ONNEA kaikille voittajille ja sijoittuneille! Jestas mitkä pippalot, olipahan hymy herkässä taas tällä tytöllä.
Mielestäni sijoitukset menivät kaikissa sarjoissa ihan nappiin. Ainoastaan kahdesta asiasta olin tosi harmissani: kun tämä Hulkin-kämppis-Ville tippui eilen jo kisasta ja samoin Yhtä#Hauista. :( Näyttivät mun silmään todella hyvältä ja olisin heille suonut mielelläni finaalipaikat.
Tarjalle ja Katalle isot virtuaalihalaukset, aivan upeita tyttöjä molemmat. Upea overall-kaksikko!
Hulkki oli kyllä lavalla kuin kala vedessä. Hauska ja humoristinen esiintyminen, mieletön lavakarisma. Turusta kunto ja esiintyminen oli parantunut vielä ihan hurjasti. Onnea!!
Lyhyen BF:n kakkoseksi tullut Susanna Lampela oli mulle iso yllätys - TODELLA kaunis fysiikka! Katselin kuvia tuossa ja aina vaan mun huomio kiinnittyy häneen. Toivottavasti kisaura jatkuu ja pian!
Meidän sarjasta Riikka otti oikeutetusti 2. sijan. Fysiikka kovenee ja paranee vuosi vuodelta... ja se 53cm vyötärö, huhhuh!
Hieno nähdä miten joka vuosi lavalla on kovempi ja kokeneempi kisaaja. Erikan 3. sija oli mielestäni täysin oikeutettu, kunto oli parantunut Turusta ja onhan Erikalla huomattavasti kovempi lihasmassa kuin mulla. Upea kilpailija... keväällä uudestaan?!
Nyt tuntuu että varsinkin BF:ssä taso on ihan tajuttoman kova ja meillä olisi monta tyttöä jotka ovat pienellä hionnalla MM-tason kisaajia. Se on hieno juttu se.