Fitnessmalli 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ellimarin omat kuvat kyllä yllätti! Tyttöhän on ihan tikissä jo lähtökohtaisesti ja kyllä mun mielestä jo ihan riittävän fitness malli.

En olisi uskonut, että sinulta tulee näin hyvä haku. Mun levikset repee näitä kuvia katsoessa.

img_6933.jpg

img_6918.jpg

juhannusmoho2.jpg

57201315253.jpg

img_20130607_1559191.jpg

En ole ekspertti, mutta kyllä tämä minun silmään on ihan fitness-tyty.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Luitko artikkelin? :)

"- Kisan voittajalta vaadittiin kauniin ulkokuoren lisäksi myös paljon sisäisiä ominaisuuksia kuten ulospäinsuuntautuneisuutta ja avoimuutta.

Kilpailun voittajan valintaan vaikuttivat paitsi ulkoiset avut myös kesän aikana järjestetyt koreografiaharjoitukset, kuvaukset, promootiotyöt ja kauppakeskuskiertue.
Fitnessmalli ei saa olla liian lihaksikas vaan vartaloltaan sopusuhtaisen naisellinen,.
"

Vastaukset: Kropalla siis on merkitystä, mutta kokonaisuus ratkaisee. Pitää olla urheilullinen ja edustava myös persoonaltaan. Tämän takia on bikini fitness ja body fitness lajinsa erikseen.

Eikö mistään löydy finaalista kunnon kuvia tai videoita? Joku yleisön perältä kuvattu pätkä löytyy youtubesta. Bodylehtikin kusi hommat näköjään tänä vuonna.

Itseänikin kieltämättä kammottaa nuo "perintöprinsessat"

Ei ymmärrä tämmöistä "fitnessmalli" kisaa. Puolet noista on kropaltaa perus terveellisesti syövien kroppia. Ei vaadi hyötyliikuntaa enempää. Ihme vehkeilyä tämmönen!

Ymmärrän kyllä ettei saa olla erityisen lihaksikas, mutta olis kai suotavaa jos edes hiukan vaadittaisiin urheilullisuutta kropalta.

Hupaisaa sinänsä että jälleen kerran fitnessmalli härpätykset oli ainoa asia joka pääsi ihan kuvien kanssa keltaiseen lehdistöön.

Oli pakko syynätä kilpailu läpi, kun näin kärkikolmikon iltalehdessä. Eikö tässä kisassa ole kropalla mitään merkitystä? Rivistä seisseistä tytöistä numero 5 ja 1 selkeästi lihaksikkaimmat. 2 ja 3 tiukimmat.

Numero 5 taisi olla toi Katriina Raula? Vaikka tässä kisassa painotettiinkin "fitnessiä", niin ei voi olla mainitsematta, että toi Katriina oli lavalta nähtyjen kuvien perusteella aivan järjettömän HOT:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom