Fitnessliiton leirikalenteri syksy 2007-kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zebra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Oon ajatellut kans puolitosissani aloittelijoiden leiriä. Mietin vaan et onko järkeä, kun oon niin alussa vasta...

Tänään ilmoittauduin vaparileirille, tiedän ainakin että puustinen on tulossa, mutta onko muita? :)

Just äsken ilmoittauduin aloittelijoiden treenileirille. :)

Muutamia kuvia kilpailuun valmistavalta leiriltä löytyy täältä.

Näköjään tupsahtanut jossain vaiheessa uusi leiri kalenteriin:

Aerobicin maailmanmestarin Jouni Viitasen vapaaohjelmaleiri
Päivämäärä: 25.5. su
Paikka: GB Gym Helsinki, Hämeentie 153 B
Ajankohta: la klo 10-17
Hinta: 45€
Leirin kohderyhmä: Kaikille vapaaohjelmaharjoittelusta kiinnostuneille.
Ainutkertainen tilaisuus päästä treenaamaan vapaaohjelmajuttuja aerobicin maailmanmestarin Jouni Viitasen johdolla!

Aloittelijoiden leirille tulossa. Ja tosiaan alussa ollaan mutta iloa ja intoa riittää! Ja leiriltä sitä saa varmaan vielä lisää!

Haluaisin tulla aloittelijoiden leirille mutta en tiedä kehtaanko... :nolo: Osaako joku sanoa minkä tasoisia harrastajia tuonne on tulossa? Ei tietysti pitäisi siitä riippua, yritän nyt saada itseäni niskasta kiinni. Voihan sitä omaa mahdollista kisaamista siirtää jos ei ole vielä tarpeeksi hyvä, leiriltä kuitenkin saisi varmaan hyvin infoa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Haluaisin tulla aloittelijoiden leirille mutta en tiedä kehtaanko... :nolo: Osaako joku sanoa minkä tasoisia harrastajia tuonne on tulossa? Ei tietysti pitäisi siitä riippua, yritän nyt saada itseäni niskasta kiinni. Voihan sitä omaa mahdollista kisaamista siirtää jos ei ole vielä tarpeeksi hyvä, leiriltä kuitenkin saisi varmaan hyvin infoa.

Eiköhän siellä ole nimensä mukaisesti aloittelijoita eli vasta treenin aloittaneita ja vähän aikaa treenanneita! Kyllä sinne kannattaa mennä. Leireiltä saa tosi hyviä tekniikkaneuvoja ja jos kisaaminen kiinnostaa niin myös fysiikka-analyysiä. Sieltä irtoo tosi hyviä vinkkejä omiin treeneihin ja saa paljon uusia punttihenkisiä kamuja :thumbs:

Mäkin olen varovasti harkinnut meneväni tonne aloittelijoiden leirille. Hirvittää vaan, et oon kaikista noviisein. :(Minkähänlaisia urheilutaustoja niillä on, jotka tuonne nimenomaiselle leirille on menossa..?

Mä voin sanoa että mun treenitausta on se, että salilla olen käynyt "tavoitteellisemmin" n. pari vuotta ja liikakiloja on tällä hetkellä vajaa 10. Valmentajan hankin vajaa kuukausi sitten ja opittavaa on vielä paaaaljon. Tällä hetkellä mut on (omasta pyynnöstä) pistetty kisadieetin tapaiselle, jotta sais liiat läskit pois ja näkis kuinka paljon on oikeasti lihasta. Olen hitusen verran lihaksikkaampi kuin keskiverto ikätoverit, mutta en kyllä todellakaan näytä vielä miltään fitnesskilpailijalta.

Heh, mulla on kunnollista treeniä takana alle puoli vuotta... ja ajattelin kyllä ihan hyvillä mielin tunkea itseni tonne leirille mukaan. :D
Onkos muuten Tampereelta ketään muita lähdössä? Vois jotain kimppakyytisysteemiä miettiä jos en ihan ainut oo. :)

Onkos muuten Tampereelta ketään muita lähdössä? Vois jotain kimppakyytisysteemiä miettiä jos en ihan ainut oo. :)

Moi, mä tulen kanssa Treelta tuonne. Autoa ei ole käytössä, mutta mielelläni tulen kyydillä jakamaan bensakuluja!

Viimeksi muokattu:
Moi, mä tulen kanssa Treelta tuonne. Autoa ei ole käytössä, mutta mielelläni tulen kyydillä jakamaan bensakuluja!

Ei oo autoa mullakaan, siks kyselinkin et ei tarvis junalla mennä. Mut jos ei kukaan auton omaava ilmoittaudu, niin voitais ainakin mennä samalla junalla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom