Fitnessexpo & SM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä Hokkasen Jussi saa kilpailla niin kauan kuin jaksaa. Hän on yksi suomen kehiksen lekendoista. Jussilla on kova työ joka vuosi vetää dietti mutta jos hän jaksaa sen tehdä niin erittäin hyvä. Se asia on parempi kuin pelkkä kommentointi. Jussi on kova jätkä ja sinne vaan sen kans vertailuun niin katotaan ne rintalihakset.

Kilpailijoitahan kuntoahan ei voi arvostella jos ei itse omaa samanlaista fysiikkaa :rolleyes:

Tulokset kommenttien kera...

Kiitoksia reportterille tulosten välittämisestä :) . Minä (ja varmaan moni muu) täällä koneen ääressä ootan kieli pitkällä näitä paikan päällä olleiden välittämiä tulostietoja ja kuvia. Mä yritän muka tehdä jotain dippatyötä täällä, mutta keskittyminen vähän häiriintyy, kun täytyy olla koko ajan kurkkimassa josko jotain uutta olis tullut.

Ja sit takas itse aiheeseen, eli upeita suorituksia pakkislaiset on kisoissa tehneet. Onnea kaikille!

Niin ja suuri kiitos NGV:lle ja Mikelle kuvista ja videoista! Pääsee niistäkin kisafiilikseen!

Eikös tuon Hokkasen ois jo aika lopettaa , oletteko samaa mieltä ?
Eihän miehellä ole enään edes rintalihaksia...

todellakin täysin samaa mieltä. jotkut ei vaan tajua näköjään lopettaa koskaan.

Annie: kiitokset taas! Muistatko, millä numerolla tuo Vähäkuopus kisasi? Ei pysty tunnnistamaan 100% kuvien perusteella...

Mitenkäs naisten bodyt?

Mitenkäs Koposen Sami sijoittui -95kg sarjassa??Onnea kaikille Pakkiksen kisaajille:kippis1: .

Dodii nyt mää uppaan vapareita mm. Classic BB:stä ja bodauksesta. Tässä viikon aikana laittenen aina 10 viteoo kerralla.
Menee varmaan joku yli tunti, kun on niin hidas ja jokainen video on yli minuutin reilustikin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pakko nyt vaan lisätä kaksi sanaa (vaikkei mitään uutta olekaan):

JER RY!

CB:n pitkä finaali oli ehkä sähköisin sarja, mitä kisoissa oli. Hulkki oli kyllä komeassa kunnossa. Oikein meni sijoitukset, Voitto Suosaarella kyllä oli lihatiskin verran tavaraa, mutta kireys puuttui. Hulkilla tasainen kokonaisuus, ei ne kädetkään pahalta näytä poseerattaessa. Anatomisessa näyttää kädet vähän ohuilta, mutta ei muuten. Mikä Hulkissa oli todella hyvää, oli poseeraus. Aina tiesi, mitä lihaksia esitellään ja poset osuu kerrasta kohdelleen, ei turhaa arpomista.

Kasin finaalissa oli komea kaarti. Harmitti kyllä Katajan ja Maaniemen puolesta. He olivat tietyllä tapaa kyllä esteettisimmät mun silmään viisikosta, mutta liha puhui. Mahtava viisikko.

Ja sanoinko mä jo Jerry Ossin?

Ja naisbodarit :haart: :haart: :haart:

.ja Annie pyytää anteeksi paikoin perverssiltä kuulostavia huutojaan. Tytöt, se neste siellä lattialla oli kaatunut pepsi maksi pullo ;) :D
D

Olitko sä se, joka huusi ne kaikki kommentit Jerrystä? Paksuin, kovin paketti ym.

Huh, olipa hienot kisat ja täynnä positiivisia ylläreitä. Ensiksikin VALTAVAT ONNITTELUT KAIKILLE PAKKIKSEN KISAAJILLE!!!!!! Faidraa kävinkin onnittelemassa jo paikan päällä: Oli hää niin kaunis :haart: Toiseksi: Olipas hienoa nähdä naiskehonrakennuksessa tämä uusi mimmi (jonka nimeä en muista kuollaksenikaan), joka tuli toiseksi. Siinä oli muhkua ja kireyttä ja varmuutta poseerauksissa :rock: . Inkeri oli UPEA :)

Noniin, himassa ollaan kasa kuvia kovolla.

Analyysiä nopeaan.

BF puolelta en osaa sanoa juuri mitään, Katarinalle hieno voitto tosin, onnea!

Hulkki veti taas kerran kunnon asenteella omistaen koko areenan. Hulkki kaatoi kovan kisaajan Voitto Suosaaren ja siinä on sulka hattuun aikas kova. Hyvä Hulkki!

Raskas sarja oli tiukka. Pätärillä uskomattoman kovat tuplat takaa, Jääskeläisen poseeraus edelleen heikompaa kuin kilpakumppaneilla. Käyhdyn vapari taattua tavaraa ja muutenkin paketti hyvässä kuosissa.

Kasikympin taso oli tooodella kova. Sami Maaniemi pinnisti neloseksi kaataen Katajan Tonin taaksensa. Hurskainen tasapaksun kovalla fysiikalla pronssille, tyylikäs kisaaja! Sauli ja Jussi tappelivat mansen kuninkuudesta ja kummatkin olivat lyönnissä. Toivoin kovasti Saukelle kirkkainta mitalia, mutta Jussi vei pitemmän korren tällä kertaa näyttäen taas vähän selän mallia jengille.

87,5 oli Jerryn sarja kuten myös overall. Jerry oli lyömättömässä kunnossa ja ainoa asia missä Jerry tällä hetkellä voitetaan on poseeraus, se ei vielä ole Jerskan parasta antia. Massat ja kireys kuitenkin hurjaa tasoa. Markus oli heti tiukkana perässä ja massat tosiaankin Jerryn tasoa, mutta kireys ei vielä. Markuksella on edessä kisoja ja jokaisessa hän tulee kiristymään. Poseeraukset ovat Markuksen puolesta täysin kunnossa, hopea ihan ansaittu.

Alle 95 sarjassa Turbo Honkala järkkykovassa kunnossa vei voiton. Heinonen paransi lauantaista kuntoaan kuin sika juoksuaan ja kyllä mulle hymy nousi naamalle kun Tommi vei hopean mukaansa. Tommille(ketään muita väheksymättä) eritoten kaikki rispekti meikäläiseltä, todella särmä kaveri ja bodauksen ulkopuolella huippu jätkä. Koponen oli vielä snadisti rasvainen ja nesteinen, ei siis parasta Koposta mitä olemme nähneet. Säikeet sieltä kuitenkin jo pilkotti, eli melkein oli kunnossa, väri huono.

Nyt kuvia duunaamaan.

Onnittelut kaikille kisanneille erityisest Pakkiksen jengille... Ja Hulkki selitykset tiskiin eihän tän näin pitänyt mennä ;)

Jerry on KUNINGAS, kunto oli silkkaa rautaa ja ehdottomasti ansaittu voitto. Päästiin Timban ja Heikin kanssa vakoilemaan Jerryn kuntoa Lauantaina ennen kun Jerry kiipesi lauteille ja silloin olin varma että Jerry vie Tapsukalle kiitoksia että järkkäs mahdollisuuden:rock:

Hieno viikonloppu, kovat karkelot...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom