alexandrantonia
Kusipää
Nämä on minun suosikit.
Mun kans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämä on minun suosikit.
Jännät nuo törröttävät kylkiluut.
Mikä kilpailu tämä on? Onko tästäkin SM-kisat edessä? Onko voittaja SM - fitnessmalli?
Miksi pitää erikseen hakea fitnessmallia? Eikö näissä bikini fitness taikka body fitness naamoissa ole ihan tarpeeksi patukoiden myymiseen?
Nämähän on ihan normaaleja laihoja naisia. Fitness rupeaa muutenkin olemaan jo niin perkeleen kulutettu termi ja kaikki yyhoot on nyt fitneksiä kun ovat ensimmäistä kertaa elämässään normaalipainoisia.
Sarjoja, kilpailuita, kilpailijoita on ihan liikaa. Osaan sanoa tasan kolme Fitness kilpailijaa nimeltä, Jutta Gustafsberg, Minna Pajulahti ja sitten sen kolmannen nimen jo unohdinkin, bikini fitness mimmi. Eikä tämä ainakaan auta siinä, että laji tulisi yhtään tutummaksi. Sinäänsä typerää kun nämä edellämainitut on hemmetin kovia tekijöitä niin ihmiset yhdistää nämä henkilöt samaan "fitness" touhuun eikä kellään ole enää mitään hajua mikä fitness on nyt mitäkin eikä osata arvostaa esim. Minna Pajulahden tekemää duunia, Minna Pajulahti on sentään PRO!, koska kaikki on nyt fitnestä. 5 - vuotta sitten body fitness mammat oli ihan jäätävässä tikissä ja kaikille oli selvää, että kyseessä on äärimmäistä duunia vaativa kilpailu. No sitten keksitään näitä handicap - kilpailuita, että kaikilla olisi kivaa eikä oikeasti tarvikkaan treenata ihan täysiä, että saadaan se fakin fitness - status. Jokainen saa kyllä olla ihan oman elämänsä fitness - kilpailijoita, mutta onko kaikille pakko keksiä kilpailu taikka sarja?
Kyllähän kuitenkin maallikkokin näkee ja tajuaa eron millaista työtä vaikka fitnessmallina oleminen ja puolestaan BF vaatii.
ei tajua. ei todellakaan. maallikot kattoo mustafan öljykäsiä ja niille se on lihasta, fitness on fitness oli se sitte perus laiha akka tai bf
Nykyään fitness tarkoittaa sitä, että sulla blogi missä on kuvia sun perseestä ja puurosta.