suomesta!!!

eipä toi kiekkohopea harmita yhtään. suomi ei todellakaan ole maailman toiseksi paras maa kiekossa, ei edes kolmanneksi paras.
sijat 5-8 on suomelle, siitä tulee lähteä. hopea oli hyvä saavutus, voitto jo sinänsä.
ruåtti on sensijaan mainio kiekkomaa ja pelaa sijoista 1-4. laajempi materiaali ja kovempi pää.
jos nyt itse peliä miettii, niin oli aika kummallista että valmentaja ei tehnyt mitään sille svedujen poikittaissyöttelylle keskialuleella. vai eikö siihen muka ole lääkettä? tai laita-/nurkkadominoinnille.
niittymäki ei pelannu mun mielestä mitenkään kummosia kisoja. ihme hehkutusta, vaikka ukko ei ole yhtään normaalia kiekkomolsee kummempi. perhostyyli ei vaan ole mun mielestä mikään ultimate ratkaisu, koska se jättää ylös tilaa ja aiheuttaa juuri sen svedujen 3. maalin kaltaisia ylireagointeja (maihinmenoja) kaukolaukauksiin. lähempää tuleviin kuteihin parempi tyyli, mutta kaukaa pitäis ottaa pystyssä.

Saatanan huorat, sisko ei tee ruokaa kun hävittiin.>__<
Eipähän tartte kuunnella lätkätouhotusta, toivottavasti, vähään aikaan samoissamäärin.

BeanMr sanoi:
Teppo tiivistää kaikkien meidän tunnot: http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/id32154.html

Mielestäni Teppo Numminen oli ehdottomasti turnauksen paras puolustaja. Pelasi perusvarmaa peliä!! Hienot kisat TEPPO! Ja koko Suomen JOUKKUE!!

Saatana kun teki pahaa kattoa tota Tepon haastattelua. Teppo on kuitenkin mulle se kaikkien aikojen suomalainen puolustaja. Vaatimaton ja hieno mies kun mikä. Hänen ja Teemun takia tämä häviö vituttaa rutkasti normaalia enemmän.

Peveliuksen Niittymäki-arvosteluun en viitti kommentoida mitään.

TRENT sanoi:
Saatana kun teki pahaa kattoa tota Tepon haastattelua. Teppo on kuitenkin mulle se kaikkien aikojen suomalainen puolustaja. Vaatimaton ja hieno mies kun mikä. Hänen ja Teemun takia tämä häviö vituttaa rutkasti normaalia enemmän.

Peveliuksen Niittymäki-arvosteluun en viitti kommentoida mitään.

Numminen on maailman parhaimpia puolustajia.. kyllä sitä mieskin saa jo itkeä tossa tilanteessa.

PenkkiPelle sanoi:
Numminen on maailman parhaimpia puolustajia.. kyllä sitä mieskin saa jo itkeä tossa tilanteessa.
En mä sillä tota sanonu, vaan nimenomaan, että voin hyvin kuvitella miltä Teposta tuntuu ja siksi oli paha kattoa haastattelua kun tuli itellekin siitä paska fiilis.

hyvä ku hävis..ei tarvi kunnella sitä vitun glider iniä,muuten olis soinut puol vuotta vähintään putkeen.

ja eipä kukaan tule jorisemaan lätkästä...H0H0H0H0H0

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom