Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Tilasin tuota jonkun verran kehujakin maustaan saanutta Massin omaa chocolate minttiä ja hyi helevetti kun on pahaa. Liekö jotain pieleen mennyttä erää, joka on siitä huolimatta laitettu myyntiin. Nimen vaan olisi pitänyt olla pelkkä "Mint". Maussa ei nimittäin ole häivähdystäkään suklaasta vaan aivan järkyttävä mintun/mentolin maku. Edes kauhallinen kaakaota sheikkerissä ei peittänyt tuota makua.

Laitoin valituksen virheellisestä tuotteesta menemään. Saas nähdä vaivautuvatko vastaamaan.

Tilauksessa tuli mukana myös näyte My Whey minttusuklaata ja se maistui siltä kuin pitääkin, eli After eightiltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jäähän siitä vähän paska maku koko firmasta tommosen kikkailun ja sumutusyritysten jälkeen. Ihan selkeetä hommaa toi on, yritetään uskotella tarjousten olevan jotenkin aivan poikkeuksellisia. Joku hölmö sitten joskus innostuu ihan vain sen korkean "alennusprosentin" takia ostamaan. Kympin huppari ja kolmen euron pipo tietysti on ihan hyviä tarjouksia jos se mainos otsassa ei haittaa ja ovat käyttökelpoisia.

Onneksi voi ite laskea onko tarjous oikeasti tarjous vai ei ;) Ja eij mua haittaa nuo "mainokset" nuis kledjuis. Massin leimojen takia mä ne ostinkin :rock:

Tilasin tuota jonkun verran kehujakin maustaan saanutta Massin omaa chocolate minttiä ja hyi helevetti kun on pahaa. Liekö jotain pieleen mennyttä erää, joka on siitä huolimatta laitettu myyntiin. Nimen vaan olisi pitänyt olla pelkkä "Mint". Maussa ei nimittäin ole häivähdystäkään suklaasta vaan aivan järkyttävä mintun/mentolin maku. Edes kauhallinen kaakaota sheikkerissä ei peittänyt tuota makua.
Se resepti ei ole enään sama. Ennen oli hyvää, nykyään maistuu pelkkä minttu. Oli viimenen törppö itselle, kun tuolta jotain tilaan. Vituttaa moinen pelleily. Aina joku kusee. Vois kertoo että resepti muuttunut niin ei tarvis odotella tuon järkyttävän pöntön kulumista.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 on loistanut myös viimeaikoina toimituksillaan. Verkkokauppa väittää että tavaraa on varastossa ja shipataan 24h sisällä - todellisuudssa kamaa ei ole varastossa, mutta rahat kyllä kelpaa. Sitten kun kamaa ei tulekkaan ja valitat asiasta hyvittävät he kyllä - Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-tilille rahaa - ja voit ostaa jotain korvaavaa tilalle. Itse en ainakaan aio ko. paikasta ostaa enää mitään ja jos en rahojani takaisin saa aion viedä asian eteenpäin myös. Ko. yritys on tässä vuosien varrella kyllä loistanut näillä kämmeillään vähän jokaisen tuntemani ihmisen kohdalla. En tiedä miten vaikeaa on tehdä vuonna 2014 verkkokauppaa jonka varastosaldo olisi oikeasti ajantasalla.

Monissa tuotteissa kyllä ihan kilpailukykyiset hinnat mutta jos toimitusaika on about sama kun tilaisi suoraan Myproteinilta niin LOL.. Suomessa kun on kuitenkin nettipuljuja jossa tuotteet lähetetään samana päivänä tilauksesta niin suosin kyllä niitä.

Se resepti ei ole enään sama. Ennen oli hyvää, nykyään maistuu pelkkä minttu. Oli viimenen törppö itselle, kun tuolta jotain tilaan. Vituttaa moinen pelleily. Aina joku kusee. Vois kertoo että resepti muuttunut niin ei tarvis odotella tuon järkyttävän pöntön kulumista.

Itse asiassa resepti muuttui jo vuosia sitten, ja samalla loppui itseltäkin tuon maun tilaaminen.

Monissa tuotteissa kyllä ihan kilpailukykyiset hinnat mutta jos toimitusaika on about sama kun tilaisi suoraan Myproteinilta niin LOL.. Suomessa kun on kuitenkin nettipuljuja jossa tuotteet lähetetään samana päivänä tilauksesta niin suosin kyllä niitä.

Itse olen tilannut viimeisen about 5 vuoden aikana varmaan 10-20 kertaa, ja joka kerta on tuotteet olleet postissa noudettavissa parin päivän sisällä tilauksesta. Fätnesstukun tilauksia onkin sitten saanut odotella aina viikon verran. Eipä minulla toisaalta ikinä niin kiire ole, etteikö jaksaisi viikkoa odottaa.

Kaksi kertaa tilannut massilta, ja molemmilla kerroilla tullut paketti perille kahdessa päivässä. Ei ole ollut ongelmia. Ainoa miinus on että noi prosentit on kyllä harhaanjohtavia, mutta hinta on ihan jees.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 on loistanut myös viimeaikoina toimituksillaan. Verkkokauppa väittää että tavaraa on varastossa ja shipataan 24h sisällä - todellisuudssa kamaa ei ole varastossa, mutta rahat kyllä kelpaa. Sitten kun kamaa ei tulekkaan ja valitat asiasta hyvittävät he kyllä - Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-tilille rahaa - ja voit ostaa jotain korvaavaa tilalle. Itse en ainakaan aio ko. paikasta ostaa enää mitään ja jos en rahojani takaisin saa aion viedä asian eteenpäin myös. Ko. yritys on tässä vuosien varrella kyllä loistanut näillä kämmeillään vähän jokaisen tuntemani ihmisen kohdalla. En tiedä miten vaikeaa on tehdä vuonna 2014 verkkokauppaa jonka varastosaldo olisi oikeasti ajantasalla.

Jännä homma, ite teen tilauksia kerran kuukaudessa ja aina tullu oikeat tuotteet seuraavana arkipäivänä. Sen takia varmaan sieltä tilaankin kun alkoi fitnestukun toimitusajat rasittamaan.

Jännä homma, ite teen tilauksia kerran kuukaudessa ja aina tullu oikeat tuotteet seuraavana arkipäivänä. Sen takia varmaan sieltä tilaankin kun alkoi fitnestukun toimitusajat rasittamaan.

Oliskohan nyt 9 vai 10 kerta kun myydään eioota. Tuossa yhtä facebook-ryhmä lueskellessa näyttää kohtalotovereita olevan ~20 viime viikolta.

Tietääkö kukaan missä noitten varasto on nykyään?

Ku tein tilauksen viime viikolla ja nyt on jo viidettä päivää itellan sivuilla ilmoitus: ennakko ilmoitus lähetyksestä on saapunut Itellalle
rekisteröinti paikka VANTAA.

En tiedä missä varasto on, mutta itse viime sunnuntaina tilasin ja tiistaina tuli paketti noudettavaksi. Onkohan nyt sun kohdalla tilauksessa tapahtunut joku möhli Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n päässä?

Ostin tuota Mass Wheytä, ja mielestäni hyvän makuista tavaraa. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 myy myös tällä hetkellä vitosella ihan hyvän oloisia salihanskoja jos tarvii.

Tilasin palautusjuomaa 25.8 3-5 päivän toimitusajalla. 4.9 rupesin kyselemään missä viipyy, vastaus oli että tuote loppunut. Sovittiin kauppojen peruminen ja tämä aamuna kyselin toisen kerran palautumattomien rahojen perään.
Jos heillä olisi ollut yhtään halua pitää asiakas tyytyväisenä, olisi ollut kiva saada tietää heti että tuotetta ei olekaan. Ja jos heillä olisi yhtään pelisilmää, olisivat tarjonneet toista tuotetta tilalle.

Nyt ei jäänyt käteen kuin ketutus. En tilaa heiltä enää.

Kyllä sais Massille antaa runtua ja kunnolla.
Viimeisimmässä tarjouskirjeessä mainostetaan terveellisiä pähkinävoita -15% koodilla ***.
Tuote ryhmästä löytyy kolme tuotetta, joista kaikki ovat loppuunmyyty.
Olisivat laittaneet vaikka 90% alen kun tuotteita ei voi edes ostaa.

BTW:
Huomasiko kukaan muu kuinka ainakin Mass Recovery, Mass Whey ja Mass Isowhey ovat loppuviikosta kallistuneet.
Suosittelen muitakin ostamaan suoraan MYProteinilta.

Massin maine on omissa silmissäni mennyt. Hyvä on tuotteita mainostaa suurilla aleprosenteilla, kun tuotteita ei ole saatavilla tai kun normaalihintoja nostetaan sopivasti ennen tarjouksia.

Oli kaapissa 7kk vanha Mass whey choc/peanut ämpäri. Ajattelin ryystää pois niin haisi ja maistu aivan hirveälle ja oli menny pilalle. Ensin eivät muka löytynyt koko tilausta, koska minulla ei ollut enää sähköpostissa kuittia tallessa. Ei kuulemma voi etsiä nimellä ja päivämäärällä. Sitten laitoin kopion verkkopankkimaksusta ja ilmoittivat, että "Valitettavasti emme voi yli 7kk jälkeen ottaa vastuuta tuotteesta, jossa päiväystä vielä jäljellä." Päiväystä on siis jäljellä vielä reilusti, 2015 loppuun.

Osittain oma vika kun en ole kuittia säilyttänyt, mutta jäi kyllä melko paska ja hämärä fiilis koko hommasta. Ensin spämmätään ja sitten tämä, joten eiköhän meidän yhteinen historia loppunut viimeistää nyt.

Kyllä sais Massille antaa runtua ja kunnolla.
Viimeisimmässä tarjouskirjeessä mainostetaan terveellisiä pähkinävoita -15% koodilla ***.
Tuote ryhmästä löytyy kolme tuotetta, joista kaikki ovat loppuunmyyty.
Olisivat laittaneet vaikka 90% alen kun tuotteita ei voi edes ostaa.
Luultavasti niitä oli vain niin vähän varastossa, että meni nopeasti.

BTW:
Huomasiko kukaan muu kuinka ainakin Mass Recovery, Mass Whey ja Mass Isowhey ovat loppuviikosta kallistuneet.
Suosittelen muitakin ostamaan suoraan MYProteinilta.
Nuo hinnat elää koko ajan. About viikko sit aleni noiden hinnat alemmaks kuin varmaan 5 vuoteen ikinä! Esim. Mass Whey 54e/4kg :wtf:

Oli kaapissa 7kk vanha Mass whey choc/peanut ämpäri. Ajattelin ryystää pois niin haisi ja maistu aivan hirveälle ja oli menny pilalle. Ensin eivät muka löytynyt koko tilausta, koska minulla ei ollut enää sähköpostissa kuittia tallessa. Ei kuulemma voi etsiä nimellä ja päivämäärällä. Sitten laitoin kopion verkkopankkimaksusta ja ilmoittivat, että "Valitettavasti emme voi yli 7kk jälkeen ottaa vastuuta tuotteesta, jossa päiväystä vielä jäljellä." Päiväystä on siis jäljellä vielä reilusti, 2015 loppuun.

Osittain oma vika kun en ole kuittia säilyttänyt, mutta jäi kyllä melko paska ja hämärä fiilis koko hommasta. Ensin spämmätään ja sitten tämä, joten eiköhän meidän yhteinen historia loppunut viimeistää nyt.

Miksi kellään lojuu 7kk:tta joku prodeämpäri nurkissa?! Oliko edes avaamaton? Luultavasti sinne oli päässyt kerääntymään kosteutta, kun purkki oli ehtinyt kokemaan ties mitä lämpötilan vaihteluita tuona aikana...

Ei kai elintarvikkeilla kellään ole vastuuta kuukausia kun vastaanottaja voi säilyttää väärin ym.

”Parasta ennen” -merkinnällä tarkoitetaan vähimmäissäilyvyysaikaa, johon saakka elintarvike ainakin säilyttää sille tyypilliset ominaisuudet. Yleensä elintarvike on käyttökelpoinen vielä päiväyksen jälkeenkin." - Evira

Jos elintarvike pilaantuu ennen Parasta ennen -merkintää on vastuu tuotteen korvaamisesta valmistajalla. Myyjän tehtävä on korvata tuote minulle ja periä korvaus valmistajalta. Jos tuote myydään parasta ennen -merkinnän umpeutumisen jälkeen vastuu tuotteen kunnosta ja korvaamisesta siirtyy valmistajalta myyjälle.

Parasta ennen -merkintä on valmistajan takuu, että tuote on varmasti syötävää kyseiseen päivämäärään asti.

Piste.

Edit. Ja jos myyjä/valmistaja väittää minun säilyttäneen tuotetta väärin, niin heidän täytyy tutkia tuote ja todistaa jotenkin vääränlaisen säilytyksen vaikuttaneen tuotteen kuntoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom