Fitnessliiton leirikalenteri syksy 2007-kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zebra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tuli vaan mieleen kun tätä lueskelin, että Keravan asemalta ei ole mikään aivan älytön kävelymatka tonne Power Centerille, jossa leiri järjestetään

Hyvä tietää! Itse kun koitin katsoa kartasta niin matka näytti kauhean pitkältä :rolleyes:
Junalla pääsee kätevästi mutta juuri se matka asemalta sinne Power Centerille oli se kompastuskivi, mutta jos matka ei ole pitkä niin ei siinä mitään ongelmaa sitten ole..

Taratin sanoi:
Miekin meinasin junalla mennä (olettaen että olen siis Helsingissä sillon). Tietysti ois mukava jos menijöitä on enemmänkin niin sopia että hypätään samaan junaan ja assalta tetsataan sinne perille. Ilman seuraa ainakin tämä maalainen kävelee nenä kiinni kartassa aika tiukasti

Joo hyvä idea! :thumbs:

Hyvä tietää! Itse kun koitin katsoa kartasta niin matka näytti kauhean pitkältä :rolleyes:
Junalla pääsee kätevästi mutta juuri se matka asemalta sinne Power Centerille oli se kompastuskivi, mutta jos matka ei ole pitkä niin ei siinä mitään ongelmaa sitten ole..

Joo hyvä idea! :thumbs:

Mä voin vaikka pientä ohjetta väsätä niin löydätte perille :)

Mäkin oon tulossa cbb-leirille ja junalla kanssa, mutta toisesta suuntaa. Saas nähdä löydänkö perille.:lol2: Mulle ei oo tullut vielä mitään sähköpostia maksusta.:jahas:

Samoin, ei tännekään mitään. Ois kiva saada jotain tietoa aika pikapuolin.

Semmoista kysyisin, että mitäs tuo Mikkelin treeniviikonloppu pitää sisällään? Tai siis onko se lähinnä kisoihin treenaamista vai pelkästään salilla treenaamisen harjoittelua? Uusi kun olen täällä..

Aloittelevien leiri

Ihan uusi täällä palstalla olen kirjoittelijana, lueskellut olen kyllä jo pidemmän aikaa. Itekin olen tuonne aloittelijoiden leirille toukokuussa ilmoittautunut osallistumaan:)

Mikkelin leirin ohjelmasta! Eli näin on informoitu:
Lauantaina salitreeniä (olkapäät ja selkä) sekä asentoharjoittelua. Sunnuntaina asentoharjoittelu, line up, vertailut, lavalle tulo, esiintyminen sekä teoriana käydään kilpaileminen ja siihen liittyvät asiat, dieetti, kilpailuja edeltävä viikko ja kisapäivä.

Hienoa, että leiri järjestetään Mikkelissä, eipä tarvitse Hesaan asti lähteä!:hyvä:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jos joku tarvitsee kyydin lauantain treenileirille Hämeenlinna-Helsinki-akselilla, niin mukaan mahtuu. Ajan la-su yöksi Hämeenlinnaan.

Ovatko kilpailuun valmistavalle leirille ilmoittautuneet saaneet jonkinlaisen vahvistuksen ilmoittautumisesta, esim. sähköpostiin? Olen kyllä ilmoittautunut ajat sitten, mutta mitään ei ole kuulunut.

Lentoliput ja kaikki on maksettu ja tulossa olen, mutta tuli vielä mieleen, että onkohan mun ilmoittautuminen edes mennyt perille. Tulen silti.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom