Fitnessliiton leirikalenteri syksy 2007-kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zebra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
kuin myös treelta. kimppakyydin kannatusta täältäkin löytyis :) vaan ei mullakaan mahdollisuutta autoon oo. junalla porukalla jollei autoa löydy?

Treelta ilmottautuu ainakin vielä yksi :) Ja kimppakyyti olis hieno juttu ettei tarttis pelkästään omassa seurassa matkustaa.Mulla olis mahis saada auto lainaan mutta oon Hesassa päin ajanu tasan kerran eli ellei löydy hyvää neuvojaa apukuskiks niin kannatan junalla menoa :D Eli onkos kyyti asia vielä auki vai täyttykös paikat jo?

Oiskos meitä ny viisi?

ninia
hannnis
riitasointu
Maruska
_Liz

Lisää?:)

edit. Niinno, eipä normi autoon taija paljo viittä enempää mahtuakaan.

Viimeksi muokattu:
ja kerta ninia lupautu jo kartturiks nii vois kyllä suhasta sinne autokyydillä...Eiköhän 5 naisimmeistä yhen GB Gymin löyrä ;)

Hienoa! :)
Mä laitoin Maruska sulle privalla mun mailiosoitteen, sovitaan tarkemmin sit.

OT:
Kertokaas joku mulle et miten lähettelette noita yksityisviestejä?
Oon varmaan tosi idiootti, mut ei vaan löydy! Pitääkö olla vippi?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ok.

Maruska: Ottaisitko minuun yhteyttä :)
annuncuien @ suomi24.fi

Ei vielä mitään hirmuisen tarkasti, mut rautatieasemalla olis kai tarkoitus treffata sillon aamulla. Laita vaiks Maruskalle privaa, jos et oo sitä jo tehnykin?

Maruska:

Kiitos mailistasi, joka sain jo reilu viikko sitten (osoitteesta piti poistaa välilyönnit)! Vastasinkin siihen samantien. Erikoista, jos vastausmailini ei ole tullut perille. Lähetin nyt uuden mailin ja toivon, että se tavoittaa sinut. Ehdottamasi sopii hyvin :)

Ohoh... onpas tampereelta tulossa porukkaa :wtf: :) Mie oon myös tulossa GB Gymille viikon päästä lauantaina. Lahdesta ei vissiin oo tulossa muita, kun leiri ehti täyttyä jo pari viikkoa sitten. Ois kiva tutustua teihin muihin "alkutaipaleen" tytyihin tuolla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom