Fitnessmalli 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tiukkaa keskustelua käyty tässä edellä ja toki ihan syystäkin. Pakko sekin aspekti mainita tässä, että tällaisessa kisassa menee helposti lisäksi sekaisin vielä se, että onko tässä hehkutettava sitä parhaimman näköistä naista vai eniten "fitness'tä" naista. Itse ainakin kuolaan tota Katriina Raulaa ihan täysillä, koska on niin hyvännäköinen nainen, että huhhuh, mutta enpä tiedä onko hänkään nyt sitten niin fitness...

Oman huvittavan lukunsa tähän hommaan tuo se, että nämä fitnessmallikisat ovat ainoat osat SM-kisoista jotka ylittävät uutiskynnyksen valtamediassa. (Pl viime kerralla kun Janni kisasi fitneksen puolla)

Sekin on kivaa, kun tavikset sekoittaa fitneksen miehiinkin nykyään. Multakin on muutamaan otteeseen kysytty, että treenaanko johonkin fitness-kisoihin:jahas:

No treenaatko sä? :D

transgender-muscle-bodybuilder.jpg

?

Minä ainakaan en ole käsittänyt kenenkään kommentteja väärin! Kyllä sen vakavasti ottamisen kannalta vain niin on, että ensin mies tai nainen saa kertoa atg-kyykkytuloksensa ilman rätei tai lumpui, ja sen jälkeen voi sitten halutessaan kertoa muista harrastuksistaan kuten fitnessistä, bodauksesta tai muusta vastaavasta fitnessmalliposeeraamisesta ja kutsua niitä vaikka urheiluksikin jos pokka pitää. :p

Miken kuvat hyviä ja edustavia Iltalehdessä. Joskus kun näkee sellaisia töräyksiä julkisten kauneuskisojen kandidaateista, missä naapurintyttö saadaan näyttämään huonoihoiselta pirihuoralta.

Oonko ainut, jonka mielestä näyttää muutamassa kuvassa siltä, kun haistaisi jotain pahaa? Kiva masu, tuollainen ois aika kiva :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo, tuommoinen nyrpistyshymy näyttää olevan monessa kuvassa. Tekohymyksikin sitä kutsutaan.

Oon katellu muutaman fitnessmalliehdokkaan treenipäivyreitä Fastin sivuilta. Lukea en ole jaksanut. :D
Ellimari on aika edustava omissa kuvissaan. Promokuvissa ei oikein saa samaa aitoutta esille
selkatalja.webp

Osassa noista kuvista toi muija näyttää ihan Päivi Räsäseltä naamasta... Siitä ISO miinus :D

Osassa noista kuvista toi muija näyttää ihan Päivi Räsäseltä naamasta... Siitä ISO miinus :D

Niin no...onhan Räsänen tosiaan niin paljon rumempi kuin vaikka Tarja Halonen, joka on missiainesta...Unohtakaa nyt jo se Räsänen. Ihminen valitsee tasoisensa vastustajan ja jos Räsänen on nyt Suomen suurin ongelma, kertoo se meistä ja meidän älyllisestä tasosta karuja asioita.

Huovinen muuten näyttää noissa kuvissa oikein hyvältä riippumatta siitä, näyttääkö vai eikö tämä näytä Räsäseltä.

Ihmisillä on myös erilaisia luontaisia ilmeitä kasvoissaan. Jos ihmisellä on yhdenlainen luontainen ilme, hän saattaa projisoida toiseen ihmiseen, jolla on toisenlainen luontainen ilme, niitä tunteita/reaktioita, mitä hänen itsensä tulisi läpikäydä, jotta tuloksena olisi moinen ilme. Tällöin syntyy myös helposti väärintulkintaa toisen tilasta ja aikeista. Vähän niinkuin "bitchy resting face" -syndroomassa on kyse.

Peruspakkis, heti kritisoimassa ihmisiä. Kattelin tuossa ihan piruuttain tytön blogia jos sieltä löytyisi jotain juttua tästä kuvauksesta tai taustoista. No löytyhän sieltä tämmöinen teksti.

Noniin, ja sitten päästään itse tämän päivityksen aiheeseen eli viikonlopun kuvauksiin. Sunnuntaina starttasin auton kohti Uuraisia, tarkemmin Kyynämöisiä ja Koskisten tilaa. Maatilan isäntäväki on perhetuttuja vuosien takaa ja lapsena olenkin viettänyt monet kesät siellä. Olikin siis kerrassaan mahtava juttu kuvata paikassa, joka oli ennestään tuttu ja pitää sisällään monia hyviä ja vähän hullujakin muistoja.

​Pakkis ei petä koskaan!

PS. Viittasin tuohon että nopeasti ollaan kutsumassa kaupunkilaiseksi ilman että taustoista tiedetään yhtään mitään.

Ihmisillä on myös erilaisia luontaisia ilmeitä kasvoissaan. Jos ihmisellä on yhdenlainen luontainen ilme, hän saattaa projisoida toiseen ihmiseen, jolla on toisenlainen luontainen ilme, niitä tunteita/reaktioita, mitä hänen itsensä tulisi läpikäydä, jotta tuloksena olisi moinen ilme. Tällöin syntyy myös helposti väärintulkintaa toisen tilasta ja aikeista. Vähän niinkuin "bitchy resting face" -syndroomassa on kyse.

Mulla on resting asshole face. Todettu empiirisesti. Ei yhtään kiva.

Joo, tuommoinen nyrpistyshymy näyttää olevan monessa kuvassa. Tekohymyksikin sitä kutsutaan.

Oon katellu muutaman fitnessmalliehdokkaan treenipäivyreitä Fastin sivuilta. Lukea en ole jaksanut. :D
Ellimari on aika edustava omissa kuvissaan. Promokuvissa ei oikein saa samaa aitoutta esille
katso liitettä 101862

En olisi uskonut, että sinulta tulee näin hyvä haku. Mun levikset repee näitä kuvia katsoessa.

img_6933.jpg

img_6918.jpg

juhannusmoho2.jpg

57201315253.jpg

img_20130607_1559191.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom